سه مدل گلکسی اس ۱۰ سامسونگ

شماره سه مدل مختلف گلکسی اس ۱۰ سامسونگ تایید شد

شماره سه مدل مختلف گلکسی اس ۱۰ سامسونگ (Samsung Galaxy S10) تایید شد. گفته می‌شود یکی از مدل‌های گلکسی اس 10 سامسونگ از دوربین سه گانه پشتی بهره‌مند است.

طی ماه‌های اخیر شایعات زیادی را در ارتباط با عرضه گوشی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ در سه مدل مختلف شنیده‌ایم. ما حالا می‌توانیم سه شماره مدل این گوشی را تایید کنیم. دو شماره مدل که از الگوی شماره‌گذاری پیشین محصولات سامسونگ تبعیت می‌کنند شامل SM-G970F و SM-G975F هستند،‌ اما به نظر شما مدل سوم که SM-G973F نام دارد چه مدلی است؟

آغاز آزمایش مدل‌های گلکسی اس ۱۰ سامسونگ 

در حال حاضر سه مدل گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با نسخه فریمور XXU0ARI8 در دست آزمایش قرار گرفته‌اند. گلکسی S10 به صورت پیشفرض اجراکننده اندروید 9 پای است. صحبت از اندروید 9 پای شد، خبر دیگر این که فریمور این نسخه اندروید برای گوشی گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ که اوایل هفته منتشر شد، یک نسخه مجهز به فناوری 5G گلکسی اس 10 را مورد تایید قرار داد. البته این مدل 5G از شماره مدل مجزایی نسبت به نسخه‌های 4G برخوردار نیست و انتظار می‌رود منحصرا در دو کشور کره جنوبی و آمریکا که غول کره‌ای در آن‌ها مشغول فعالیت بر روی فناوری 5G است به عرضه برسد.

شایعات و گزارش‌های کنونی نشان می‌دهند که بزرگ‌ترین مدل گلکسی اس ۱۰ سامسونگ از یک نمایشگر 6.44 اینچی بهره‌مند خواهد بود. اخیرا لیستی مرتبط با آزمایش‌های بنچمارک این گوشی نیز به انتشار رسیده که خبر از افزایش نسبت ابعاد صفحه آن می‌دهد. دو مدل SM-G970F و SM-G973F از یک نمایشگر 5.8 اینچی برخوردارند. یکی از آن‌ها از دوربین دوگانه و دیگری نیز از دوربین تک لنزی پشتی بهره می‌برند. مدل SM-G975 نیز از دوربین سه گانه پشتی بهره‌مند است و دوربین سلفی دوگانه را نیز می‌توان بر روی قاب جلویی آن یافت. گرچه این تمام چیزهایی است که تا به امروز در ارتباط با گوشی های آینده سامسونگ افشا شده است. حال باید دید آیا این سه مدل از نظر طراحی تفاوت چشمگیری نسبت به نسل پیشین خود پیدا خواهند کرد یا خیر!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. محمد جواد خان زاده درباری

    من خیلی موافق سیاست های سامسونگم

  2. سه تا میزنه که چشم ایرانی ها رو به خودش مشغول کنه اینا هم بخرن

  3. سر تیتر یه ویرگول کم نداره عایا؟؟

  4. به نظر من فقط میت۲۰ و اس۱۰ میتونن مردم رو به وجد بیارن بقیه شرکتا که تکرار بودن

  5. چرا عکس اس8 زاشتین روی مقاله و اس9 نذاشتین

  6. همیشه دو مدل میزد حالا شد سه مدل؟؟؟