بهترین فیلم های سال 2017

بهترین فیلم های سال 2017 ؛ یازده فیلم برتر سال را بشناسید

بهترین فیلم های سال 2017 کدامند؟ در ادامه، یازده فیلم برتر سال 2017 که مورد ستایش منتقدان قرار گرفته و بازیگران توانمند در آنها ایفای نقش می‌کنند را معرفی خواهیم کرد.

از «زن شگفت‌انگیز» که در نهایت روی پرده سینما رفت تا آخرین فیلم دنیل دی لوئیس به عنوان بازیگر، امسال فیلم های سینمایی جذابی ساخته و نمایش داده شد. همین موضوع نیز باعث شد تا با نزدیک شدن به پایان سال، نگاهی اجمالی به یازده مورد از بهترین فیلم های 2017 داشته باشیم.

11. لوگان خوش شانس (Logan Lucky)

بهترین فیلم های سال 2017

لوگان خوش شانس فیلمی به کارگردانی استیون سودربرگ بود که علی رغم فروش پایین، توجه بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد. در واقع ما با عنوانی خنده‌دار رو به رو هستیم که ترکیب چنینگ تیتوم و آدام درایور، جذابیت آن را دوچندان کرده است. به علاوه، دنیل کریگ نیز در سطحی جدید در این فیلم ایفای نقش می‌کند.

10. زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman)

بهترین فیلم های سال 2017

زن شگفت‌انگیز یکی از بهترین فیلم های سال 2017 به کاگردانی پتی جنکینز و بازی گل گدوت است که بدون شک طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانانه را راضی خواهد کرد. در سبکی که تحت تاثیر قرار دادن همه بینندگان امری دشوار است، “WW” موفق به انجام این کار شد.

9. Mudbound

بهترین فیلم های سال 2017

این، گوهر نابی دیگر از نت فلیکس است. در این فیلم، دی ریس با روایت داستان دو نفر از سربازان قدیمی جنگ جهانی دوم که به مزرعه‌های میسیسیپی باز می‌گردند، نشان داد که توانایی‌های زیادی در کارگردانی علی رغم سن پایین دارد. به علاوه، از بازی بسیار خوب جیسون میچل هم نمی‌توان به سادگی عبور کرد.

8. مرا با نامت صدا کن (Call Me by Your Name)

بهترین فیلم های سال 2017

لوکا گوادانینو با ساخت مرا با نامت صدا کن، داستان‌های کلاسیک بزرگ شدن افراد را به سطحی جدید منتقل کرد. از محیط فیلم تا بازی درخشان بازیگران، این فیلم تمام چیزهای خوب در رابطه با عشق اول را به خوبی به تصویر می‌کشد. همچنین این فیلم یکی از بهترین صحنه‌های پدر-فرزندی را نیز دارد.

7. هنرمند فاجعه (The Disaster Artist)

بهترین فیلم های سال 2017

هنرمند فاجعه، فیلمی بر پایه کتابی با همین نام است که در آن، جیمز فرانکو با تکیه بر “The Room”، یکی از بدترین فیلم‌ها را به داستانی الهام‌بخش از دوستی و تسیلم نشدن در برابر رویاها تبدیل می‌کند. هنرمند فاجعه با بودجه 10 میلیون دلار ساخته شده است.

6. برو بیرون (Get Out)

بهترین فیلم های سال 2017

در بیرون برو، جوردن پیل، نژاد و ترس را به نحوی ترکیب کرده است که نمونه آن را پیش‌تر در ژانر ترسناک ندیده‌اید. جالب است بدانید این فیلم پدیده اکران بهار سال 2017 لقب گرفته است.

5. لیدی برد (Lady Bird)

بهترین فیلم های سال 2017

درست زمانی که تصور می‌کنید شما همه‌چیز را از یک مدرسه در سبک کمدی-درام دیده‌اید، لیدی برد از راه می‌رسد. گرتا گرویگ از زندگی خود برای داستان دختری استفاده می‌کند که به معنای واقعی کلمه در منطقه‌ای فقیر از شهر زندگی کرده و با ناامیدی قصد ترک ساکرامنتو را دارد.

