گوشی گیمینگ سامسونگ

آیا گوشی گیمینگ سامسونگ در دست توسعه است؟

به گفته‌ی یک افشاگر، گوشی گیمینگ سامسونگ در دست توسعه است. به نظر می‌رسد غول کره‌ای خودش را مهیای رقابت با گوشی های مخصوص بازی ریزر فون و روگ فون می‌کند.

شایعاتی از سوی شرکت سامسونگ به گوش می‌رسد که بر اساس آن، به نظر می‌رسد گوشی ساز کره‌ای به دنبال ساخت گوشی گیمینگ خود و پیوستن به بخش به تازگی جذاب شده‌ی بازار است که هم اکنون ریزر، شیائومی، ایسوس و چند سازنده دیگر در آن فعال هستند. آیا به راستی گوشی گیمینگ سامسونگ در دست توسعه قرار دارد؟

این اطلاعات توسط یکی از افشاگران حوزه فناوری با حساب کاربری _MMDDK@ در توییتر به انتشار رسیده است. وی سابقه‌ی مثبتی در زمینه‌ی افشای اطلاعات محصولات معرفی نشده‌ی سامسونگ دارد. پس ما می‌توانیم به حرف‌های او اعتماد کنیم.

قابلیت‌های گوشی گیمینگ سامسونگ

این افشاگر جدا از خبر در دست توسعه بودن گوشی گیمینگ سامسونگ ، توضیجات بیشتری را از این دیوایس ارائه نکرده است. ما فقط می‌توانیم در مورد مشخصات و قابلیت‌های آن حدس بزنیم که کار ساده‌ای است. سامسونگ ناچار به انتخاب سخت افزاری قدرتمند برای استفاده در زیر قاب این گوشی است. مشخصات بالارده یکی از بدیهیات گوشی های گیمینگ هستند و یک مصرف کننده نیازمند بهره بردن از منابع قدرتمندی همراه با گوشی گیمینگ خود است تا بتواند بدون مشکل هر عنوانی را اجرا کرده و در بالاترین سطح از اجرای آن لذت ببرد. در غیر این صورت، گوشی گیمینگ سامسونگ چندان نباید با گوشی های سری گلکسی اس و گلکسی نوت این شرکت متفاوت باشد.

گوشی گیمینگ سامسونگ می‌تواند چیزی الهام گرفته شده از ریزر فون باشد که به یک نمایشگر 120 هرتزی برای تجربه کاربری همه جانبه گیمینگ مجهز است. ایسوس نیز که در بازار گیمینگ به خوبی شناخته شده است، به لطف برند زیرمجموعه ROG خود یک گوشی گیمینگ به نام ROG Phone را مجهز به یک نسخه اورکلاک شده‌ی اسنپدراگون 845، مکانیزم خنک کننده مدرن و درگاه‌های جانبی معرفی کرده است.

حال باید دید سامسونگ در سبد تحقیق و توسعه خود چه چیزی برای رو کردن دارد. ما امیدواریم آن به یک چراغ رنگی فانتزی محدود نشود و شاهد قابلیت‌های گیمینگ جذابی در این گوشی هوشمند باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. مگه گوشی اصلا واسه گوشیه

  2. پس چی میگفتن توی تولید گوشی گیمینگ هیچ فعالیتی نکرده

  3. گوشی هاش که حرف نداره
    اینم حتما بدون عیب در میاد

  4. گوشی گیمینگ سامسونگ با قیمت خدا تومن حتما