بهترین ساعت های هوشمند بازار - آبان 96

بهترین ساعت های هوشمند بازار که می‌توانید همین حالا بخرید – آبان 1396

اگر به دنبال خرید یک ساعت هوشمند جدید هستید، ما در این مقاله بهترین ساعت های هوشمند بازار که می‌توانید در آبان 96 خریداری کنید را گرد هم آورده‌ایم.

زمانی قرار بود سال 2017 ما شاهد انواع جت پک‌ها و خودروهای پرنده در خیابان‌ها باشیم. این چنین نشد، اما در عوض ما ساعت‌های هوشمند را به عنوان دسته‌ی جدیدی از محصولات حوزه تکنولوژی داریم که چند سالی می‌شود در حال پیشرفته‌تر شدن هستند.

اپل واچ همچنان در راس بهترین ساعت های هوشمند

برخی از این دسته محصولات بسیار محبوب هستند که در راس آن‌ها اپل واچ وجود دارد. هرچند اپل واچ تنها با گوشی های آیفون سازگار است، اما حاو اکوسیستم غنی از نرم افزارها، یک طراحی جذاب، مانیتور تناسب اندام دقیق و ردیاب ضربان قلب در پکیجی ارزشمند است. خوشبختانه رقیب قدرتمندی نیز برای این ساعت‌ها وارد بازار شده است؛ منظور ما ساعت‌های سری Gear‌ سامسونگ است.

به نظر می‌رسد اندروید ویر نیز شامل تغییرات بسیار بزرگی شده است. یکی از بزرگ‌ترین سازندگان ساعت در جهان، کمپانی Fossil ده‌ها ساعت هوشمند جدید نظیر Skagen‌ و Movado را معرفی کرده است. گوگل نیز به نوبه‌ی خود با به‌روزرسانی پلتفرم اندرویدی ویر باعث شده تا سازندگان بیشتری به سمت تولید گجت های پوشیدنی اندرویدی روی آورند. اما گزینه‌های دیگری نیز نظیر ساعت‌های سنتی با قابلیت‌های هوشمند، پلتفرم‌های متفاوت نظیر Pebble‌ غیره وجود دارد. ما با دقت به تمامی گزینه‌های موجود نگاه کرده‌ایم و بهترین ساعت های هوشمند بازار که در پاییز امسال می‌توانید بخرید را به شما معرفی خواهیم کرد.

اپل واچ سری 3

مدل جی پی اسی از 330 دلار | مدل سلولار از 400 دلار
سریع، عالی، مستقل با بهترین برنامه‌ها

بهترین ساعت های هوشمند بازار - آبان 96

اپل واچ در حال حاضر یکی از موفق‌ترین و بهترین ساعت های هوشمند بازار است. مدل های جدید سری 3 اپل واچ ارائه کننده اتصال سلولار هستند،‌ بنابراین شما می‌توانید آن‌ها را به مچ دست خود ببندید و حتی اگر گوشی هوشمند شما در نزدیکی شما نیست، با آن به تماس‌هایتان پاسخ دهید. این قابلیت تنها توسط شرکت‌های مخابراتی بزرگ ایالات متحده و برخی دیگر از شرکت‌ها در سراسر جهان پشتیبانی می‌شود و نیازمند پرداخت ماهیانه 10 دلار است.

اپل واچ سری 3 همچنین حاوی یک پردازنده دو هسته‌ای سریع‌تر و ده‌ها قابلیت جدید همراه با سیستم عامل watchOS 4 است. مدل‌های جدید این ساعت دارای بهبودهای عظیمی نسبت به نسل پیشین هستند: آن‌ها بهتر در برابر آب مقاومت می‌کنند و حتی برای شناگرها نیز مناسب هستند، یک نمایشگر روشن‌تر بر روی آن‌ها تعبیه شده و حاوی جی پی اس داخلی هستند. اپل نشان داده که متعهد به بهبود این پلتفرم و هرچه بهتر ساختن آن است. ساعت اپل با تمرکز بر روی تناسب اندام و سلامتی و اقداماتی سریع، هنوز هم به عنوان یک گجت ضروری شناخته نمی‌شود اما بی‌تردید یکی از بهترین‌ها در نوع خود است.

