هواوی Mate 20

تصویر منتسب به هواوی Mate 20 وجود حاشیه‌های کمتر را تایید می‌کند

عکس منتسب به هواوی Mate 20 با نمایشگر کم‌حاشیه منتشر شد. منبع منتشرکننده این عکس ادعا می‌کند نسبت صفحه به بدنه پرچمدار آینده هواوی 93 درصد خواهد بود!

طی هفته‌های گذشته شاهد انتشار تصاویر متعددی بودیم که برخی منابع آنها را به هواوی Mate 20 نسبت می‌دادند. حالا نیز عکس دیگری از همان منبع قبلی منتشر شده است که اگر واقعی باشد، کاربران باید خود را برای نمایشگری با حاشیه‌های بسیار پایین آماده کنند.

تجهیز هواوی Mate 20 به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی

به نظر می‌رسد این‌بار از یک پنل 6.9 اینچی سوپر آمولد با نسبت 18:9 استفاده خواهد شد تا امسال بزرگترین مدل از گوشی های سری Mate پیش روی همگان قرار گیرد. در این موبایل خبری از ناچ نیست و در عوض، سازندگان از دوربین سلفی دوگانه و سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی بهره برده‌اند. به این موارد باید اسکنر اثر انگشت زیر صفحه، پشتیبانی از شبکه 5G و سنسور IMX600 سونی برای دوربین اصلی را هم اضافه کرد تا میت 20 یک دستگاه تمام‌عیار باشد. در نهایت، تراشه کایرین 980 مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده خواهد داشت. تصور می‌کنید هواوی با توسعه این گوشی قدرتمند می‌تواند خود را به جایگاه بزرگترین تولیدکننده موبایل دنیا نزدیک‌تر کند؟

هواوی Mate 20

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. هواوی باید بدون حاشیه بده به قول خودش ابر قدرته

  2. قاعدتا باید بدون حاشیه میبود نه با حاشیه کمتر

  3. فک کنم این کلربردی تر از بقیه باشه