گلکسی سی 7 سامسونگ

گلکسی سی 7 سامسونگ رسما معرفی شد

گلکسی سی 7 سامسونگ (Samsung Galaxy C7) تنها چند ساعت پس از دریافت گواهی TENAA چین، رسما در این کشور معرفی شد. این در حالی است که سامسونگ اوایل امروز از گلکسی سی 5 (Samsung Galaxy C5) خود رونمایی کرده بود.

گلکسی سی 7 سامسونگ مجهز به تراشه اسنپدراگون 625 خواهد بود

گلکسی سی 7 سامسونگ از صفحه نمایش 5.7 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 1080 در 1920 (FHD) بهره می‌برد. تراشه اسنپدراگون 625 در این محصول با پردازنده هشت هسته‌ای و فرکانس 2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 506 همراه شده است. گلکسی سی 7 سامسونگ با حافظه چهار گیگابایتی RAM در دو نسخه با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت عرضه می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند به لطف درگاه کارت حافظه، گنجایش این محصول را تا 128 گیگابایت افزایش دهند. علاوه بر این دکمه هوم در گلکسی سی 7 سامسونگ میزبان سنسور حسگر اثرانگشت است.

در بخش پشتی محصول، دوربین 16 مگاپیکسلی با گشادگی لنز f/1.9 تعبیه شده است. دوربین جلوی گلکسی سی 7 سامسونگ نیز میزبان سنسور 8 مگاپیکسلی می‌باشد. گشادگی لنز در دوربین جلوی این محصول نیز همان F/1.9 است که امکان ثبت تصاویر با کیفیت زیر نور کم را فراهم می‌کند.

گلکسی سی 7 سامسونگ از باتری 3300 میلی‌آمپری تغذیه می‌شود. این باتری به لطف فناوری شارژ سریع نسخه سه، به‌سرعت شارژ خواهد شد. سیستم‌عامل پیش‌فرض این محصول، اندروید 6.0.1 مارشمالو است.

همچون گلکسی سی 5، این محصول نیز با بدنه فلزی طراحی شده است. سی 7 سامسونگ با ضخامت 6.7 میلی‌متری و 165 گرم وزن، یک تلفن هوشمند باریک و زیبا در بین محصولات کمپانی کره‌ای است. این تلفن هوشمند با رنگ‌‌بندی طلایی، طلایی صورتی، نقره‌ای و خاکستری در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. با این که هنوز اطلاعاتی پیرامون زمان عرضه محصول منتشر نشده، اما گفته می‌شود نسخه 32 و 64 گیگابایتی از گلکسی سی 7 به ترتیب به قیمت‌های 396 و 427 دلار در دسترس خریداران قرار می‌گیرند.

مشخص است که کمپانی سامسونگ می‌خواهد با استفاده از بدنه فلزی و طراحی زیبا، آمار فروش میان رده‌های خود را بالا ببرد. نظر شما در این زمینه و سیاست جدید شرکت کره‌ای چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من که عاشق این گوشی شدم میخوام بخرمش یه کم شبی ایفن ولی مهم نیست