4. من تونیا هستم (I, Tonya)

بهترین فیلم های سال 2017

بازی مارگو رابی در نقش یکی بدنام‌ترین ورزشکاران آمریکایی احتمالا برای جلب توجه شما کافی باشد. اما زمانی که داستان فیلم را تجربه می‌کنید، به عمق آن پی خواهید برد. ترکیب سخن نیمه‌راست از زندگی اسکیت‌باز معروف آمریکایی، تونیا هاردینگ، با گفتگو به نحوی که نیمی از حقیقت پنهان بماند، سبب شده تا با یکی از غیر متعارف‌ترین و البته بهترین فیلم های سال 2017 رو به رو باشیم.

3. موضوع فانتوم (Phantom Thread)

بهترین فیلم های سال 2017

«موضوع فانتوم» آخرین فیلم دنیل دی لوئیس، به کارگردانی پل توماس اندرسن است که در آن عشقی تاریک، به صورتی استادانه جلو و پشت دوربین اجرا می‌شود. موضوع فانتوم با کسب امتیاز 9 از 10 در IMDB، یکی از بهترین فیلم های سال 2017 است.

2. پروژه فلوریدا (The Florida Project)

بهترین فیلم های سال 2017

پروژه فلوریدا که نام آن از مجموعه والت دیزنی ورلد گرفته شده، داستان زندگی دختر شش ساله‌ای به نام مونی (بروکلین پرینس) را روایت می‌کند که در یک متل، در کنار سایر کودکان مشغول زندگی بوده و شرارت‌های آنها مشکلاتی را برای مدیر متل، بابی (ویلم دفو) به وجود می‌آورد.

از مادر مونی که با فروش عطر در پارکینگ تفریح‌گاه دیزنی برای پرداخت اجاره تلاش می‌کند تا شیطنت‌های مونی که به آتش گرفتن تصادفی یک آپارتمان منتهی می‌شود، شان بیکر داستانی را بیان خواهد کرد که احتمالا از ورود به آن بیم خواهید داشت. هرچند، زمانی که وارد آن شدید، هرگز آن را ترک نخواهید کرد. پروژه فلوریدا، بهترین فاینال شات در میان تمام فیلم‌های سال را نیز دارد.

1. دانکرک (Dunkirk)

بهترین فیلم های سال 2017

تنظیمات. اجرا. لحظه‌های دراماتیک. دلایل بی‌شماری وجود دارد که عاشق دانکرک باشید. کریستوفر نولان با خلق یکی از بهترین فیلم های سال 2017 ، توانایی‌های خود در روایت داستانی جذاب و البته متفاوت را به همگان اثبات کرد؛ داستانی که شرایط تخلیه نیروهای متحد از شهر دانکرک در خلال جنگ جهانی دوم را از ساحل، کابین جنگنده اسپیت‌فایر و یک قایق غیر نظامی، به گونه‌ای متفاوت به تصویر می‌کشد. همانند سایر فیلم‌های نولان، موسیقی متن تاثیرگذار که توسط هانس زیمر ساخته شده، جذابیت فیلم را دوچندان کرده است.

بهترین فیلم های سال 2017

جیمز مک‌آووی در فیلم شکافته

اگرچه لیست بهترین فیلم های سال 2017 با ساخته جدید نولان به پایان رسید، ولی این به معنی عدم درخشش سایر فیلم‌ها نیست.

جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) با نقش‌آفرینی بازیگران برجسته، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت. اینگرید به‌ فنا می‌رود (Ingrid Goes West)، روایتی پیچیده از اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی است که احتمالا برای بسیاری از بینندگان، سرگرم‌کننده خواهد بود. شهر گمشده زی (The Lost City of Z) و شکافته (Split) نیز از دیگر عناوین جذاب امسال بودند.

با این همه، تصور می‌کنید جای کدام فیلم سینمایی در این لیست خالی است؟