ربات CLOi

ربات CLOi ال جی در نمایشگاه Innofest 2018 همه را شگفت‌زده کرد

شرکت ال جی در نمایشگاه Innofest 2018 در منطقه خاورمیانه و آفریقا از ربات CLOi رونمایی کرد. ال جی قصد دارد با استفاده از فناوری هوش مصنوعی به پیشروی در زمینه نوآوری و تقویت جایگاه خود ادامه دهد.

ال جی قصد دارد تا فناوری‌های نسل بعد مثل هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی (Machine Learning)، کلان داده (Big Data) و غیره را بیشتر در کسب‌وکار و مدیریت خود به کار گیرد و در کنار آن همکاری خود با دیگر سازمان‌ها را بیشتر کند. فناوری هوش مصنوعی منحصربه‌فرد ال جی که مبتنی بر یادگیری عمیق است در راستای افزایش سرعت تولید محصولات جدید و بسیار نوآورانه، توسعه پیدا کرده است.

نمایش ربات CLOi در Innofest 2018

ال جی با حرکت در راستای برترین قابلیت‌های هوش مصنوعی، ربات‌ CLOi خود را در CES 2018 عرضه کرد. ربات CLOi ال جی در حالی که همگام با جدیدترین فناوری‌ها و محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی حرکت می‌کند، در نمایشگاه اخیر Innofest 2018 در منطقه خاورمیانه و آفریقا رونمایی شد و توجه و علاقه بسیاری را به خود جلب کرد.

ربات CLOi

شرکت ال جی اعلام کرد ایحاد برند ThinQ را به منظور شناسایی تمام لوازم خانگی، لوازم الکتریکی مصرفی و خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی در سال 2018، بوده است. همه محصولات و خدمات LG ThinQ می‌توانند از یادگیری عمیق استفاده کرده و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. همچنین می‌توانند با محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی شرکت‌های همکار ال جی نیز ارتباط برقرار کرده و با فناوری یادگیری عمیق ال جی (DeepThinQ) هم سازگار شوند.

طبق آخرین گزارش IDC، انتظار می‌رود سرمایه‌گذاری کشورهای منطقه خاورمیانه و آفریقا روی سیستم هوش مصنوعی به بیش از 114 میلیون دلار در سال 2021 برسد. همچنین موسسه Gartner گزارش داده است که بین سه تا پنج سال آینده حدود 50 درصد تعاملات تحلیلی به وسیله هوش مصنوعی انجام می‌شود.

به علاوه به استناد گزارش مجمع اقتصاد جهانی در سال 2017، جوانان در خاورمیانه و آفریقای شمالی انتظار دارند انقلاب چهارم صنعتی تاثیر به‌سزایی در نحوه کار کردن و زندگی روزمره‌شان داشته باشد. در عین حال بر اساس تحقیقات انجمن اقتصاد جهانی، بسیاری از اینکه در آینده‌، ربات‌ها در کنار انسان‌ها کار کنند احساس راحتی دارند و مشکلی از این بابت ندارند.

آقای کوین چا، مدیر  منطقه خاورمیانه و آفریقای ال جی می‌گوید:

انتظار می‌رود پیشرفت هوش مصنوعی و رباتیک تحولی در سبک زندگی و صنعت در سرتاسر دنیا به وجود آورد و در نهایت تجربه زندگی انسان‌ها را بهبود دهد. آن هم از طریق انجام کارهای تکراری در محل کار گرفته تا از بین بردن کارهای قدیمی و عذاب‌آور مثل تمیز کردن سرویس‌های بهداشتی و غیره. ما مطمئنیم مشتریان در این منطقه به خوبی شاهد ارزشی که محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی ما در زندگی آنها ایجاد می‌کنند خواهند بود. محصولاتی که چه برای آنها و چه برای همکاران تجاری ما و فروشندگان مثمر ثمر خواهد بود.

هدف برند ThinQ توجه به این نکته است که محصولات هوشمند ال جی همیشه به شما فکر می‌کنند تا زندگی شما را بهتر کنند. با توجه به اینکه هوش مصنوعی آینده فناوری را تشکیل می‌دهد، ال جی تلاش می‌کند تا این فناوری را بیشتر قابل دسترس کرده و وجه تهدید‌آمیز آن را کم‌رنگ‌تر کند.

ربات CLOi

فناوری DeepThinQ 1.0 سال پیش با احداث لابراتور هوش مصنوعی ال جی در کره توسعه پیدا کرد. لابراتوری که هدف آن افزایش سرعت تحقیقات در زمینه هوش مصنوعی است. این پلتفرم به راحتی اجازه می‌دهد قابلیت هوش مصنوعی را در طیف وسیعی از محصولات به کار گرفته و به توسعه‌دهندگان محصولات ال جی اجازه می‌دهد از فناوری یادگیری عمیق در محصولات آینده این شرکت استفاده کنند. در راستای استراتژی به اشتراک‌گذاری فناوری برند ThinQ، محصولات ال جی که از DeepThinQ بهره می‌برند (از موبایل گرفته تا لوازم خانگی) با استفاده از پلتفرم هوش مصنوعی و میزبانی از فناوری‌ها و راه‌حل‌ها، بهترین تجربه کاربری را فراهم می‌کنند.

آقای Derek Sim، مدیر بازاریابی ال جی در خاورمیانه و آفریقا می‌گوید:

ال جی خود را متعهد می‌‌داند تا ارزشمندی محصولاتش را با هوش مصنوعی تقویت کند. ماموریت جهانی ما این است که به زندگی مردم ارزشی اضافه کنیم و به شدت معتقدیم که سرمایه‌گذاری روی فناوری‌های جدید کمک بسیاری برای رسیدن به این هدف می‌کند. ما بسیار مشتاقیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و چگونه می‌توانیم به مشتریان‌ ارزشمندمان کمک کنیم تا در سال آینده بهره‌وری بیشتری در زندگی‌شان داشته باشند.

فناوری DeepThinQ از همین حالا با محصولات خاصی در حال شکل‌دهی بخش تجاری و خانگی است. در فرودگاه بین‌المللی Incheon کره، ربات راهنمای فرودگاه ال جی (LG’s Airport Guide)، از قابلیت کاهش سر و صدای محیط برای بهبود عملکرد سیستم تشخیص صدا استفاده کرده و بهتر می‌تواند نیاز مشتریان را متوجه شود. ربات جاروبرقی ال جی، تفاوت بین صندلی و حیوان خانگی را تشخیص داده و بر اساس آن حرکت می‌کند. آشپزخانه نیز با دارا بودن لوازمی مثل یخچال InstaView ThinQ، اجاق‌گاز EasyClean و ماشین ظرفشویی QuadWash ال جی علاوه بر افزایش بازده و کارایی به شما اجازه می‌دهد بدون استرس و نیاز به استفاده از دست، غذای روزانه خود را آماده کنید و به علاوه زمان بیشتری را به خود و خانواده اختصاص دهید.

شرکت ال جی با عرضه ابزار توسعه هوش مصنوعی خود در همه بخش‌های تجاری ال جی در حال توسعه یادگیری عمیق بر پایه فناوری هوش مصنوعی است تا سرعت تولید محصولات جدید مجهز به آخرین فناوری‌های روز را افزایش دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. یه موجود ساختن دیگه تا جلوی موجود زنده رو بگیرن اخه ادم چه مشکلی داره که گیر دادی ربات

  2. بابا بجاش یه حیون خونگی بگیرید والا

  3. ای جانم چه خوبه این یکی ازش باید داشته باشم