سامسونگ گیر اس 3 و اس 2

اس 3 از 350 دلار | اس 2 از 200 الی 250 دلار
شیک و مقاوم

بهترین ساعت های هوشمند بازار - آبان 96

دومین گزینه در بین بهترین ساعت های هوشمند بازار اینک اعضای خانواده سامسونگ گیر هستند. ساعت‌های سری سامسونگ گیر اس 3 قوی‌تر، بزرگ‌تر (با اندازه 46 میلی‌متر) و مردانه‌تر از نسل پیشین خود هستند، در حالی که مدل گیر اس 2 و اس 2 کلاسیک سال 2015 نیز همچنان با کاهش قیمتی که پیدا کرده‌اند، اگر به دنبال خرید یک ساعت کوچک‌تر (40 میلی‌متری) هستید گزینه‌های عالی هستند.

این مهم است بدانید که بر خلاف گوشی های هوشمندشان، ساعت های سامسونگ از پلتفرم اندروید بهره نمی‌برند، آن‌ها در واقع اجرا کننده‌ی پلتفرم اختصاصی Tizen هستند. این پلتفرم نرم اجرا می‌شود، اما ارائه کننده‌ی ویژگی‌های زیاد یا اپلیکیشن‌های باکیفیتی نیست که به طبق برای یک ساعت مهم هستند. اما یکی از مهم‌ترین نقاط مثبت فروش ساعت‌های گیر سامسونگ استایل و ظاهر، کیفیت خوب ساخت و عمر باتری طولانی 2 روزه‌ی آن‌ها است.

ال جی واچ استایل و واچ اسپورت

شروع قیمت از 250
نخستین ساعت‌های مجهز به اندروید ویر 2

بهترین ساعت های هوشمند بازار - آبان 96

همانطور که از نامش پیداست، ال جی واچ استایل رسمی‌تر از مدل واچ اسپور است. آن مجهز به یک بدنه‌ی شیک همراه با نمایشگر گرد و فاقد طراحی زشت نظیر سایر ساعت های اندروید ویر پیشین است. دکمه‌ی چرخشی یک المان کلیدی برای ناوبری در این ساعت جذاب است. شما می‌توانید به لطف این دکمه‌ی چرخشی که دور نمایشگر قرار گرفته، در منو‌ها اسکرول کنید، اپ لانچر را اجرا کنید و خیلی سریع دستیار گوگل را فرابخوانید. بدنه‌ی آن نیز در سه رنگ نقره‌ای، رزگلد و تیتانیوم عرضه می‌شود.

در حالی که طراحی ساعت ال جی واچ استایل باریک و شیک است، قضیه در مدل واچ اسپورت کاملا متفاوت است. این محصول بزرگ و زمخت است و به نظر می‌رسد مختص ورزشکاران و جوانان طراحی شده است. این ساعت، قدرتمندترین ساعت اندروید ویر است که تا به حال دیده‌ایم. بزرگ‌تر بودن بدنه‌ی این ساعت باعث شده تا ال جی قابلیت‌ها و عملکردهای اضافی‌تری را در مدل واچ اسپورت جای دهد. در حالی که واچ استایل فاقد یک جی پی اس و یک ردیاب ضربان قلب است، مدل واچ اسپورت هر دو آن‌ها را در اختیار داشته تا بتواند به خوبی از پس بررسی فعالیت‌های ورزشی شما برآید. آن همچنین حاوی یک کیت NFC است که به کاربران اجازه‌ی پرداخت موبایلی بیسیم را می‌دهد.

سامسونگ گیر اسپورت

شروع قیمت از 300 دلار
باریک، سبک و ضد آب برای یک شنای لذت‌بخش

بهترین ساعت های هوشمند بازار - آبان 96

ساعت سامسونگ گیر اسپورت شبیه به گیر اس 3 است،‌ اما آن کمی باریک‌تر و سبک‌تر شده است و در حالی که برخی از قابلیت‌های آن را از دست داده، آن می‌تواند تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاومت کند، موسیقی‌های اسپاتیفای را به صورت آفلاین پخش کند و حتی با قیمت ارزان‌تری نیز قابل خریداری است. اگر شما می‌خواهید بدانید که گیر اس 3 چه برتری مهمی نسبت به گیر اسپورت دارد، باید بدانید که اس 3 از اتصال 4G LTE‌ بهره می‌برد، بنابراین می‌تواند مستقل از گوشی شما عمل کند در حالی که گیر اسپورت فاقد چنین خصیصه‌ای است. اما همین عدم وجود ماژول LTE‌ باعث شده تا گیر اسپورت سبک‌تر و باریک‌تر باشد. هر دو ساعت دارای جی پی اس داخلی به منظور ردیابی تمرینات ورزشی کاربران هستند.

