نمایشگرهای میکرو ال ای دی

اپل در حال کار بر روی نمایشگرهای میکرو ال ای دی خود است

به گفته‌ی بلومبرگ اپل مشغول کار بر روی نمایشگرهای میکرو ال ای دی (MicroLED) خود برای استفاده در محصولات آینده‌اش اشت. نمایشگرهایی با این تکنولوژی پیشرفته‌تر از اولد سامسونگ است و می‌تواند رقیب قدرتمندی برای نمایشگرهای ساخت سامسونگ باشد.

گرچه هیچ شکی نبود که اپل به دنبال پیدا کردن جایگزین‌هایی برای نمایشگرهای سامسونگ است، اما این برای نخستین بار است که اطلاعاتی توسط یک نشریه معتبر در این مورد به بیرون درز پیدا می‌کند. بلومبرگ در گزارش جدید خود عنوان کرده است که اپل مشغول کار بر روی طراحی و ساخت نمایشگرهای ساخت خود در یک کارخانه مخفی واقع در کالیفرنیا است.

ظاهرا، اپل جهش بزرگی را در توسعه و ساخت نسل جدید نمایشگرهای میکرو ال ای دی، یک تکنولوژی برتر از اولد کرده است، اما یکی از بزرگترین موانع پیش روی آن‌ها، قیمت بالای لازم برای ساخت این نمایشگرها است. اپل سال 2014، زمانی که شرکت LuxVue Technology، یک استارتاپ که در به دست آوردن تکنولوژی میکرو ال ای دی پیشگام بود را تصاحب کرد، سرمایه گذاری بر روی این تکنولوژی نمایشگرها را آغاز کرد. این درحالیست که سامسونگ نیز برای عقب نمانده از قافله رقبا، مدتیست کار بر روی توسعه تکنولوژی MicroLED خود را آغاز کرده است.

نمایشگرهای میکرو ال ای دی پیشرفته‌تر از اولد

صفحه نمایش میکرو ال ای دی از ترکیب‌های نوردهی مختلفی نسبت به نمایشگرهای اولد استفاده می‌کند،‌ اما آن‌ها در عین حال نازک‌تر، روشن‌تر و به مراتب کم مصرف‌تر هستند. به نقل از منابع آشنا با این وضعیت، تکنولوژی میکرو اولد که اپل در حال کار بر روی آن است، اکنون به مرحله‌ی پیشرفته‌ای رسیده است. با این حال نخستین محصولات انبوه در بازار که به MicroLED مجهز می‌شوند، در سال جاری آماده نخواهند شد و در آینده‌ای نزدیک روانه بازار می‌شوند. به نظر می‌رسد که اپل در حال برنامه ریزی برای گسترش تولید این نمایشگرها و تولید انبوه آن جهت استفاده گوشی های هوشمند است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. برند آشغال و مشتری خر فرض کن

  2. سام تو پنل اول هست و میمونهه اگه اپل داره روی این موضوع کار میکنه سام مشغول اتو کردن لباس های کارمند های اپل نیست که حالا که تو سرعت از اپل بهتر شد تو الد سی دی اول شد توی دوربین اول شد سام سام 10 سال پیش نیست این همه با اپل x گردو خاک کرد بهترین اسمارت فون 2017 شد نوت 8 سام تو فروش خودشو کشت شد دوم توی ارزش سهام برند شد دوم امازون جاشو گرفت شرکت های دیگه بیکار نشنستن الان سال 2018 هستیم شرکت ها خیلی تغییر کردن همون سام که کسی نگاش نمیکرد اپل با این همه اسم و رسم نتوست بیشتر از سام بفروشه سال 2012 سام 80 میلیارد دلار واسه پنل سرمایه گذاری کرد 6 سال هست که اوله و اصلا هم کم نمیاره اپل پول مارک و سیب پشتیشو میخوره مگرنه شرکت های تکنولوژی هیچی دست کم نداره الکی یه چیزیو بزرگش نکنید اپل بیشتر واسه کلاسه پولشم هست ولی اهل پوز دادن نیستیم یه جور میگن سالار سلطان انگار بقیه برندها کنیزو برده هستن انگار بقیه شرکت ها ذرت بو میدن اپل فقط چی تولید میکنه یا حق سالار سلطان و خرم سلطان

  3. فک کنم دوباره داره باتریهاشو دستکاری میکنه

  4. اپل وعده زیاد داده اگه مشتری مدار باشه به نفع مشتری قدم برمیداره

  5. ایول اپل میخاد رو هرچی برند مسخره س کم کنه

  6. اپل کارش درسته، چندی دیگه توی نمایشگاه به همه ثابت میشه کی رئیسه

    منتظر SE 2 هستیم