تصاویر هواوی میت 10

تصاویر هواوی میت 10 ، نمایشگر لبه به لبه آن را نشان می‌دهند + ویدیو

در شرایطی که کمتر از یک ماه به معرفی پرچمدار جدید هواوی باقی مانده، حالا تصاویر هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) همراه با ویدیویی جدید از آن لو رفته است. پیش از این هواوی برخی موارد جزئیات گوشی جدید خود را با انتشار اخبار رسمی تایید کرده بود. در واقع ما می‌دانیم که گوشی جدید هواوی قرار است با تراشه کایرین 970 و یک دوربین دوگانه قدرتمند در اختیار کاربران قرار گیرد. اما جدای از این موارد، شاید نمایشگر بدون حاشیه و لبه به لبه میت 10 بیش از موضوعات دیگر اهمیت داشته باشد. تصاویر هواوی میت 10 باز هم تجهیز این گوشی به نمایشگری لبه به لبه را تایید می‌کنند. هرچند، برخلاف پرچمداران سایر شرکت‌ها این‌بار خبری از حذف کلیدی فیزیکی هوم نبوده و سنسور اثر انگشت نیز در آن تعبیه خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه هواوی Mate 10 نیز می‌توان به پورت یو اس بی نوع C، جک 3.5 میلی‌متری، 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. انتظار می‌رود گوشی هواوی میت 10 طی مراسمی رسمی در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) در آلمان رونمایی شود.

تصاویر هواوی میت 10

نمایش 360 درجه هواوی میت 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اگر منظور هوآوی از نمایشگر بدون حاشیه اینه که من حرفی ندارم. فرقش با مدل های قبلی چی نمیدونم. سه احتمال وجود داره: یا این تصاویر ساختگیه، یا اینکه مربوز به مدل حاشیه داره و یا اینکه متاسفانه همون mate 10 هست.

  2. ای خدا لعنتشون کنه بابا این دکمه فیزیکی مسخره رو بردارین دیگه اه -این همه مشخصات خوب بعد یه طرح تکراری آخه؟؟ اگه همین باشه که بشدت ناامید شدم از میت 10 و باید منتظر شیائومی می میکس 2 باشیم