توقف فروش گلکسی نوت ۷ به طور رسمی تایید شد

توقف فروش گلکسی نوت ۷ به طور رسمی تایید شد

بعد از اولین انفجار گلکسی نوت ۷ که حدود پنج روز بعد از ورود این محصول به بازار صورت گرفت، خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کردند که این کار توسط رقبا و به منظور تخریب چهره‌ی سامسونگ انجام شده است. اما حالا گویا کمپانی کره‌ای خودش به طور رسمی تایید کرده است که توقف فروش گلکسی نوت ۷ به منظور بررسی این مشکل انجام شده است تا مشخص شود که این گزارش‌ها چندان هم غیر واقعی نبوده‌اند!
روز گذشته برایتان خبری را منتشر کردیم مبنی بر این که یکی از خبرگزاری‌های کشور کره‌ی جنوبی گزارش داده است که سامسونگ فروش گلکسی نوت ۷ و تحویل این محصول به اپراتور‌های مخابراتی این کشور را متوقف کرده است. مقام رسمی سامسونگ که درباره‌ی آن گزارش با او صحبت شده بود، نه این موضوع را تایید کرد و نه آن را به طور کامل تکذیب کرد.

اما حالا به نظر می‌رسد که این اتفاق رسانه‌ای شده است و توقف فروش گلکسی نوت ۷ به طور رسمی توسط کمپانی کره‌ای تایید شده است. در یک بیانیه‌ی رسمی که از سوی سامسونگ در خبرگزاری رویترز اعلام شده است، مدیران این کمپانی اعلام کرده‌اند که فروش گلکسی نوت ۷ در حال حاضر به وضعیت تعلیق درآمده است تا بررسی بیشتری بر روی این موضوع انجام شود و آزمایش‌هایی برای تست کیفیت محصول در دست اقدام است تا دلیل منفجر شدن این دیوایس در حین شارژ شدن مشخص شود.

توقف فروش گلکسی نوت ۷ باعث موفقیت آیفون ۷ پلاس می‌شود؟

توقف فروش گلکسی نوت ۷ در حالی انجام می‌شود که نسل جدید فبلت‌های سامسونگ طرفداران بسیار زیادی در بازار دارد و تقاضای بالای خریداران باعث شده است که تقریبا تمام فروشگاه‌های عرضه کننده‌ی این محصول، در همان روزهای اول عرضه با کاهش موجودی انبارها مواجه شوند. سامسونگ برای برطرف کردن مشکل عرضه‌ی متناسب با تقاضا اعلام کرده بود که تمام تلاشش را برای بالا بردن افزایش تولید خواهد کرد، اما حالا با توجه به این مشکل جدید به نظر می‌رسد که برند کره‌ای کار سختی خواهد داشت.

توقف فروش گلکسی نوت ۷ در کنار این موضوع که اپل نیز تا کمتر از یک هفته‌ی دیگر، کنفرانس معرفی نسل جدید آیفون‌های خود را برگزار خواهد کرد، ممکن است که ضربه‌ی جبران ناپذیری به آمار فروش نوت ۷ بزند و البته فرصت بسیار مناسبی را در اختیار آیفون ۷ پلاس (یا ۷ پرو) قرار دهد که از این میزان بالای تقاضا برای یک فبلت پرچمدار بهره ببرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سونی بهتره نه اینجور مشکلاتو داره نه هنگ میکنه حالا سامسونگیا بیان دلیل الکی بدن

  2. سامسونگیا کجایید دقیقا کجایید

    • همونجاییم که اپل تو ساخت آیفون سیکس اس پلاس و سیکس اس از پنل های مرجوعی و معیوب استفاده کرد و افتضاحش به جایی رسیده که الان دادگاهی شده
      انفجارهای آیفون سیکس اس که یادتون نرفته؟حداقل 10 مورد فقط تو همینجا قید شد
      در ضمن خوبی اینه که هیچکدوم با شارژر خود نوت 7 نبوده و همه با تبدیل Usb 2 به USB C صورت گرفته