گوشی هواوی آنر 8

گوشی هواوی آنر 8 در لیست تنا ظاهر شد

گوشی هواوی آنر 8 تائیدیه تنا را به دست آورده و مشخصات و طراحی ظاهری آن معلوم شد. کمپانی هواوی گوشی هوشمند آنر 8 (Honor 8) خود را به‌عنوان یکی از بهترین گوشی‌های تولیدی خود در این کلاس معرفی کرد.

این کمپانی در آخرین تیزر تبلیغاتی که از این دستگاه منتشر شد، در واقع آنر 8 را با لقب «زیبایی خارج از عرف» معرفی کرد. تاکنون هیچ تصویر و یا رندری از این گوشی دیده نشده بود؛ اما در حال حاضر و به لطف آژانس نظارتی چین، TENAA، علاوه بر طراحی این دستگاه، مشخصات فنی آن نیز آشکار شد.

اول از همه آنکه پیش بینی می‌شد، گوشی هواوی آنر 8 در یک قاب تمام فلزی و با یک طراحی شیشه‌ای در دو طرف دستگاه خودنمایی خواهد کرد. اگر به این تصاویر به‌دقت نگاه کنیم، صادقانه باید بگوییم که هیچ‌چیزی غیرمعمول و خارج از عرفی در طراحی آن دیده نمی‌شود؛ اما باید قضاوت را تا زمان عرضه این دستگاه و آغاز زندگی واقعی آن به‌ تاخیر بیندازیم. هیچ‌چیز معلوم نخواهد بود شاید این دستگاه در هنگام عرضه به بازارهای جهانی جور دیگری به نظر آید!

گوشی هواوی آنر 8 تائیدیه تنا را به دست آورد. این گوشی در اوایل ماه ژوئیه رونمایی خواهد شد

گوشی Huawei Honor 8 ، دستگاه جمع و جور و باریکی نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که طراحی مدل‌های نسل قبلی خود را ادامه می‌دهد. در این تصاویر شما قادر خواهید بود علاوه بر سنسور اثرانگشت که در پنل پشتی این دستگاه جای گرفته، دوربین دوگانه‌ی آن را نیز نظاره‌ گر باشید.

با توجه به لیست منتشر شده در تنا باید گفت، گوشی هواوی آنر 8 دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5.2 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل است. در زیر این صفحه نمایش، یک با سرعت پردازشی 2.3 گیگاهرتز قرار گرفته که به احتمال زیاد باید تراشه هشت هسته‌ای Kirin 950 باشد. چندین مدل متفاوت از این دستگاه با پشتیبانی از شبکه‌های مختلف ارتباطی وجود خواهد داشت و همچنین از جهت فضای ذخیره سازی نیز این گوشی در سه نسخه عرضه خواهد شد. مدلی از آن دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. در مدلی دیگی 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته و در آخرین نسخه 4 گیگابایت رم به‌ همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی دیده می‌شود.

سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو از قبل بر روی آن نصب شده، دو درگاه سیم‌کارت آماده به ‌خدمت دارد و به یک پورت مادون قرمز مجهز شده است. در بخش ثبت تصاویر، این شبیه به گوشی Honor V8 است. یک دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در پشت گوشی هواوی آنر 8 جای گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت، دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده خواهد شد. این دستگاه با اندازه‌های 7.45 در 71.0 در 145.5 میلی‌متر، 153 گرم وزن دارد.

موبایل Huawei Honor 8 درست در زیر سری پرچم‌دار هواوی آنر V8 قرار می‌گیرد؛ بنابراین پیش بینی می‌شود که قیمت مدل پایه‌ای آن (3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی) از 1999 یوان، یعنی چیزی در حدود 306 دلار آغاز شود. انتظار می‌روید که این دستگاه در اوایل ماه ژوئیه رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. آشغاله هواوی کلا
    برید شیائومی بخرید

  2. نمردیم و فهمیدیم آلترناتیو و آوانگارد بودن یعنی چی!
    اخه کجاش غیرمتعارف؟!!!!!!
    اتفاقا طراحیش همون طراحی کلیشه ای غالب امروزیه که کلی گوشی تو بازار هست که با این مو نمی زنه.
    استغفرلاااا