جشنواره برند محبوب

شرکت ال جی بیشترین جوایز جشنواره برند محبوب را دریافت کرد

جشنواره برند محبوب در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد و شرکت ال جی بیشترین سهم را در این جشنواره داشت و بیشترین جوایز را از آن خود کرد. 7 محصول ال جی در گروه‌های مختلف، جایزه تندیس محبوب‌ترین را در نظرسنجی بیش از یک میلیون مخاطب جشنواره برندهای محبوب دریافت کردند.

محصولات منتخب ال جی در جشنواره برند محبوب

محصولاتی که تندیس زرین این جشنواره را دریافت کرده‌اند شامل ماشین لباس‌شویی، کولر گازی، ماشین ظرف‌شویی و ماکروویو هستند. همچنین دو محصول تلویزیون و یخچال ال‌ جی نیز برنده تندیس سیمین شده‌اند تا سهم اصلی جوایز جشنواره برند محبوب متعلق به تکنولوژی LG باشد. لازم به ذکر است شرکت مشتریان گلدیران به عنوان نماینده محصولات ال‌ جی در ایران در بخش خدمات نیز برنده تندیس زرین برند محبوب شده تا رکورددار کسب جایزه از جشنواره برند محبوب باشد.

کمپانی ال‌ جی در سال میلادی جدید در دو جشنواره بین‌المللی Red dot و CES نیز برنده جوایز بزرگی شده است. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین برنده‌های جشنواره طراحی Red Dot Design Awards امسال بود و توانست 20 جایزه این جشنواره را که دو جایزه «بهترین بهترین‌ها» شامل می‌شود برای طراحی‌های بی‌نظیر خود دریافت کند. جایزه برتر بهترین بهترین‌ها به تلویزیون LG SIGNATURE OLED سری W و یخچال هوشمند InstaView برای نوآوری و پیشروی در زمینه طراحی اهدا شد. جشنواره Red Dot Design Awards به همراه جشنواره iF Design Awards و IDEA یا International Design Excellence Award به‌ عنوان یکی از سه جشنواره مهم طراحی در دنیا شناخته می‌شود.

جشنواره برند محبوب

همچنین تلویزیون پیشگام و به باریکی کاغذ 77 اینچ LG SIGNATURE W7  مدل کاغذ دیواری در کلاس  OLED توسط انجمن فناوری ویژه مصرف‌کننده (CTA) عنوان «برترین نوآوری» در بخش به شدت رقابتی نمایشگرهای ویدیویی را کسب کرد.

این برای دومین سال متوالی است که نشان مهم و افتخارآمیز بهترین نوآوری CES به تلویزیون اولد LG SIGNATURE تعلق گرفت؛ و همچنین این پنجمین سال متوالی است که تلویزیون ‌های OLED ال ‌جی و گوشی ‌های هوشمند پرچم‌دار جایزه نوآوری را از CES دریافت می‌کنند. نشانی شناخته شده در این صنعت که تنها به خلاقانه‌ترین محصولاتی که در CES معرفی می‌شوند اهدا می‌شود.

نوآوری‌های ال ‌جی در فناوری و طراحی که در نمایشگاه CES به نمایش درآمد توانست 21 جایزه نوآوری از CES 2017 را در ده بخش مختلف متعلق به خود کند.

آقای کاوه مفتخری، مدیر بازاریابی و برند شرکت ال‌ جی در ایران می‌گوید:

این جایزه برای شرکت ال‌ جی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا دریافت این جایزه افتخارآمیز از طرف مردم فهیم ایرانی نشان می‌دهد محصولات ال ‌جی توانسته‌اند اعتماد مصرف‌کنندگان ایرانی را جلب کرده و بهترین کیفیت را در اختیار آن‌ها بگذارند. نوآوری در کنار کیفیت و دوام بالا فلسفه اصلی محصولات ال‌ جی است تا مصرف‌کنندگان بتوانند از برترین فناوری‌های روز با اطمینان خاطر و برای یک عمر استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*