با این حال طبیعیست که مدل گیر اسپورت گزینه‌ی بهتری برای ورزشکاران است. بار دیگر لازم است ذکر کنیم که آن می‌تواند تا عمق 50 متری آب دوام بیاورد که چنین قابلینی در ساعت‌های سری گیر اس 3 دیده نمی‌شود.

ایسوس زن واچ 3

شروع قیمت از 290 دلار
یک ساعت زیبا

بهترین ساعت های هوشمند بازار - آبان 96

زن واچ 3 یک ساعت شیک گرد است که متاسفانه در برخی از بازارها نظیر ایالات متحده به فروش نمی‌رسد. این ساعت ساخته شده از فلز ضدزنگ 316L است و در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و رزگلد به عرضه می‌رسد. بنابراین زن واچ 3 را می‌توان محصولی خوش ساخت و زیبا دانست.

زن واچ جدید همچنین با ضخامت تنها 10 میلی‌متر، جزو باریک‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار محسوب می‌شود. ساعت هوشمند ایسوس همچنین از چیپست اسنپدراگون 2100 قدرت می‌گیرد.

هواوی واچ 2

شروع قیمت از 300 دلار
ظهور یک نسل عالی

بهترین ساعت های هوشمند بازار - آبان 96

نخستین ساعت هوشمند هواوی از ظاهری شیک و بسیار زیبا برخوردار بود که توانست طرفداران زیادی را به دست بیاورد. حالا نسل دوم این ساعت با رویکردی متفاوت‌تر همراه با قابلیت‌ها و امکاناتی جذاب به میدان مبارزه آمده است. هواوی واچ 2 همچنان از اندروید ویر قدرت می‌گیرد، اگرچه در دو نسخه‌ی متفاوت عرضه خواهد شد. نسخه‌ی کلاسیک آن با قیمت 370 دلار و نسخه‌ی اسپورت مقاوم‌تر آن نیز با قیمت 300 دلار به فروش می‌رسد.

هر دو مدل 45 میلی‌متری هستند، ارائه کننده GPS بوده، یک نمایشگر ضربان قلب داشته و عمر باتری آن‌ها نیز 2 روز است. این دو همچنین حاوی تاییدیه IP68 هستند، بنابراین اگر به طور اتفاقی داخل آب افتادند نباید نگران باشید. البته این بدان معنا نیست که می‌توانید با این ساعت‌ها شنا کنید!

گارمین ویوو اکتیو 3

شروع قیمت از 300 دلار
گارمین مهارت‌های ورزشی را با قیمت مقرون به صرفه‌ای عرضه می‌کند

بهترین ساعت های هوشمند بازار - آبان 96

ساعت گارمین Vivoactive 3 را می‌توان نسل جدیدی از مدل Vivoactive HR دانست، اما آن حالا همراه با یک نمایشگر گرد، مقاومت در برابر آب با پشتیبانی از قابلیت شنا و همچنین سیستم پرداخت بیسیم NFC می‌تواند یک ساعت هوشمند کامل و تمام عیار باشد. سیستم پرداختی Garmin Pay از کارت‌های اعتباری مسترکارت و ویزا پشتیبانی می‌کند که در اکثر کشورهای جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ویوا اکتیو 3 همچنین از یک نمایشگر کروم تمام رنگی مقاوم در برابر نور خورشید بهره می‌برد. کمپانی گارمین نمایه‌های ورزشی را به ارمغان آورده و به شما یک پروفسور آموزشی قدرتمند ورزشی را ارائه می‌کند که می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای ورزش حرفه‌ای شما باشد. در این جا 15 نمایه مختلف ورزش‌های داخل منزل و خارج منزل شامل یوگا وجود دارد. این ساعت حاوی قابلیت GPS داخلی است و می‌توانید به لطف سازگاری با تلفنتان از طریق Garmin Live Track موقعیت جغرافیایی فعلی‌تان را به اشتراک بگذارید.

