گلکسی نوت

قیمت فروش گلکسی نوت 9 در اروپا افشا شد

گزارش یک وب‌سایت ایتالیایی از قیمت فروش گلکسی نوت 9 در کشورهای اروپایی پرده برداشته است. بر این اساس، ظاهرا مشتریان برای خریداری این پرچمدار، باید مبلغ به مراتب بیشتری از آنچه که تصور می‌شد، بپردازند.

پرچمدار آتی سامسونگ که در شرف رونمایی قرار دارد احتمالا پرجذبه‌ترین محصول فصل تابستان در بازار موبایل خواهد بود. تاکنون در اکثر گزارش‌ها، قیمت فروش گلکسی نوت 9 تقریبا برابر با گلکسی نوت 8 توصیف شده بود و بسیاری از علاقه‌مندان امیدوار به خریداری آن با پرداخت مبلغی کمتر از 1000 دلار بودند. اما ظاهرا واقعیت طور دیگری رقم خواهد خورد.

قیمت فروش گلکسی نوت 9 در اروپا، فراتر از 1000 یورو خواهد بود

بر اساس گزارش تازه‌ای که از ایتالیا بیرون آمده است، پرچمدار جدید سامسونگ در این کشور از تاریخ 24 آگوست (دوم شهریور ماه) در دو مدل 128 و 512 گیگابایتی و رنگ‌های آبی (برخوردار از قلم S Pen زرد رنگ)، مشکی و بنفش کمرنگ قابل خریداری خواهد بود.

اما قیمت فروش گلکسی نوت 9 در ایتالیا (و احتمالا سایر کشورهای اروپایی) برای مدل 128 گیگابایتی، 1029 یورو و برای مدل 512 گیگابایتی، 1279 یورو توصیف شده است. به ادعای این وب‌سایت، چه بسا سامسونگ مبلغ دیگری را نیز به برچسب قیمت اشاره شده، بیافزاید.

با توجه به اینکه سال گذشته گلکسی نوت 8 با مبلغی کمتر از 1000 یورو در اروپا عرضه شد، این افزایش قیمت به ویژه در مورد مدل بهره‌مند از حافظه داخلی 512 گیگابایتی، بسیار جلب توجه می‌کند. البته ظاهرا تسهیلاتی برای خریداران در نظر گرفته شده است که می‌توان به امکان تعویض سایر گوشی های گلکسی سامسونگ با این پرچمدار جدید و پرداخت مبلغ مابه التفاوت اشاره کرد.

قیمت فروش گلکسی نوت 9

با این حال برای اطلاع از قیمت قطعی گلکسی نوت 9 باید منتظر مراسم رونمایی از آن باشیم که هجدهم مرداد ماه در نیویورک برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود سامسونگ در این مراسم، ساعت هوشمند گلکسی واچ و تبلت گلکسی تب اس 4 را نیز به طور رسمی معرفی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. ۱۲ ملیون بدی گوشی آخه؟
    با عقل جور در میاد ناموسا؟

  2. باید قیمتشو زیاد کنه از خیلی از برندا بهتره که

  3. اینجوری بیشتر فروش میکنن دیگه

  4. روی ۸ تا ۱۰ تومن باید روش حساب کرد با این حساب

  5. هر یورو چنده الان؟
    ۱۰۰۰ تاش چقد میشه یعنی