هواوی نوا 3 ای

هواوی نوا 3 ای (Huawei Nova 3E) با دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی معرفی شد

هواوی نوا 3 ای (Huawei Nova 3E) با طراحی مشابه آیفون ایکس و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی معرفی شد. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها، مشخصات و قیمت هواوی نوا 3 ای خواهیم پرداخت.

هواوی نوا 3 ای با بریدگی بالای صفحه و اقتباس از آیفون ایکس اپل طراحی شده است تا کاهش بیشتر حاشیه‌های صفحه امکان‌پذیر باشد. در حاشیه پایینی صفحه خبری از کلید هوم نبوده و در عوض می‌توان لوگوی هواوی را در این بخش مشاهده کرد.

هواوی نوا 3 ای

این گوشی جدید با ابعاد 148.6 در 71.2 در 7.4 میلی‌متر، 145 گرم وزن داشته و در طراحی قاب پشتی آن از شیشه منحنی 2.5 بعدی استفاده شده تا علاوه بر زیباتر شدن، استفاده از آن هم آسان‌تر باشد. همچنین، کاربران می‌توانند موبایل پیش رو را در چهار رنگ آبی (Klein Blue)، مشکی (Magic Night Black)، طلایی (Platinum Gold) و همین‌طور “Cherry Powder” خریداری کنند.

مشخصات فنی هواوی نوا 3 ای

در رابطه با مشخصات، سازندگان از تراشه کایرین 659 با پردازنده هشت هسته‌ای در کنار 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره برده‌اند. در بخش جلویی هم از نمایشگری 5.8 اینچی با وضوح 1080×2260 و نسبت 19:9 استفاده شده است تا بعد از روی آوردن سازندگان به استفاده از نمایشگرهای بدون حاشیه، شاهد روندی جدید در طراحی باشیم.

هواوی نوا 3 ای

اگرچه این روزها بسیاری از تلفن های هوشمند میان رده قدرتی مشابه دارند، اما دوربین چیزی است که هواوی نوا 3 ای را از سایر رقبا متمایز می‌کند. هواوی برای نخستین بار از سنسور 24 مگاپیکسلی سونی IMX578 برای دوربین سلفی استفاده کرده است. این سنسور قدرتمند ضمن افزایش وضوح تا 30 درصد، نویز تصاویر در محیط‌های کم‌نور را 33 درصد کاهش داده و بازتولید رنگ را نیز 26 درصد افزایش می‌دهد تا کاربران بتوانند تصاویر را با کیفیتی فوق‌العاده ثبت کنند. از آنجایی که دوربین سلفی را می‌توان برجسته‌ترین ویژگی این موبایل در نظر گرفت، تمام ابزارها و ویژگی‌های مورد نیاز همچون وجود الگوریتم‌های زیبایی‌سازی، پشتیبانی از HDR و نور هوشمند LCD در دسترس کاربران خواهد بود. دوربین دوگانه پشتی 16+2 مگاپیکسلی با پشتیبانی از حالت بوکه نیز عکس‌ها را با کیفیتی بالا ثبت خواهد کرد.

هواوی نوا 3E همراه با اندروید 8 و رابط کاربری EMUI 8 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی از قابلیت تشخیص چهره به منظور باز کردن قفل دستگاه، اعلان‌های هوشمند روی صفحه، حالت مخصوص بازی و دستیار صوتی هوشمند پشتیبانی می‌کند. اگرچه باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی نوا 3 ای چندان بزرگ نیست، اما پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات (9V/2A) به شما اجازه می‌دهد در مواقع ضروری بتوانید باتری را با سرعت بیشتری شارژ کنید.

هواوی نوا 3 ای

زمان عرضه و قیمت هواوی نوا 3 ای

پیش‌فروش گوشی جدید هواوی از ساعت 6 بعد از ظهر امروز به وقت محلی آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی، به ترتیب با قیمت‌های هزار و 999 یوان (تقریبا 315 دلار) و 2 هزار و 199 یوان (تقریبا 348 دلار) خریداری کنند. از تاریخ 27 مارس (7 فروردین) هم عرضه رسمی هواوی نوا 3E آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. باورش یکم سخته که کیفت دوربینش تا این حدبالا باشه

  2. چه ظاهر خفنی داره

  3. بخدا این 24 هواوی اندازه 8 سامسونگم نیس

  4. همه دوربینا رو هشت زد این یکی رو ترکوند 24

  5. فقط سخت افزار الکی با کیفیت بد.
    واقعا این برند در برابر کیفیت سخت افزاری و نمایشگر گوشی های ال جی چه حرفی برای گفتن داره؟