اطلاعات جدیدی در خصوص طراحی گلکسی اس 9 منتشر شد

اطلاعات جدیدی در خصوص طراحی گلکسی اس 9 منتشر شد

طراحی گلکسی اس 9 (Galaxy S9) را می‌توان یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های گوشی جدید سامسونگ دانست. حال اطلاعات جدیدی از طراحی ظاهری گلکسی S9 منتشر شده است.

طراحی گلکسی اس 9 مشابه گلکسی اس 8 است

ایوان بلس (Evan Blass) در صفحه توییتر خود اعلام کرد که طراحی گلکسی اس 9 تفاوت چندانی با گوشی های نسل قبل نخواهد داشت. با این حال، انتظار می‌رود بهبودهایی در بخش پردازنده‌ی پرچمدار سال 2018 سامسونگ ایجاد شود و محل و نحوه چیدمان سنسور اثر انگشت و دوربین دوگانه آن نیز تغییر کند.

شرکت کره‌ای همچنین در حال کار بر روی رابط کاربری هوش مصنوعی با نام Galaxy Ai UX است که دسترسی به اپلیکیشن‌ها و اسناد مهم را ساده‌تر خواهد کرد. اگرچه هنوز به صورت رسمی به‌کارگیری آن در گوشی گلکسی S9 تایید نشده است.

گزارش‌هایی مبنی بر تولید انبوه موبایل جدید سامسونگ در ماه آینده میلادی به گوش رسیده که احتمال معرفی گلکسی اس 9 و هم‌خانواده‌هایش را در کنگره جهانی موبایل (MWC 2018) پررنگ‌تر می‌کند. بنابراین، اسمارت فون بعدی کره‌ای‌ها با امکاناتی نظیر تشخیص سه بعدی تصویر (همانند آنچه در آیفون 10 اپل دیدیم) در سال 2018 روانه‌ی بازار خواهد شد.

اطلاعات جدیدی در خصوص طراحی گلکسی اس 9 منتشر شد

سامسونگ گلکسی اس 9 مینی

سامسونگ علاوه بر رونمایی از گلکسی اس 9 در دی‌ماه، مدل 4 اینچی آن را نیز با نام گلکسی اس 9 مینی (Galaxy S9 mini) معرفی خواهد کرد. اگرچه این خبر تا این لحظه رسما تایید یا رد نشده، اما منابع مختلف از تولید گلکسی اس 9 کوچک خبر داده‌اند. در سال‌های اخیر بازار تلفن های همراه زیر 5 اینچ دوباره رونق گرفته و بعید نیست شاهد عرضه گوشی جدیدی از سامسونگ با این نوع طراحی باشیم؛ اقدامی که اپل نیز با تولید آیفون اس ای (iPhone SE) انجام داد.