آیفون 7 پرفروش ترین گوشی های سه ماهه دوم 2017

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس پرفروش ترین گوشی های سه ماهه دوم سال 2017 شدند

دو گوشی خانواده آیفون 7 (Apple iPhone 7) پرفروش ترین گوشی های سه ماهه دوم سال 2017 شدند. گوشی‌های سری گلکسی S8‌ سامسونگ (Samsung Galaxy S8) نیز پرفروش ترین های اندرویدی بازار لقب گرفتند.

رقیب واقعی پرچمداران سامسونگ،‌ گوشی های‌ آیفون اپل هستند‌ و جای تعجب نیست که بین گوشی های گلکسی S8 سامسونگ و آیفون 7 اپل یکی لقب پرفروش‌ترین گوشی سال 2017 را از آن خود کنند. بر اساس جدیدترین گزارش، دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ موفق شده‌اند پرفروش ترین گوشی های اندرویدی سه ماهه دوم سال 2017 شوند و دو گوشی اپل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را هم اکنون باید پرفروش ترین گوشی های هوشمند در سراسر جهان و در بین تمامی پلتفرم‌ها بدانیم.

آیفون 7 پرفروش ترین گوشی های سه ماهه دوم 2017

جدیدترین پژوهش شرکت Strategy Analytics نشان می‌دهد که 19 میلیون دستگاه از دو گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در سراسر جهان به فروش رفته است. به طور واضح‌تر 10.2 میلیون نسخه از گوشی S8 و 9 میلیون نسخه از گوشی S8‌ پلاس فروخته شده است. در ادامه‌ی این گزارش همچنین آمده است که این دو گوشی موفق شده‌اند پرفروش ترین گوشی های اندرویدی در سه ماهه دوم سال 2017 شوند و از سایر سازندگان اندرویدی پیش بگیرند.

حضور عجیب نماینده شیائومی در بین پرفروش ترین گوشی های سه ماهه دوم سال 2017

در همین بازه زمانی آیفون 7 اپل به تنهایی موفق به فروش 16.9 میلیون نسخه‌ای شده و برادر بزرگ‌تر آن نیز فروش 15.1 میلیون نسخه‌ای را تجربه کرده است که مجموع آن‌ها عدد هنگفتی برابر با 32 میلیون دستگاه را شکل می‌دهد. مدل‌های آیفون 7 اپل موفق به کسب سهم 8.9 درصدی در بازار جهانی گوشی های هوشمند شده‌اند و سهم دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نیز 5.3 درصد است. شگفت آور است که گوشی میان رده‌ای شیائومی ردمی 4A نیز موفق شده در سه ماهه دوم امسال فروش 5.5 میلیون دستگاهی را تجربه کند تا بتواند 1.5 درصد کل بازار را از آن خود کند و پس از گوشی های اپل و سامسونگ در جایگاه بعدی قرار گیرد.

آیفون 7 پرفروش ترین گوشی های سه ماهه دوم 2017

لازم به ذکر است که شیائومی چهارمین فروشنده برتر گوشی های هوشمند در جهان است و دومین شرکت تولیدکننده بزرگ موبایل در کشور چین است. این در شرایطی است که اغلب محصولات شیائومی به صورت آنلاین به فروش می‌رسند و آن‌ها در بخش فروش فیزیکی با کمبودهایی مواجه هستند. حال آن‌ها به دنبال تقویت خود در این بخش هستند تا بتوانند جایگاه‌های بالاتری را در جدول بهترین فروشندگان گوشی های هوشمند در جهان به دست آورند.

به نظر نمی‌رسد سایر گوشی‌های اندرویدی بازار بتوانند جایگاه پرچمداران سامسونگ را در سه ماهه‌های سوم و چهارم امسال بگیرند، اما انتظار می‌رود این شرایط طی سالیان پیش رو تغییر کند. از دیگر نکات قابل ذکر در این گزارش، افزایش 5.5 درصدی در فروش کلی گوشی‌های هوشمند در سه ماهه دوم امسال نسبت به سال گذشته میلادی است. در سه ماهه دوم سال 2016 میلادی 341.5 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رسیده بود و امسال در همین بازه زمانی شاهد فروش 360.4 میلیون دستگاه گوشی موبایل هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*