10 مورد از بزرگترین رازهای حل نشده تاریخ

10 مورد از بزرگترین رازهای تاریخ که احتمالا هیچوقت حل نشوند

رازهایی تاریخی وجود دارند که هیچ وقت حل نشده‌اند. بعضی وقت‌ها، دلیل این اتفاق می‌تواند گم شدن مدارک مربوط به این حادثه‌ها و یا از بین رفتن محل رخ دادن آنها باشد. اما گاهی هم دلیل حل نشدن این رازها، یافتن مدارک جدیدی دال بر اشتباه بودن نتایج قبلی و یا موجه نبودن مدارک و شواهد موجود است. به هر حال، هنوز رازهای حل نشده تاریخ وجود دارند که احتمالا همچنان حل نشده باقی خواهند ماند.

در واقع، همین سر به مهر بودن رازها، دلیل جذابیت آنهاست. در ادامه 10 مورد از این اسرار حل نشده را خواهید دید که تاکنون توضیحی قطعی برای حل آنها داده نشده است.

10 مورد از بزرگترین رازهای حل نشده تاریخ

مطلب بزرگترین رازهای حل نشده تاریخ در 10 صفحه تهیه شده که از طریق فهرست زیر و یا شماره صفحه انتهای هر مبحث، قابلی دسترسی است

1. جک قاتل چه کسی بود؟

10 مورد از بزرگترین رازهای حل نشده تاریخ

در سال 1988، شخصی به نام جک قاتل (Jack the Ripper) حداقل 5 زن را در لندن کشت و بدن آنها را به طرز فجیعی مثله کرد. او پس از ارتکاب این قتل‌ها، دست‌نوشته‌هایی طعنه‌آمیز برای اداره پلیس می‌نوشت و آنها را -به دلیل عدم توانایی در دستگیری‌اش- به گونه‌ای تحقیر می‌کرد. در انتهای این دست‌نوشته‌ها نیز نام جک قاتل مشاهده می‌شد.

نیازی به گفتن نیست که این شخص هیچ‌گاه دستگیر نشد. البته طی چند سال پس از آن، اشخاص زیادی در ارتباط با این قتل‌ها بازداشت شدند اما مشخص شد که هیچ کدام از آنها جک قاتل نبودند. چند سال پیش نیز کتابی منتشر شد که نویسنده آن معتقد بود جک قاتل یک زن است. نظریه‌ای که خیلی زود توسط کارشناسان رد شد. به هر حال، به نظر نمی‌رسد هویت واقعی جک قاتل هیچ‌گاه شناسایی شود و این راز یکی از بزرگترین رازهای حل نشده تاریخ باقی بماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. تمامی مطالبی که شما گرد اوری کردید بسیییار کوتاه ؛خلاصه ؛ واز از سروتهش زده شده بود!! تمامی این مطالب تو سایتهای دیگر بسیار جامع تر وکامل تر نوشته شده احساس میکنم شما فقط یجورایی میخوای یه سایتی داشته باشی وگرنه هیچکدوم از مطالبتون یه قرون نمیارزه..یا مطلبیو نزار یا میزاری حداقل کامل بنویس 👎👎👎👎امیدوارم ادمین محترم از نظر من دلخور نشده باشن

  2. جان کندی 22 نوامبر 1963 در روز جمعه به دست لی هاروی ترور شد و در روز 24 نوامبر بعد از دو روز لی هاروی به دست جک رابی کشته شد (و جان کندی در دالاس تگزاس به قتل رسید )

  3. دو نفر هم زخمی کرد که او فک میکرد اونا رو کشته

  4. این سال ۱۹۸۸ نبود سال ۱۸۸۸ بود ?

  5. سال 1988 اشتباه است و در واقع جک قاتل در 1888 پنج قتل انجام داده…

  6. راز هایی هم مثل سرنوشت آیت الله صدر و حاج احمد متوسلیان و سه همراهش ک توسط اسرائیل ربوده شدند هم هنوز نامعلومه!!!

  7. و همین طور پرونده ی «تمام شد» که در ویکی پدیا هست

  8. اینکه آیا واقعا شخصی با نام عیسی وجود داشته یا نه هم یکی از سوال های بزرگ بشریت هست

    • اینکه عیسی وجود داشته که تقریبا شکی نیست. اما این که کی بود و چیکار کرد….. حداقل برای خود مسیحی های کمی روشن جای شک هست

  9. قرآن کریم هویت واقعی حضرت عیسی مسیح علیه السلام رو کاملا مشخص کرده

  10. جالب بودن، ممنون