جنرال لوکس شاهین

گوشی جنرال لوکس شاهین برای خریداران ارسال شد

شرکت جی ال ایکس، اولین سری گوشی های جنرال لوکس شاهین را برای خریداران ارسال کرد. سرانجام پس از تاخیرهای فراوان، اولین سری نهایی این گوشی ایرانی آماده و برای سفارش‌دهندگان ارسال شد.

سرانجام پس از تاخیرهای فراوانی که در تحویل گوشی های پیش فروش شده جنرال لوکس شاهین پیش آمد، شرکت جی ال ایکس اولین سری از این گوشی ایرانی را برای سفارش دهندگان ارسال کرده است. گوشی جی ال ایکس شاهین در اواخر سال گذشته پیش فروش شد و قرار بود در اردیبهشت و خرداد امسال به خریداران تحویل داده شود، اما به دلیل مشکلاتی که در راه ترخیص قطعات از گمرک به وجود آمد، تحویل این گوشی چند بار به تاخیر افتاد.

چندی پیش آقای حمید سعیدی، مدیرعامل شرکت جی ال ایکس در مصاحبه با گجت نیوز اعلام کرد که با پیگیری محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این مشکل از طریق گمرک حل شده و قطعات در حال ترخیص هستند و گوشی‌های پیش فروش شده در همین مردادماه به دست خریداران می‌رسد.

اطلاعیه‌ی ارسال گوشی جنرال لوکس شاهین

حالا شرکت جی ال ایکس اطلاعیه‌ای صادر کرده و از ارسال اولین سری گوشی های جنرال لوکس شاهین برای سفارش دهندگان خبر داده است. در این اطلاعیه آمده است:

ضمن تشکر مجدد از همه عزیزانی که در این مسیر سخت و دشوار همواره همراه شرکت جی ال ایکس بوده‌اند، روند ارسال گوشی شاهین را از این طریق به اطلاع شما می‌رسانیم. به آگاهی می‌رساند با توجه به برطرف شدن مشکلات پیش آمده برای ترخیص قطعات گوشی شاهین از گمرک، فرایند تولید گوشی شاهین ظرف چند روز اخیر تکمیل شده و در روز سه شنبه مورخ 16 مرداد 97 اولین سری نهایی این گوشی آماده شده و برای سفارش دهندگان ارسال خواهد شد. ارسال محصولات به مرور و ظرف یک هفته توسط اداره پست انجام خواهد شد و همه سفارشات به مشتریان عزیز ارسال می‌شود. از همراهی همیشگی شما حامیان تولید ملی که باعث دلگرمی ما می‌شود کمال تشکر را داریم و امیدواریم این حمایت را با بهبود کیفیت محصولات و خدمات پاسخ مناسبی دهیم.