پیش فروش ال جی جی 6 در ایران

پیش فروش ال جی جی 6 در ایران آغاز شد : خرید پرچم دار جدید LG با هدایای ویژه

پیش فروش ال جی جی 6 در ایران آغاز شد و از هم اکنون کاربران می‌توانند پرچم دار جدید ال جی یعنی گوشی موبایل LG G6 را با هدایای ویژه از فروشگاه اینترنتی دی جی کالا خریداری کنند.

چندی پیش گوشی پرچمدار جدید شرکت ال جی با نام جی 6 (LG G6) در کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2017) رسما رونمایی شد و پیش فروش آن نیز در سراسر جهان آغاز شده است. حال پس از رونمایی و عرضه جهانی این گوشی فوق‌العاده، اکنون شاهد آغاز پیش فروش ال جی جی 6 در ایران هستیم و مشتریان ایرانی می‌توانند با خرید از دیجی کالا، پرچم‌ دار جدید LG را با هدایای ویژه دریافت کنند.

پکیج های ویژه پیش فروش ال جی جی 6 در ایران

امروز مصرف‌کنندگان ایرانی می‌توانند گوشی زیبای G6 را با شرایط ویژه پیش‌خرید کنند. پیش فروش ال جی جی 6 در ایران از امروز در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا آغاز شده و خریداران می‌توانند با پیش‌خرید آن از هدایایی ویژه بهره‌مند شوند. این هدایا در دو پکیج مختلف عرضه می‌شوند؛ در یک پکیج محافظ صفحه‌نمایش، هدست استریو بی‌سیم 1100 ال جی، کارت حافظه جانبی 64 گیگابایت و کاور هوشمند به‌ عنوان هدیه در نظر گرفته‌شده است و در پکیج دیگر که هزینه کمتری دارد، کارت حافظه جانبی 64 گیگابایت و کاور هوشمند تقدیم خریداران می‌شود.

پیش فروش ال جی جی 6 در ایران

لازم به ذکر است که گوشی ال‌جی G6 بازخوردهای بسیار مثبتی در کنگره جهانی موبایل امسال دریافت کرد و توانست 36 جایزه مهم را از رسانه‌های مختلف دریافت کند. گوشی G6 با طراحی خاصش نیاز روزمره کاربران را در نظر گرفته است. این گوشی با صفحه‌نمایش 5.7 اینچ در بدنه کوچک 5.2 اینچی، با کمترین میزان حاشیه و بدون کوچک شدن اندازه صفحه ‌نمایش، برای کاربری با یک ‌دست بسیار مناسب است. نمایشگر FullVision شگفت‌انگیز در این محصول از فناوری Dolby Vision و HDR10 پشتیبانی می‌کند و با بیشتر محتوای HDR گوشی ‌های هوشمند کنونی سازگاری دارد. نسبت تصویر منحصربه‌فرد 18:9 در نمایشگر FullVision به نمایشگر امکان می‌دهد تا به دو مربع یکسان تقسیم شود و برای انجام چند کار باهم با کمک تجربه کاربری دوربین G6 ایده‌آل باشد. این تجربه کاربری مختص کاربران رسانه‌های اجتماعی ایجادشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*