اسپیکر پوشیدنی Tone Studio و هدفون وایرلس Tone Free از نگاهی نزدیک

هفته گذشته و پیش از شروع رسمی رویداد CES 2017 ، ال جی (LG) از اسپیکر پوشیدنی Tone Studio و ایرباد وایرلس Tone Free رونمایی کرد. اگرچه هر دو گجت از خانواده Tone ال جی هستند، با این حال، برای مشتریان و کاربران متفاوتی طراحی شده‌اند.

اسپیکر پوشیدنی Tone Studio در نگاه اول قدرتمندتر جلوه می‌کند؛ این محصول 4 اسپیکر جداگانه دارد در حالی که ایرباد وایرلس Tone Free راه مدل‌های Tone پیش از خود را پیموده است. اگرچه این هدفون پسوند رایگان (Free) را یدک می‌کشد، اما امکاناتی نظیر شارژ بیسیم را در کنار وایرلس بودن ارایه داده است. این محصول قادر است با استفاده از بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل شده و جهت شارژ، شما را به استفاده از سیم بی‌نیاز کند. از طرف دیگر، ال جی با محلی که برای بلندگوهای اسپیکر پوشیدنی Tone Studio در نظر گرفته (2 تا در جلو و 2 تا در عقب)، سطح جدیدی از صدای فراگیر را برای کاربر شبیه‌سازی می‌کند. این تکنولوژی، پوشنده‌ی اسپیکر را قادر خواهد ساخت تا بدون نیاز به خرید سیستم‌های صوتی قدرتمند یا استفاده از هدفون های مختلف، از صدای فراگیر واقعی لذت ببرد. در واقع، اسپیکر پوشیدنی Tone Studio ال جی بیشتر از اینکه یک هدفون باشد، یک گجت پوشیدنی به‌حساب می‌آید.

اسپیکر پوشیدنی Tone Studio و هدفون Tone Free ال جی (22)

در بحث قیمت و زمان عرضه باید گفت اسپیکر پوشیدنی Tone Studio قیمتی بالاتر از ایرباد Tone Free داشته و کاربر برای خرید آن باید هزینه‌ای در حدود 229 تا 249 دلار پرداخت کند. در عوض، هدفون Tone Free قیمتی 199 دلاری خواهد داشت. اگرچه ال جی قول داده هر دو محصول را در ماه فوریه (بهمن یا اسفند 95) روانه بازار کند اما هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.

حال با شروع نمایشگاه CES 2017 این فرصت پیدا شد که نگاه نزدیکی به اسپیکر و ایرباد جدید ال جی داشته باشیم. در زیر تصاویر این دو محصول را خواهید دید.

تصاویر اسپیکر پوشیدنی Tone Studio ال جی

تصاویر ایرباد وایرلس ال جی Tone Free

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*