طرح مفهومی گلکسی نوت 10

جدیدترین طرح مفهومی گلکسی نوت 10 سامسونگ ؛ آینده را لمس کنید!

در حالی که هنوز اخبار زیادی مربوط به گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) منتشر نشده است، جدیدترین تصاویر مربوط به طرح مفهومی گلکسی نوت 10 (Samsung Galaxy Note 10) ما را غافلگیر کرد!

همانطور که می‌دانید، شرکت سامسونگ خود را برای کنگره جهانی موبایل و رونمایی از پرچمداران جدید خود آماده می‌کند. طبق جدیدترین شایعات منتشر شده، گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (Samsung Galaxy S9 Plus) ماه آینده رونمایی و یک ماه بعد به قفسه فروشگاه‌ها می‌رسند. از طرفی هنوز شاهد انتشار شایعات و اطلاعات زیادی از گلکسی نوت 9 کره‌ای‌ها نبوده‌ایم.

با این حال بنجامین گسکین اخیرا تصاویری از طرح مفهومی گلکسی نوت 10 را در اکانت توییتر خود منتشر کرده‌ است؛ محصولی که به احتمال زیاد پس از گلکسی Note 9 سامسونگ در سال 2019 معرفی می‌شود! با این حال بنجامین در توییت خود اعلام کرده است که این فبلت به احتمال زیاد در سال 2020 میلادی رونمایی خواهد شد. اما دلیل این تاخیر احتمالی هنوز مشخص نیست.

گجتی که در این تصاویر مشاهده می‌کنیم، طراحی رویایی و جدیدی دارد و خبری از حاشیه در اطراف صفحه نمایش آن نیست؛ پرچمداران امروزی را می‌توان محصولاتی کم حاشیه در نظر گرفت و حتی مواردی نظیر آیفون 10 اپل (Apple iPhone 10) نیز حاشیه‌های کمی در اطراف صفحه نمایش خود دارند. این طرح مفهومی گلکسی نوت 10 نیز شباهت زیادی به پرچمدار فعلی اهالی کوپرتینو دارد؛ به خصوص نوار مشکی کوچکی که در بالا قرار دارد که میکروفون محصول در آن تعبیه شده است. به جز این مورد، دیگر خبری از حاشیه در چهار طرف صفحه نمایش نیست.

در پشت محصول دو لنز دوربین به صورت عمومی کنار هم قرار گرفته‌اند؛ چیزی که در گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نیز انتظار آن را داریم. تنها تفاوت در اینجا فقدان حسگر اثر انگشت است. به جای آن شاهد قرار گرفتن این حسگر در درون صفحه نمایش به صورت یکپارچه هستیم. با توجه به رقابت تنگاتنگی که بین دو شرکت کوالکام و Synaptics شکل گرفته، به زودی باید شاهد عملی شدن این مهندسی جذاب در گوشی های هوشمند باشیم. حتی گفته می‌شود احتمال به کارگیری چنین چیزی در گلکسی اس 9 سامسونگ نیز وجود دارد؛ کره‌ای‌ها اخیرا پتنت جدیدی مربوط به صفحه نمایش و حسگر اثر انگشت یکپارچه را به ثبت رسانده است.

از آنجایی که این رندرها بر اساس نظریات و حدس و گمان طراحی شده‌اند، نمی‌توان آنها را کاملا حقیقی در نظر گرفت. در شرایط کنونی حتی اطلاعات زیادی از فبلت نوت 9 کره‌ای‌ها نیز در دست نیست، چه برسد به نسل بعدی آن! در حال حاضر بهتر است به پرچمداران جدید سری اس سامی فکر کنیم!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. قطعا این شکلی نخواهد بود
    به نظرم همون طراحی ۲۰۱۷ با حاشیه کمتر و احتمالا حاشیه پایین کلا حذف بشه

  2. یه تغییری یا کاملا بی حاشیه بشه دوربینه جلو به صورت کشویی قرار بگیره و اسپیکرها
    البته احتمالا کمپانیها اینو میدونن
    شاید کار سختیه از لحاظ عملی کردنش در واقعیت
    ولی اگر یه تغییر اساسی بشه خیلی خوبه تو همه گوشیا

  3. چرا همه باید از ایفون تقلید کنن؟؟؟ مگه خودشون شعوره طراحی ندارن؟

    • عزیزم آیفون خودش پنل های گوشی شو میگه سامسونگ و الجی واسش طراحی کنند
      پس چیزی نداره بخوان ازش تقلید کنند.مقالش تو همین سایت گجت نیوز هس می تونی بری بخونی

    • داداش من عکس گلکسی note9دیدم28مرداد1397عرضه میشه و پرچم دار گوشی جهانی سال2018و2019میشه که بعد از سال 2018مدل2019آن همراه باs10عرضه جهانی یمشهقابیلت های not9اثرانگشت زیر صفه که دستو رو صفه لمس کنی باز میشه اسکن چشم تشخیص چهره آنالیز صدا حافظه داخلی 256 GBپردانزده اولین پردازنده10هسته ای8نانومتر سرعت جیدی سیپیو در جهان4.6و پشتیبانی از رم تا600GBو قلم هوشمند دارای ۲تا جای رم و ۳سیم کارت جدید نثانو اکسترت داری۳ دوربین اصلی ۳۲ مگافیکسلی رزولیشن فول اچ دی و وصفه نمایشگر 6.4اینچی و۲ دوربین جلو24مگا فیکسلی و۱ فلش جلو باتری4320میلی آمپری بند گو جک4.5میلی آمپر یعنی داری ۴ بلندگو که فالی خروجی صدا از ۴ نقطه گوشی و داری جای شارژ و دوجای هندز فیری استفاده دونفره از هنز فیری با دوجا فناوری صفه نسبت not8وs9قبلانOLEDبودن ولی مدلnote9 فناوری صفه QLEDو در سال های آینده2020با صفهQSLEDمواجه میشیم

    • دمت گرم پرستو 😘😘😂😂😂😂😂😂

  4. اصلا زیبا نیست هرچند امکانش صفره مشخص باشه دو سال دیگه چطور باشه ظاهر گوشی فعلا که شیائومی می میکس 2 از تموم گوشی های به ظاهر بی حاشیه خیلی بهتره