هوندا آکورد وارداتی

کاتالوگ هوندا آکورد وارداتی منتشر شد + مشخصات فنی و آپشن‌ها

شرکت آذریوردسال، به عنوان بزرگترین واردکننده محصولات Honda به کشور، کاتالوگ مشخصات فنی و امکانات هوندا آکورد وارداتی را منتشر کرد.

با آغاز دور جدید عرضه خودروهای وارداتی، شرکت آذریوردسال نیز دست پر به میدان آمده و پس از رونمایی از پر سرعت‌ترین خودرو وارداتی صفر کیلومتر با نام هوندا سیویک Type R، اکنون به سراغ واردات یکی پرفروش‌ترین سدان‌های ژاپنی در بازار جهانی رفته و کاتالوگ مشخصات آن را نیز منتشر کرده است. از شما دعوت می‌کنیم تا در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با معرفی هوندا آکورد وارداتی همراه ما باشید.

هوندا آکورد وارداتی آذریوردسال؛ سدان ژاپنی پرطرفدار و پر آپشن

هوندا آکورد وارداتی

سدان هوندا آکورد، یکی از بهترین سدان‌های خوش قیمت بازار جهانی شناخته می‌شود که همواره در بین پرفروش محصولات این خودروساز ژاپنی قرار گرفته است. این محصول پس از کسب عنوان یکی از ایمن‌ترین خودروهای سدان متوسط در سال ۲۰۲۴، اکنون توسط شرکت آذریوردسال به ایران آمده تا با سایر محصولات این سگمنت به رقابت بپردازد.

نسخه وارداتی این خودرو از نسل یازدهم و با مدل 2024 به کشور وارد خواهد شد که از نظر ظاهری تغییرات مثبتی را تجربه کرده است. همچنین این سدان جذاب با نسخه هیبریدی ساخت جوینت ونچر هوندا-دانگ فنگ چین به ایران عرضه خواهد شد. ابعاد این سدان متوسط در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4980، 1862، 1449 میلی‌متر اعلام شده است.

مشخصات فنی Honda Accord

نمای جانبی هوندا آکورد وارداتی

هوندا آکورد وارداتی مجهز به یک پیشرانه 2.0 لیتری e:PHEV (هیبریدی) است. موتور بنزینی حداکثر قدرتی معادل با 146 اسب بخار و گشتاور 182 نیوتن متر، و موتور برقی نیز حداکثر قدرت 181 اسب بخار و گشتاور 335 نیوتن متر را تولید می‌کند. مجموع این توان از طریق گیربکس E-CVT  (Electronic Continuously Variable Transmission)به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

همچنین این خودرو مجهز به سیستم سوخت‌رسانی PGM-FI (Programmed Fuel Injection System) است که به بهینه‌سازی مصرف سوخت و کاهش آلایندگی کمک می‌کند. شتاب صفر تا صد آکورد 6.5 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز 174 کیلومتر در ساعت است.

سیستم تعلیق این خودرو در محور جلو مک‌فرسون و در محور عقب مولتی لینک است که به بهبود پایداری و راحتی در رانندگی کمک می‌کند. بهره‌گیری از ترمزهای جلو دیسک خنک شونده و ترمزهای عقب دیسکی، ایمنی و کنترل بیشتری را در حین رانندگی فراهم می‌آورند. حجم باک بنزین این سدان کم مصرف 43 لیتر است و وزن کلی خودرو 1798 کیلوگرم می‌باشد. همچنین، فضای صندوق عقب 430 لیتری، این خودرو را به یک گزینه ایده آل برای مسافرت تبدیل کرده است.

امکانات رفاهی و ایمنی سدان آکورد وارداتی

نمای داشبورد هوندا آکورد وارداتی

در داخل هوندا آکورد هیبرید سبک جدید طراحی محصولات این شرکت را می‌بینیم که در عین سادگی، مینیمال و مدرن هم به نظر می‌رسد. طرح لانه زنبوری داشبورد، نورپردازی خطی و متریال مرغوب کابین اولین نکاتی هستند که در داخل این خودرو جلب توجه می‌کنند.

از مجموع آپشن‌های ایمنی این خودرو می‌توان به 8 عدد کیسه هوای ایمنی، ترمز الکترونیک (EBD)، سیستم کنترل خودرو در سربالایی، ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار فشار تایرها، سیستم هشدار برخورد، هشدار نقطه کور، سیستم کمک ماندن در بین خطوط، سیستم هشدار بین خطوط، دستیار رانندگی بین خطوط، رادار هشدار خروج از پارک، ترمز اضطراری خودکار، سیستم تشخیص علائم راهنمایی، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هوشمند کنترل نور بالا، سیستم کنترل هوشمند چراغ‌های جلو، تماس اضطراری Call-E، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم آگاهی از وضعیت راننده (DMC)، سیستم حفاظت از برخورد عابر پیاده، سیستم کمکی ترافیک و… را نام برد.

امکانات رفاهی این خودرو نیز در سطح بسیار بالایی قرار می‌گیرد. از مجموع این آپشن‌ها می‌توان به دوربین دید عقب روی آینه، صفحه کیلومتر دیجیتالی ۱۰.۲ اینچی، نمایشگر مرکزی لمسی ۱۲.۳ اینچی با قابلیت‌های CarPlay و Android Auto، ترمز پارک برقی به همراه Auto Hold، سیستم صوتی با ۱۲ بلندگو، سیستم ADS برای تنظیمات خودکار صندلی‌ها، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه اتوماتیک دو کاناله، سردکن و گرم‌کن صندلی‌های جلو، گرم‌کن فرمان، تریم صندلی‌های چرمی، آینه الکتروکرومیک، صندلی برقی راننده و سرنشین برقی ۸ جهته برقی، دو حالت مموری صندلی راننده، سقف سانروف پانوراما، چهار عدد ورودی USB، شارژر ۱۲ ولت، نورپردازی داخل کابین، سنسور باران، سنسور نور، چراغ روشنایی در روز (Day Light)، آینه‌های جانبی تاشو برقی به همراه گرم‌کن، درب صندوق عقب برقی، نمایشگر هدآپ دیسپلی، سیستم مالتی مدیای Honda CONNECT، سیستم کاهش نویز ANC و تنظیم حالت رانندگی با تشخیص چهره اشاره کرد.

کاتالوگ رسمی هوندا آکورد وارداتی آذریوردسال

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
معرفی فولکس واگن جتا GLI مدل 2025؛ با امکانات و طراحی جدید آئودی Q5 مدل 2025 در نمایشگاه خودرو چنگدو چین رونمایی شد شاسی بلند جذاب و مدرن آواتار ۰۷ معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*