گلکسی اس 8

آپدیت گلکسی اس 8 قابلیت AR Emoji و فیلمبرداری سوپر اسلوموشن را به همراه می‌آورد

تازه‌ترین آپدیت گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ، قابلیت ای آر ایموجی و امکان فیلمبرداری سوپر اسلوموشن را وارد این گوشی ها می‌کند تا کاربران خانواده گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) نیز از این نظر کمبودی را احساس نکنند.

هفته گذشته آپدیتی برای فبلت سامسونگ گلکسی نوت 8 ارائه شد که علاوه بر بسته امنیتی ماه سپتامبر، حالت فیلمبرداری فوق آهسته و ای آر ایموجی را نیز شامل می‌شد. انتظار می‌رفت که این دو قابلیت به زودی با ارائه آپدیت گلکسی اس 8 ، در پرچمداران سابق سری S نیز رویت شوند و حالا این اتفاق افتاده است.

ای آر ایموجی در تازه‌ترین آپدیت گلکسی اس 8

با وجود اینکه شاید دسترسی به ای آر ایموجی خبر خوشایندی برای کاربران باشد، اما باید گفت که ظاهرا این قابلیت در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس همانند محصولات تازه‌تر سامسونگ عمل نخواهد کرد. در واقع کاربران این دو گوشی به ورژن محدود شده‌ای از AR Emoji دسترسی پیدا خواهند کرد که امکان ساخت بلادرنگ ایموجی‌های متحرک را به آن‌ها نمی‌دهد.

آپدیت گلکسی اس 8

در حال حاضر آپدیت گلکسی اس 8 با شماره بیلد G950FXXU4CRI5 در برخی کشورها از جمله آلمان ارائه شده و پروسه‌ی انتشار جهانی آن در جریان است. گزارش‌های مختلف، فعال شدن دو قابلیت ذکر شده در گوشی ها را مورد تایید قرار داده‌اند و همان‌طور که اشاره شد، این به‌روزرسانی نرم افزاری با حجم تقریبی 553 مگابایت، شامل بسته امنیتی ماه سپتامبر 2018 هم می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. سلام ببخشید من S8+ دارم و آبدیت نمیشه چرا اندروید 7

  2. سلام من تازگیا گوشی اس ۸ پلاس خریدم برام اپدیت نیومد اندرویدم هنوز ۷ هست فکر کنم الان باید ۸ شده باشه

  3. این آپدیت امنیتی گلکسی s8 برای من هنوز نیومده

  4. آقا سلام ببخشید مزاحم شدم والا من گوشیم که s8 هست رو به آخرین ورژن آپدیت کردم و سوپر اسلوموشن برام اومده اما تو دوربین جولو at emoji نیومده نمیدونم چیکار کنم؟! بی زحمت راهنمایی کنید

  5. والا من همین الان این ابدیتو گرفتم ولی حالت فیلمبرداری اهسته اصلا فعال نیست شایدم من بلد نیستم ولی ایموجی بعد دانلود از سامسونگ آپ فعال شد

  6. دوستان من گوشیمو آپدیت کردم از کسایی که آپدیت کردن میپرسم اسلوموشن ۴۶۰ فریم بر ثانیه هست یا مثل اس ۹ و نوت ۹ ،۹۶۰ فریم بر ثانیه یکم قابل تشخیص نیست اگه کسی میدونه و منبع درستی داره بگه درسته اسمش سوپر اسلومو هست ولی احساس میکنم از ۲۴۰ یکم زیاد دیگه ۹۶۰ نیست یا من اشتباه میکنم؟

  7. چه عجب یه چیز خوب اومد … دمش گرم

  8. ازوقتی این اپدید کردم گوشیم دیرشارژ میشه

  9. فقط هواوی من هواوی میت ۱۰ دارم و واقعا ازش راضیم

  10. وا چه جالب چه اپدیت هایی میزنه سامسونگ

  11. چرا نرم افزار my emoji mark را نمیشه از گلگسی اپ دانلود کرد کسی میدونه مشکلش چیه؟ خطا میده میگه نصب انجام نشد

  12. این ابدیت امروز برای من اومد ساعت 11 دمش گرم