تصویر واقعی ال جی وی 35 تینکیو با ظاهری شبیه ال جی وی 30 منتشر شد

تصویر واقعی ال جی وی 35 تینکیو چهره‌ی شبیه آن به V30 را تایید می‌کند

نخستین تصویر واقعی ال جی وی 35 تینکیو در اینترنت منتشر شد. LG V35 ThinQ‌ پرچمدار جدید گوشی های سری V ال جی است که همراه با قابلیت‌های متنوع هوش مصنوعی تا چند هفته دیگر معرفی می‌شود.

برای اولین بار تصویر واقعی ال جی وی 35 تینکیو به انتشار رسید. گفته می‌شود ال جی این محصول را تا چند هفته دیگر همراه با دو گوشی رده ابتدایی LG X2 و LG X5 رونمایی خواهد کرد. اما حالا این تصویر واقعی رندرهای انتشار پیدا کرده در گذشته را تایید می‌کند و نشان می‌دهد طراحی وی 35 تینکیو شباهت زیادی با مدل وی 30 خواهد داشت.

تصویر واقعی ال جی وی 35 تینکیو طراحی آن را تایید کرد

همانطور که در گذشته نیز گفته شده، یک نمایشگر اولد 6 اینچی قد بلند اکثر قاب جلویی را از آن خود کرده است تا تنها حاشیه‌های کمی در اطراف آن وجود داشته باشد. بر روی چانه‌ی پایینی پنل، کنترلرهای نمایشگر با قطعات غیرقابل مشاهده قرار دارند. در قسمت بالا نیز به نظر می‌رسد وی 35 تینکیو همچنان حاشیه را حفظ کرده است تا ال جی نخواهد بار دیگر طراحی ناچ ال جی جی 7 تینکیو را تکرار کند. علاوه بر آن، حاشیه بالایی نمایشگر میزبان یک اسپیکر رو گوشی و یک دوربین سلفی است که وضوح آن برابر با 8 مگاپیکسل خواهد بود. با نگاهی به فریم گوشی، دو کلید ولوم به وضوح مشخص هستند، گرچه دکمه‌ی دیگری دیده نمی‌شود! این نشان می‌دهد که اسکنر اثر انگشت بار دیگر به عنوان کلید پاور نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت، در حالی که بر خلاف G7 ThinQ در اینجا خبری از دکمه‌ی اختصاصی برای گوگل اسیستنت وجود ندارد.

تصویر واقعی ال جی وی 35 تینکیو

تصویر واقعی ال جی وی 35 تینکیو

از نظر مشخصات داخلی، ال جی وی 35 تینکیو به روزرسانی بزرگی را همراه با تراشه اسنپدراگون 845 دریافت کرده است. این تراشه با یک رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی قابل ارتقا توسط کارت میکرو اس دی همراه خواهد بود. در اینجا احتمال عرضه یک نسخه‌ی 256 گیگابایتی نیز وجود دارد. علاوه بر این مشخصات کلی، یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 با دوربین ثانویه 16 مگاپیکسلی لنز عریض بر روی قاب پشتی جای گرفته‌اند. این دوربین‌ها با یک فلاش ال ای دی dual-tone، فوکوس خودکار لیزری و مبتنی بر تشخیص فاز تکمیل می‌شوند.

گوشی جدید ال جی موفق به کسب تاییدیه‌های لازم از رگولاتوری کشورهای روسیه و آمریکا شده است. این نشان می‌دهد پرچمدار سال 2018 سری V‌ ال جی طی همین هفته‌ها معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این همه میگفتن ناچ ناچ کو پس