گوشی لنوو زد 5

گوشی لنوو زد 5 با شارژ 0 درصد، 30 دقیقه گفتگوی تلفنی را امکان‌پذیر می‌کند!

معاون لنوو می‌گوید گوشی لنوو زد 5 (Lenovo Z5) که به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود، علاوه بر 45 روز نگهداری شارژ در حالت آماده‌باش، 30 دقیقه تا یک ساعت گفتگوی تلفنی را زمانی که شارژ باتری 0 درصد است، ارائه می‌کند.

معاون شرکت لنوو در بازی تبلیغاتی جدید خود، یکی دیگر از قابلیت‌های خاص گوشی لنوو زد 5 را اعلام کرد: این تلفن هوشمند، 30 دقیقه تا یک ساعت تماس تلفنی را حتی زمانی که درصد شارژ باتری روی 0 باشد، به ارمغان می‌آورد.

اگر ادعای چانگ چنگ (Chang Cheng) صحت داشته باشد، باید شاهد عرضه محصولی منحصر به فرد از سوی چینی‌ها باشیم. هرچند، هنوز مشخص نشده است که لنوو با چه رویکردی می‌خواهد به این اهداف جاه‌طلبانه دست پیدا کند.

تجهیز گوشی لنوو زد 5 به 4 ترابایت حافظه

جدای از حافظه ذخیره‌سازی فوق‌العاده زیاد 4 ترابایت و شارژدهی 45 روزه در حالت آماده به کار، تیزرهای قبلی از تجهیز Lenovo Z5 به نمایشگری واقعا بدون حاشیه و طراحی بدون ناچ خبر داشتند.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از زمان معرفی این اسمارت فون در دست نیست، اما چند روز پیش، چانگ چنگ به اشتراک‌گذاری دعوت‌نامه این گوشی در آینده نزدیک اشاره کرده بود.

گوشی لنوو زد 5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. وقتی شارژ باتری خیلی کم بشه امواجش ده برابر میشه فکر کنم خب این که چیز خوبی نیست همه سرطان میگیرن اینطوری

  2. شاید نرم افزار رو دستکاری کنند که وقتی صفر درصد نشون داده میشه در واقع 5 درصد شارز داشته باشه
    از چینی ها هر چیزی برمیاد!

  3. اینایی که میگه اگ واقعی باشه واقعا عالی میشه

  4. نه بابا
    دمشون گرم

  5. این واقعیه یا یه تبلیغ تو خالی دیگه س؟؟

  6. 4 ترابایت حافظه 0% 30 ساعت میشه حرف زد 45 روز اماده سازی یا خدا چه رمی میخواد می خواد 4 ترابایت حافظه رو ساپورت کنه حسگر ها رو کجا قرار میده جلل خالق