تغییرات میتسوبیشی ای اس ایکس 2018 نسبت به نسل قبلی

میتسوبیشی ای اس ایکس 2018 (Mitsubishi ASX 2018) به تازگی در بازار خودرو عرضه شده است. در این مطلب قصد داریم تغییرات و به‌روزرسانی‌های این کراس اوور محبوب ژاپنی نسبت به نسل گذشته‌اش را بررسی کنیم.

وقتی به خودروی میتسوبیشی ای اس ایکس 2018 نگاه می‌کنیم، برخی تغییرات ظاهری در نگاه اول به چشم می‌خورد، اما تغییرات این خودرو تنها به ظاهر آن ختم نمی‌شود و با نگاهی دقیق‌تر متوجه می‌شویم که ASX جدید از نظر امکانات و تجهیزات نیز نسبت به مدل قبلی ارتقا پیدا کرده است. اکنون ای اس ایکس 2018 را می‌توان یکی از کامل‌ترین کراس اوورهای بازار در رده قیمتی کمتر از 250 میلیون تومان دانست.

میتسوبیشی ای اس ایکس 2018

در ظاهر میتسوبیشی ای اس ایکس 2018 ، تغییرات در سپر جلو و عقب دیده می‌شود. سپر عقب این خودرو نسبت به قبل جذاب‌تر شده و طراحی چراغ‌ها و دیفیوزرها نیز بهبود پیدا کرده است. چراغ‌های روشنایی در روز یا Daylight نیز بر روی سپر جلو قرار گرفته و ظاهر بهتر و هماهنگ‌تری نسبت به مدل قبلی دارد.

در بخش امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی نیز ASX 2018 دچار تغییراتی شده است. در کابین خودرو، محل قرارگیری دکمه تنظیم دیفرانسیل تغییر کرده و با به‌روزرسانی سیستم انتقال قدرت، این کراس اوور ژاپنی در کنار حالت تیپ ترونیک به حالت رانندگی L نیز مجهز شده است.  اکنون می‌توانید دنده‌ها را به صورت دستی و تنها با پدال شیفترهای پشت فرمان تعویض کنید و دیگر امکان استفاده از دسته دنده نیز وجود ندارد. بر روی جایگاه دسته دنده، به جای حالت تیپ ترونیک، حالت رانندگی سنگین و حد فشار گیربکس CVT اضافه شده است. همچنین ترکیب جدید پنل تعویض دنده و حالت‌های آن در این مدل جدید، تا حدود زیادی به میتسوبیشی اوتلندر شباهت دارد. بر روی داشبورد خودرو هم مشاهده می‌کنیم که جایگاه دکمه‌های کنترل پایداری الکتریکی و گرم‌کن صندلی تغییر کرده است.

میتسوبیشی ای اس ایکس 2018

در کنار آینه وسط خودرو و پشت شیشه جلو، سنسورها و دوربینی نصب شده که علاوه بر برف پاک‌کن اتوماتیک و روشن و خاموش کردن اتوماتیک چراغ‌ها، امکانات دیگری را به میتسوبیشی ای اس ایکس 2018 اضافه کرده است. از جمله تجهیزات امنیتی جدیدی که به این خودرو افزوده شده می‌توان به سیستم نور بالای اتوماتیک اشاره کرد. همچنین سیستم ترمزگیری خودکار به صورت هوشمند در شرایط اضطراری به کمک راننده خواهد آمد.

قیمت میتسوبیشی ای اس ایکس 2018 در ایران

شرکت آرین موتور پویا به عنوان نماینده رسمی خودروهای میتسوبیشی در ایران، مدل جدید ASX را با قیمت 239 میلیون تومان در بازار کشورمان عرضه می‌شود. این خودرو به پیشرانه 2 لیتری با قدرت 147 اسب بخار و گیربکس CVT مجهز شده که قدرت تولیدی توسط پیشرانه را به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. وقتشه که میتسوبیشی هم یه طراح آلمانی درست و حسابی بیاره یه دستی به سرو روی خودروهاش بکشه.

  2. چه خوشگله لامصب! البته پول و قیمتش هم خوشگله

  3. خدایی خیلی رخ داره

  4. چرا باید این همه تجمل گرا باشیم همون پیکان یا نهایتش یه سمند کافیه

  5. این ماشینه آدم میکنه عشق میکنه نه ماشینای مسخره ما