گوشی ال جی جی 7 تینکیو

گوشی ال جی جی 7 تینکیو به زودی به بازار جهانی عرضه می‌شود

گوشی ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) به زودی به بازار جهانی عرضه خواهد شد. جدیدترین گوشی پرچمدار ال جی از صفحه نمایش بسیار پرنور، دوربین فوق‌العاده، صدای بلند و قابلیت‌های هوش مصنوعی برخوردار است که در ادامه با این ویژگی‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.

گوشی G7 ThinQ ال جی این هفته در کره و در ادامه در بازارهای کلیدی آسیا، آمریکا و اروپا عرضه خواهد شد و ماه دیگر در بازار ایران نیز عرضه می‌شود. این گوشی که دو هفته پیش به صورت رسمی رونمایی شد، اولین گوشی از سری G است که از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد و ویژگی‌هایی دارد که مشتریان علاقه‌مند به گوشی‌های پریمیوم و پیشرفته را جذب کرده و می‌تواند برای سال‌های آینده نیز توقعات آنها را برطرف کند.

گوشی ال جی جی 7 تینکیو

گوشی ال جی جی 7 تینکیو در کنار بهره‌گیری از سریع‌ترین چیپست شرکت Qualcomm یعنی اسنپدراگون 845، از نمایشگر پرنور Super Bright هم بهره برده که می‌تواند رنگ‌های متنوعی را با قدرت روشنایی 1000 نیت به نمایش بگذارد و کاری کند که حتی در شدید‌ترین تابش نور خورشید هم بتوانید به راحتی با گوشی کار کنید. صفحه نمایش 6.1 اینچی +QHD با رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل و نسبت صفحه 19.5:9 FullVision نیز به گونه‌ای طراحی شده است که بتوان به راحتی گوشی را در یک دست گرفت و با آن کار کرد.

بلندگوی Boombox با فضای رزونانس بزرگش دو برابر گوشی‌های معمول صدای باس تولید کرده و وقتی روی سطح چوبی و یا فلزی قرار بگیرد می‌تواند اتاق را به لرزه درآورد. همچنین استفاده از Hi-Fi Quad DAC ، DTS:X و جک هدفون‌ باعث شده تا این گوشی به گزینه مورد علاقه عاشقان موسیقی تبدیل شود.

گوشی ال جی جی 7 تینکیو

دوربین هوشمند گوشی ال جی جی 7 تینکیو

لنز 8 مگاپیکسلی جلوی گوشی و لنز دوگانه 16 مگاپیکسلی پشت گوشی، علاوه بر بهبود فوق‌العاده کیفیت عکس‌ها، با داشتن ویژگی لنزهای فوق عریض می‌توانند افراد و سوژه‌های بیشتری را در یک قاب جا بدهند.

گوشی ال جی جی 7 تینکیو

ویژگی مهم این دوربین قابلیت AI CAM (دوربین دارای هوش مصنوعی) است که می‌تواند تنظیمات تصویربرداری را بر اساس موضوع بهینه کرده و با استفاده از قابلیت Super Bright Camera نور عکس‌ها را بدون نویز و افت کیفیت تصویر تا چهار برابر افزایش دهد.

گوشی ال جی جی 7 تینکیو

گوشی ال جی جی 7 تینکیو یکی از اولین گوشی‌هایی است که از Google Lens استفاده می‌کند. همان‌طور که در آخرین کنفرانس گوگل نشان داده شد، Google Lens می‌تواند قابلیت هوش مصنوعی قدرتمندی را به گوشی آورده و به کاربران این امکان را دهد تا با دوربین گوشی اطلاعات بیشتری دریافت کرده و کارهای متنوع‌تر و مفید‌تری انجام دهند.

گوشی ال جی جی 7 تینکیو یک هوش مصنوعی قدرتمند در قالب یک گوشی است. این گوشی اولین مدلی است که یک کلید جداگانه برای Google Assistant  (دستیار گوگل) در نظر گرفته تا کاربر راحت‌تر و سریع‌تر به خدمات این دستیار صوتی و Google Lens دسترسی داشته باشد. کلید مخصوص دستیار گوگل می‌تواند بدون گفتن جمله OK Google که توجه‌ها را جلب می‌کند، کارهای زیادی را به وسیله صدای کاربر انجام دهد. این گوشی با داشتن قابلیت تشخیص صدا از راه دور (SFFVR) می‌تواند صدای شما را از 5 متری نیز تشخیص داده و به عنوان یک بلندگوی هوشمند دوم در خانه با شنیدن دستورات، کارهای شما را انجام دهد.

گوشی ال جی جی 7 تینکیو

آقای Ha Jeung-uk، معاون ارشد بخش کسب و کار ارتباطات موبایلی ال جی می‌گوید:

گوشی ال جی جی 7 تینکیو با ویژگی‌های بسیار قدرتمند و به خصوص هوش مصنوعی یکپارچه، راحتی مشتری را به سطح جدیدی می‌رساند. ما مطمئن هستیم که وقتی کاربر مزایای هوش مصنوعی را تجربه کند، سریعا می‌فهمند که این ویژگی چقدر می‌تواند زندگی روزمره آنها را بهبود بخشد.

گوشی ال جی جی 7 تینکیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. خدایی رنگش مسخره س

  2. گوشی به این خوبی چرا نخرمش پول مفت باشه به اپل میدادم یه اپل میخریدم میگفتم منم اپل داااااااااااااااااارم

  3. صورتیش اوجله ولی حیف الجیه

  4. عاشق این گوشیم.منتظرم بیاد تا بخرمش