فیت بیت آیونیک

شروع قیمت از 300 دلار
یک ماشین تمرین برای عاشقان تناسب اندام

بهترین ساعت های هوشمند بازار - آبان 96

فیت بیت آیونیک را باید نخستین ساعت هوشمند کمپانی فیت بیت دانست. در حالی که شاید آن زیباترین ساعتی نباشد که تا به حال دیده‌اید، اما از یک عمر باتری جذاب 4 روزه،‌ پشتیبانی از دیوایس‌های اندرویدی و آی او اسی (و حتی همگام سازی با ویندوز)، مقاومت در برابر آب و تشخیص خودکار تمرین برخوردار است.

این ساعت از آلومینیوم ساخته شده است و حاوی صفحه‌ی 42.6 میلی‌متری است، اما حاشیه‌]ای آن بزرگ هستند تا اندازه کلی ساعت بزرگ‌تر از آنچیزی باشد که انتظار داشتید. این ساعت همچنین از اپلیکیشن‌های مخصوص با پلتفرم خود برخوردار است و این شرکت استعدادهای سابق شرکت پبل را به خدمت گرفته‌اند تا از آن‌ها در ساخت اپلیکیشن‌های فیت بیت استفاده کنند. در حال حاضر فیت بیت آیونیک با قیمت 300 دلار همراه با بندهای قابل تعویض ورزشی، چرمی و سبک کلاسیک عرضه می‌شود.

موتورولا موتو 360 (نسل دوم)

شروع قیمت از 300 دلار
شیک، اما کمی قدیمی

بهترین ساعت های هوشمند بازار - آبان 96

دومین نسل ساعت موتورولا موتو 360 بیش از 1 سال است که عرضه شده، اما آن همچنان از ظاهری شیک و جذاب بهره می‌برد و عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد تا ما آن را در لیست بهترین ساعت های هوشمند بازار قرار دهیم. این ساعت در دو اندازه مختلف 46 میلی‌متری مردانه و 42 میلی‌متری مردانه و زنانه عرضه می‌شود. این ساعت بی‌شک یکی از زیبا‌ترین و شیک‌ترین ساعت‌های گرد بازار است و شما می‌توانید آن را به لطف Moto Maker به شکل دلخواهتان سفارشی کنید. شما می‌توانید بین یک بند فلزی و یا چرم یکی را برگزینید، ‌همچنین خود بدنه نیز از فلز مستحکم ساخته شده است.

لازم به ذکر است، موتو 360 یک ساعت هوشمند اندروید ویر است، بنابراین شما می‌توانید به یکی از غنی‌ترین اکوسیستم‌های اپلیکیشن‌های گجت‌های پوشیدنی دسترسی پیدا کنید.

فیت بیت بلیز

آغاز قیمت از 200 دلار
یک ساعت مخصوص ورزش

بهترین ساعت های هوشمند بازار - آبان 96

فیت بیت همراه با فیت بیت بلیز خود یک گام بزرگ را در جهت حرکت از سوی ردیاب‌های تناسب اندام به سمت ساعت‌های هوشمند برداشته است.

با تکیه بر یک نمایشگر رنگی لمسی، ردیاب ضربان قلب، تمرین‌های تعبیه شده بر روی صفحه و GPS‌ داخلی، فیت بیت بلیز نه تنها یک ردیاب تناسب اندام حرفه‌ای است بلکه می‌تواند با اتصال به گوشی هوشمند شما اطلاعاتی همچون تماس‌ها و پیام‌های دریافتی و رویدادهای ثبت شده در تقویم را به نمایش بگذارد.

عمر باتری این محصول نیز با هر بار شارژ به 5 روز می‌رسد، بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت آن را در طول شب به دست داشته باشید تا کیفیت خواب شما را نیز بررسی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. Fit bit blaze جی پی اس داخلی ندارد فقط Ionic دارد

  2. پس ساعت شیائومی چی شد؟

  3. لطفا پستی برای بهترین اپ های اندروید ور بذارید
    تقریبا هیچ سایتی به طور فعال چنین پستی نمیذاره
    من باید کلی اپ رو امتحان کنم تا یکی مناسب پیدا کنم