آنر پلی

آنر پلی (Honor Play) ، اولین گوشی گیمینگ چهار بعدی هواوی معرفی شد

آنر پلی (Honor Play) به عنوان اولین گوشی گیمینگ چهار بعدی هواوی معرفی شد.این روزها بازار گوشی‌های گیمینگ بسیار داغ است و هواوی نیز برای آنکه از قافله عقب نماند، دست به معرفی آنر پلی با سخت‌افزار قدرتمند و قیمت اقتصادی زده است.

اولین گوشی گیمینگ 4D هواوی موسوم به آنر پلی در حالی معرفی شد که تا به حال چینی‌ها در زمینه گوشی‌های گیمینگ هیچ‌گونه فعالیتی نداشته‌اند و این گوشی را به نوعی می‌توان اولین تجربه هواوی در این عرصه دانست.

آنر پلی با نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 1080×2280 و نسبت 19:9 پا به بازار خواهد گذاشت و حداقل از کیفیت بسیار خوب نمایشگر آن اطمینان داریم. روی صفحه نمایش گوشی Honor Play لایه مخصوصی کشیده شده تا از انعکاس نور از صفحه جلوگیری کند و کاربر بتواند با تمرکز هرچه بیشتر و به دور از هرگونه مزاحم به انجام بازی یا سایر کارها بپردازد.

آنر پلی

با توجه به قیمت آنر پلی ، انتظار سخت‌افزار قدرتمندی را در این گوشی نداشتیم اما هواوی از چیپست Kirin 970 به همراه 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی استفاده کرده و موجب تعجب اهالی تکنولوژی شده است.

موبایل مخصوص بازی آنر پلی (Honor Play) اولین تلفن هوشمندی است که از فناوری GPU Turbo توان می‌گیرد و این تکنولوژی سبب بهبود اجرای بازی‌ها از لحاظ مختلفی می‌شود. هواوی به دلیل آنکه آنر پلی می‌تواند صحنه‌ها و وقایع مختلف بازی مانند شلیک گلوله، انفجارها و لرزش‌های وارده به بازیکن یا زمین را تشخیص دهد، لقب گوشی گیمینگ چهار بعدی را به محصول جدیدش داده است و به لطف فناوری صوتی گیمینگ خود (Histen) برای ایجاد صداهای سه بعدی 7.1 کاناله، می‌تواند موقعیت دقیق صداهای بازی را برای کاربر تداعی کند.

آنر پلی مجهز به باتری 3750 میلی‌آمپری شده که نسبت به سایر گوشی‌ها حجم بیشتری دارد و تقریبا هم‌اندازه با گوشی نوبیا رد مجیک (Nubia Red Magic) است. این موبایل اولین آنری خواهد بود که با سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 و رابط کاربری EMUI 8.2 از جعبه بیرون می‌آید و به روزترین آنر از لحاظ نرم‌افزاری شناخته می‌شود.

آنر پلی

این گوشی گیمینگ از دو سنسور 16 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده می‌کند و به لطف فناوری هوش مصنوعی چیپستش (NPU)، می‌تواند بیش از 500 موقعیت مختلف تصویربرداری را تشخیص دهد. همچنین برای دوربین سلفی دیوایس سنسور 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که می‌تواند همانند آیفون ایکس تصاویر سلفی سه بعدی ثبت کند.

هواوی قیمت آنر پلی را برای نسخه 4 گیگابایتی 310 دلار و برای نسخه 6 گیگابایتی 375 دلار تعیین کرده است. این خبر خوشی برای طرفداران گیمینگ روی موبایل است چرا که با قیمتی معادل گوشی‌های اقتصادی می‌توانند به خرید آنر پلی بپردازند.

پیش سفارش آنر پلی از امروز آغاز شده و در تاریخ 21 خرداد در رنگ‌های مشکی، آبی، بنفش و ترکیب قرمز و مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. هوآوی واقعا حرف نداره. بهتر از این نمیشه. دمش گرم

  2. من اشتباه میبینم یا این همون p20؟

  3. همینمون مونده اینم گیمینگ بسازه

  4. اینا یواش یواش مغز ما رو مصموم میکنن