گوشی ال جی V35 تینکیو

گوشی ال جی V35 تینکیو همراه دو گوشی دیگر این ماه معرفی می‌شوند

سرانجام زمان معرفی گوشی ال جی V35 تینکیو (LG V35 ThinQ) مشخص شد. این گوشی قرار است همراه دو گوشی میان رده دیگر به نام‌های LG X2 و LG X5 معرفی شود.

ال جی اخیرا نخستین گوشی پرچمدار سال 2018 خود، جی 7 تینکیو را همراه با سه گوشی میان رده دیگر به نام‌های Q7، Q7 Plus‌ و Q7a عرضه کرده است. البته ال جی 7 تینکیو هم اکنون تنها در کره جنوبی به عرضه رسیده است و احتمالا دیگر گوشی های این شرکت نیز تا چند هفته دیگر معرفی شوند.

ساعاتی پیش، یک رسانه کره‌ای گزارش داد که ال جی سه گوشی جدید خود را در ماه جاری معرفی خواهد کرد. یکی از آن‌ها، پرچمدار جدید این برند با نام ال جی V35 تینکیو است. دو محصول دیگر این کمپانی جزو محصولات رده ابتدایی ال جی هستند که X2 و X5 نام خواهند داشت.

ال جی V35 تینکیو

بر اساس شایعات، گوشی معرفی نشده‌ی ال جی V35 تینکیو از همان تراشه‌ی یکسان جی 7 تینکیو، اسنپدراگون 845 در زیر قاب بهره می‌برد. علاوه بر آن این گوشی به 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی پایه 64 گیگابایتی تجهیز شده است. دو دوربین 16 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی این گوشی قرار دارد و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 آن نیز جذاب به نظر می‌رسد. ال جی از سه روش بیومتریک در این محصول استفاده کرده است: صدا، چهره و اثر انگشت. این گوشی به صورت پیشفرض از اندروید 8 اوریو برخوردار است و یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی آن را بر عهده خواهد داشت.

ال جی X2 و X5

دو گوشی دیگر رده ابتدایی ال جی که قرار است همراه ال جی وی 35 تینکیو معرفی شوند، X2 و X5‌ نام دارند، از تراشه‌های کوالکام اسنپدراگون 425 و مدیاتک MT6750 قدرت می‌گیرند. ال جی X2 به یک نمایشگر 5 اینچی با وضوح HD، رم 2 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی مجهز شده است. ال جی X5 نیز به یک نمایشگر بزرگتر 5.5 اینچی با وضوح HD، رم 2 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی تجهیز شده است.

یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های بین این دو گوشی میان رده، در اصل باتری آن‌ها است. مدل X2 از یک باتری 2410 میلی‌آمپر ساعتی و مدل X5 نیز از یک باتری بزرگ 4500 میلی‌آمپر ساعتی انرژی خود را دریافت می‌کنند. X2 با قیمت 185 دلار و X5 نیز با قیمت 275 دلار در کره جنوبی به عرضه خواهند رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. الجی خودشو خراب کرده یکی پوشکشو عوض کنه