نمونه عکس دوربین شیائومی می 8 اس ای

نمونه عکس دوربین شیائومی می 8 اس ای در شب منتشر شد

نخستین نمونه عکس دوربین شیائومی می 8 اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) خبر از عملکرد خوب دوربین دوگانه قدرت گرفته از هوش مصنوعی این گوشی در شرایط نوری کم و به خصوص شب می‌دهد. این گوشی 10 خرداد معرفی می‌شود.

منابع متعددی عنوان می‌کنند که گوشی ویژه شیائومی می 8 قرار است فردا همراه با یک گوشی دیگر به نام می 8 اس ای معرفی شود. پیشتر در گزارش‌ها آمده بود که مدل اس ای نیز همچون مدل اصلی این خانواده از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام قدرت می‌گیرد، اما یک سند افشا شده مربوط به رویداد فردا نشان می‌دهد که این گوشی، در اصل نخستین محصولی خواهد بود که به تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام مجهز خواهد شد.

نمونه عکس دوربین شیائومی می 8 اس ای

در همین گزارش همچنین آمده است که دوربین شیائومی می 8 اس ای با بهره‌گیری از قابلیت‌های هوش مصنوعی از اندازه پیکسل 1.4um و یک فلاش LED برخوردار است. علاوه بر این یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی را نیز می‌توان بر روی قاب جلویی گوشی یافت. اینطور به نظر می‌رسد که گوشی می 8 اس ای قادر به ارائه تجربه عکاسی درخشانی است. یک نمونه عکس تهیه شده با دوربین شیائومی می 8 اس ای به تازگی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی در شرایط نوری کم و در طول شب چه قدرتی را در اختیار دارد.

نمونه عکس دوربین شیائومی می 8 اس ای

نمونه عکس دوربین شیائومی می 8 اس ای

واترمارک زیر تصویر نشان دهنده‌ی دوربین دوگانه قدرت گرفته از هوش مصنوعی در گوشی می 8 اس ای است. به طور کلی کیفیت تصویر خوب است و شما در عکس تهیه شده از ساختمان‌ها، جزئیات در سطح بالایی قابل رویت هستند. از آنجایی که این گوشی با تراشه اسنپدراگون 710 عرضه می‌شود، با قیمتی کمتر از مدل اصلی Mi 8 به فروش خواهد رسید که می‌تواند نویدبخش روزهای خوب بازار میان رده‌ها باشد.

در حال حاضر مشخصات بیشتری از این گوشی در دست نیست. اگرچه چندی پیش دو گوشی با کدنام‌های Comet و Sirius در سایت‌های مختلف دیده شدند که به نظر مربوط به گوشی های خانواده سری Mi شیائومی هستند. با توجه به اسناد منتشر شده، هر دو آن‌ها از پنل های اولد و قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always On Display) برخوردارند. در این گزارش آمده بود که مدل Comet از یک نمایشگر معمولی و مدل Sirius از نمایشگر ناچ استایل بهره می‌برد. از آنجایی که شنیده می‌شود می 8 اس ای از نمایشگر ناچ برخوردار است، پس به نظر می‌رسد کدنام Sirius نیز از آن خودش است. این گوشی به یک باتری 3120 میلی‌آمپر ساعتی، قابلیت عکاسی پرتره، اندروید 8.1 اوریو، پشتیبانی از دو سیم کارت و مادون قرمز نیز مجهز شده است. اگرچه بر اساس اسناد منتشر شده فاقد پشتیبانی از کارت میکرو اس دی و NFC‌ است.

در هر صورت شیائومی فردا پنجشنبه 10 خرداد ماه قرار است از محصولات جدید خود نظیر شیائومی می 8، می 8 اس ای، رابط کاربری MIUI 10 و مچ بند سلامت Mi Band 3 پرده برداری کند. گجت نیوز تمامی اخبار این رویداد غول چینی را پوشش خبری خواهد داد. ما را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. والا این میمونه با دوربین حرفه ای کگرفته باشن

  2. این همه تعریفشو میکرد این بود؟؟؟