شارژر وایرلس ایرپاور اپل

عرضه شارژر وایرلس ایرپاور اپل، تا ماه سپتامبر به تعویق افتاد

ظاهرا اپل در روند تولید پد شارژ وایرلس ایرپاور (AirPower) به دلیل آنچه که موانع فنی توصیف شده، با مشکلاتی دست به گریبان است و برای عرضه این شارژرها، حداقل به دو ماه دیگر زمان نیاز دارد.

سپتامبر سال گذشته و به بیان دقیق‌تر، 283 روز پیش بود که اپل با معرفی AirPower، وعده ورود آن به بازار در سال 2018 را داد. گمانه‌زنی‌های پیشین، از عرضه این شارژر وایرلس به خریداران در ماه مارس حکایت داشتند اما اپل رویدادهایی چون «آیپد اجوکیشن» و «WWDC 2018» را در ماه‌ها و هفته‌های اخیر برگزار کرد، بدون اینکه هیچ اشاره‌ای به ایرپاور داشته باشد.

حالا بنابر ادعای بلومبرگ، کمپانی کوپرتینویی سودای فروش این پد شارژ بی سیم، پیش از سپتامبر یا در خلال این ماه را در سر می‌پروراند.

ایرپاور قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه را خواهد داشت

آنطور که گزارش شده، پیچیدگی‌های مداربندی ایرپاور، اپل را با مشکلات فنی مواجه ساخته است و مهندسان در پی یافتن راهی هستند تا از داغ نکردن بیش از حد آن، اطمینان حاصل نمایند. قصد اپل تولید شارژر وایرلسی بوده که قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه شامل یک گوشی آیفون، یک ساعت هوشمند اپل واچ و یک ایرپاد را داشته باشد.

گزارش بلومبرگ حاکی از آن است که مهندسان شرکت روی برطرف کردن باگ‌های مربوط به فرم‌ور ایرپاور کار می‌کنند؛ چرا که اپل با استفاده از چیپ‌های اختصاصی در تلاش است تا امکان شارژ شدن دستگاه‌ها با قرار دادن آن‌ها روی هر نقطه از این پد شارژ را میسر کند.

شارژر وایرلس Plux

البته تاخیر در عرضه ایرپاور احتمالا بهای سنگینی برای اپل خواهد داشت؛ زیرا بسیاری از کاربران به این نوع وسایل جانبی نیازمند هستند و سایر کمپانی‌ها از فرصت به دست آمده استفاده خواهند کرد تا خلا موجود را پر کنند.

گواهی بر این ادعا، شارژر وایرلس Plux است که شباهت بسیاری به ایرپاور اپل دارد و تولیدکنندگان آن با تشکیل کمپینی در وب‌سایت Indiegogo، تاکنون موفق به جذب سرمایه 595 هزار دلاری برای تولید انبوه آن شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ایشالله تا سبپتامبر ورشکست بشه بره پی کارش

  2. خدااا تومن پولشه