قاب پشتی شفاف گوشی شیائومی Mi 8

قاب پشتی شفاف گوشی شیائومی Mi 8 در یک ویدیوی تازه رویت شد

ویدیویی از گوشی شیائومی Mi 8 به انتشار رسیده است که طراحی کامل آن را لو می‌دهد. پرچمدار سال 2018 شیائومی از یک قاب پشتی شفاف مشابه آنچه که در گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس دیده‌ایم، بهره‌مند خواهد بود.

پس از آن که شعله‌ی شایعات گوشی پرچمدار ویژه هشتمین سالگرد عرضه گوشی های شیائومی در بازار زیاد شد، خود این شرکت چینی در حساب کاربری توییتر خود تایید کرد که گوشی شیائومی Mi 8 قرار است 31 می (10 خرداد) رسما معرفی شود. و بله اگر شما هم از نام این گوشی متعجب شده‌اید، لازم به ذکر است که شیائومی به همین دلیل هشتمین سالگرد فعالیت خود در بازار از روی عدد 7 پرش خواهد کرد و نام گوشی جدید خود را شیائومی می 8 خواهد نامید.

یک تیزر تصویری همراه با یک اعلامیه که بر روی آن عدد 8 نیز نقش بسته بود تا سرنخ هایی به ما بدهد. اما آن تصویر اطلاعات زیادی به ما نمی‌داد. خوشبختانه امروز ویدیویی از هندزآن گوشی شیائومی Mi 8 توسط منابع ناشناس داخلی این کمپانی به انتشار رسیده است که طراحی این گوشی را به طور کامل افشا می‌کند. به نظر می‌رسد سبک طراحی محبوب دهه 90 بار دیگر بازگشته است، چرا که گوشی شیائومی Mi 8 نیز ظاهرا درست همانند اچ تی سی یو 12 پلاس از یک قاب پشتی شفاف برخوردار است تا قطعات سخت افزاری زیر آن به نمایش گذاشته شود. این یک رویکرد جالب در زمینه‌ی گوشی های هوشمند است که بتوان طراحی ترکیبی از گذشته و حال حاضر را به ارمغان آورد. حالا می‌توانیم متصور شویم که تیزر روز گذشته‌ی شیائومی نیز به این موضوع اشاره داشته است.

ویدیوی لو رفته از گوشی شیائومی Mi 8

روز گذشته تیزر تبلیغاتی از گوشی شیائومی می 8 منتشر شده بود که عدد 8 به بزرگی بر روی آن نمایان بود و بر روی این عدد تعداد زیادی سیم‌های مدار داخلی گوشی نقش بسته بود که ظاهرا به همین طراحی شفاف قاب پشتی اشاره می‌کرده است.

قاب پشتی شفاف گوشی شیائومی Mi 8

به جز طراحی شفاف قاب پشتی، مورد جذاب دیگری که وجود دارد در واقع طراحی ناچ نمایشگر آن است. بله گوشی شیائومی Mi 8 نیز به یک نمایشگر شبیه به آیفون ایکس مجهز خواهد بود. طی چند ماه اخیر گوشی سازهای اندرویدی به شدت علاقه‌مند به استفاده از این سبک طراحی برای به ارمغان آوردن نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی بالا شده‌اند و حالا شیائومی نیز به ناوگان این قطار بلندبالا می‌پیوندد. گفته می‌شود در این قسمت ناچ، شیائومی از یک سیستم تشخیص چهره 3 بعدی قدرتمند نیز استفاده کرده است. هرچند این موضوع هنوز تایید نشده است، اما حداقل دیگر می‌دانیم این گوشی به یک نمایشگر ناچ استایل مجهز خواهد بود و خبری از اسکنر اثر انگشت بر روی آن نیست.

ما در بررسی‌هایی که بر روی این ویدیو انجام دادیم، دریافتیم که چانه‌ی پایینی نمایشگر این گوشی نسبت به دیگر گوشی های بازار که از طراحی ناچ استایل برخوردارند باریک‌تر است. گرچه هنوز هم این حاشیه وجود دارد و به طور کامل از بین نرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کی معرفی میشه
    مشتاقم ببینم چقدر قویه