معرفی تلفن هوشمند اندرویدی Lava XOLO اینتل

 

 

اینتل در MWC امسال بسیار فعال بود و به نظر می رسید قصد دارد پردازنده‌‌های کم مصرف را برای سیستم عامل‌اندروید به ارمغان بیاورد و رقیب قدرتمندی برای ARM باشد. اما در بازار گوشی‌های هوشمند، هنوز حضور پر رنگی از این کمپانی ندیده‌ایم. اینتل تلفن‌هوشمند Lava XOLO خود را با پردازنده Medifield روانه بازار کرده ‌است. در ادامه ویژگی‌های این تلفن هوشمند اینتلی که طراحی بسیار ساده ای نیز دارد را مشاهده می کنید.

یکی از محصولاتی که کمتر از یک ماه پیش راهی بازار شده تلفن هوشمند اندرویدی مبتنی بر پردازنده Medfield اینتل یعنی Lava XOLO بود. این گوشی هوشمند در اواخر آوریل سال جاری معرفی شد و در حال حاضر اولین محصول اندرویدی کمپانی اینتل است که از پردازنده 1.6 گیگاهرتزی دو هسته ای Atom Z2460 Medfield خود اینتل و یک نمایشگر 4.03 اینچ با وضوح 1024×600 پیکسل بهره می برد. آیا این دستگاه می تواند گوشی قدرتمند بعدی شما باشد؟
این گوشی هنوز از اندروید نسخه نان زنجبیلی 2.3 در سال 2012 بهره می‌جوید. همین موضوع ما را نسبت به این گوشی کمی بدبین کرده است. البته وجود حافظه RAM یک گیگابایتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی عالی در پشت دستگاه، نظر ما را نسبت به این تلفن‌هوشمندی کمی مثبت کرده است.
اسلات microSD این تلفن‌هوشمند تا 32 گیگابایت کارت حافظه را پشتیبانی می کند. حافظه داخلی آن نیز 16 گیگابایت بوده و دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلوی آن کیفیت مناسبی را برای تماس‌های ویدئویی فراهم می‌کند.

{photo}91/02/28/intel-Lava-XOLO{/photo}

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*