وان یو آی 7 روی گلکسی اس 25 اولترا

نخستین تصویر رابط کاربری وان یو آی 7 روی گلکسی اس 25 اولترا را مشاهده کنید

جدیدترین تصویر لو رفته از رابط کاربری وان یو آی 7 – One UI 7 نمایی از گوشی گلکسی اس 25 اولترا مجهز به این رابط کاربری را نمایش می‌دهد.

پس از کش و قوس‌های فراوان و انتشار اخبار متعدد در خصوص زمان رونمایی از رابط کاربری One UI 7 سامسونگ به نظر می‌رسد سرانجام زمان معرفی این رابط کاربری در حال فرا رسیدن است.‌ پس از آنکه سامسونگ مدتی پیش انتشار نسل بعدی رابط کاربری خود را تا زمانی نامشخص به تعویق انداخت، به‌تازگی اخباری موثق از معرفی اولیه آن تا پایان سال جاری به گوش رسیده است. در همین راستا همچنین روز گذشته تصویری از رابط کاربری وان یو آی 7 روی گوشی گلکسی اس 25 اولترا در اینترنت منتشر شد که جزئیاتی را هم در خصوص طراحی One UI 7 و هم گوشی Galaxy S25 Ultra در اختیارمان قرار می‌دهد.

اولین تصاویر رابط کاربری وان یو آی 7 روی گلکسی اس 25 اولترا حاوی چه اطلاعاتی هستند؟

جدیدترین رندرهای رابط کاربری One UI 7 بار دیگر توسط Ice Universe، افشاگر شناخته‌شده دنیای گوشی‌های اندرویدی منتشر شده است. با توجه به این که هنوز زمان نسبتا زیادی تا رونمایی سری Galaxy S25 و رابط کاربری One UI 7 باقی مانده، رندرهای آیس‌یونیورس بر اساس اخبار و شایعاتی که تا کنون در اینترنت منتشر شده‌اند طراحی شده. با این وجود سابقه درخشان این افشاگر در گذشته باعث می‌شود که این رندرها را موثق بدانیم.

رابط کاربری One UI 7

تصویر نمایش‌داده‌شده توسط IceUniverse نمایی از مرکز کنترل جدید گوشی گلکسی S25 اولترا را به تصویر می‌کشد که شباهت انکارناپذیری به سیستم عامل iOS اپل دارد. سامسونگ پیش‌تر وعده داده بود که نسل بعدی رابط کاربری وان یو آی بسیار ساده‌تر، سرراست‌تر و کاربرپسندتر طراحی خواهد شد. به همین جهت ظاهرا برای طراحی ساده و سرراست رابط کاربری چاره‌ای جز تقلید از اپل وجود ندارد.

طبق آخرین اخبار سامسونگ و آنچه قبلا در شایعات شنیده بودیم، پانل اعلان‌ها در وان یو آی به دو قسمت تقسیم شده و اکثر آیکون‌ها و پانل‌ها در این رابط کاربری به‌صورت دایره‌ای طراحی خواهند شد. علاوه بر این، آیکون‌ها همچنین طراحی نسبتا شفافی هم داشته و اندازه‌ای تقریبا یکسان دارند.

وان یو آی 7 روی گلکسی اس 25 اولترا

تصویر نمایش‌داده‌شده توسط آیس یونیورس حتی اگر صحت داشته باشد هم تنها بخش از تغییرات ظاهری رابط کاربری وان یو آی 7 را نمایش می‌دهد. طبق اطلاعات قبلی، تغییرات ظاهری بزرگی در انتظار قفسه اپلیکیشن‌ها، صفحه هوم اسکرین و اپلیکیشن تنظیمات در این رابط کاربری خواهد بود؛ ضمن آن که آیکون‌هایی مثل نشان‌گر باتری یا اپلیکیشن دوربین نیز در این بروزرسانی با تغییراتی همراه خواهند شد.

در گجت نیوز بخوانید:
آپدیت وان یو آی ۷ این پیشرفت بزرگ را برای دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا به همراه خواهد داشت رابط کاربری وان یو آی ۷ سامسونگ یک دگرگونی کامل در طراحی و عملکرد خواهد بود لیست کامل گوشی هایی که آپدیت One UI 7 سامسونگ را دریافت می‌کنند مقایسه گلکسی S25 اولترا و گلکسی S24 اولترا؛ از پرچمدار 2025 سامسونگ انتظار چه پیشرفت هایی داریم؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*