اچ تی سی ۱۰

اچ تی سی ۱۰ ( HTC 10 )؛ سریع ترین و روان ترین گوشی اندرویدی !

مدتی است که کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی (HTC) سروصدای زیادی را به راه انداخته تا توجهات را به پرچم‌دار جدید خود جلب کند. به‌تازگی نیز در پیامی که در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده از اچ تی سی ۱۰ ( HTC 10 ) به عنوان “سریع‌ترین و روان‌ترین گوشی اندرویدی” نام‌برده است. در ادامه با ما همراه باشید تا ماجرا را بهتر بررسی کنیم.

آخرین تیزر مربوط به قدرت‌نمایی‌های اچ تی سی ۱۰ ( HTC 10 ) نشان داد که دکمه‌های خازنی لمسی در پایین موبایل هوشمند کمپانی اچ تی سی ( HTC ) تعبیه شده‌اند. جالب است بدانید که از گوشی هوشمند وان ام ۷ (One M7) به بعد دیگر دکمه‌های خازنی در موبایل‌های اچ تی سی ( HTC ) حذف شدند. این کمپانی در تصویری که در توییتر درباره پرچمدار جدیدش به اشتراک گذاشته، ادعا کرده است که ” همه گوشی‌ها برابر ساخته نمی‌شوند. سریع‌ترین و روان‌ترین دستگاه اندرویدی. آن را حس خواهید کرد.” ۲۴ فروردین قرار است که این پرچم‌دار جدید شرکت تایوانی بر روی استیج برود.

اکنون باوجوداینکه مارکت‌ها توسط پرچم‌دارانی همچون گلکسی اس ۷ (Galaxy S7) و گلکسی اس ۷ اج (Galaxy S7 edge) و ال جی جی ۵ (LG G5) اشباع‌شده است، باید دید که پرچم‌دار کمپانی اچ تی سی ( HTC ) که هنوز نیامده سروصدای زیادی را بلند کرده است، چگونه خود را در دل کاربران جا خواهد کرد. علا رغم اینکه خیلی از تیزرها نشان دادند که این گجت شبیه به آیفون ۶ اس و گلکسی اس ۷ از دوربینی ۱۲ مگا پیکسلی برخوردار است ولی بازده آن بالاتر است، ولی باید نشست و واقعیت را در روز معرفی دید. از مشخصات سخت‌افزاری این گجت می‌توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت حافظه رم، نمایشگری با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، USB نوع C و باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، نام برد.

اچ تی سی 10 (HTC 10)؛ سریع ترین و روان ترین گوشی اندرویدی

این کمپانی در تلاش بوده تا بهترین گوشی اندرویدی را بسازد و ادعا می‌کند که اچ تی سی ۱۰ ( HTC 10 ) همان موبایل وعده داده‌شده است. به نظر ما ادعای بزرگی است که البته بعید نیست اچ‌تی‌سی از پس آن بربیاید، اما کار سختی است!