آیفون های 2019 اپل ممکن است به پورت یو اس بی تایپ سی مجهز شوند!

آیفون های 2019 اپل ممکن است به پورت یو اس بی تایپ سی مجهز شوند!

اپل همواره در طول سال‌های گذشته از پورت لایتنینگ بر روی گوشی‌های آیفون خود استفاده کرده است و حالا طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده احتمال دارد اهالی کوپرتینو در آیفون های 2019 خود به سراغ پورت یو اس بی تایپ سی بروند.

طبق گزارش اخیر در سال ۲۰۱۹ مدل‌های جدیدی از تمام آیفون های ایکس اس، ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر عرضه خواهد شد و جالب است بدانید که مدل بعدی آیفون ایکس آر قرار است دارای یک بریدگی نمایشگر عریض‌تر از مدل ایکس اس مکس باشد که البته دلیل آن هنوز مشخص نیست. در سوی دیگر این کمپانی پروتوتایپ‌های آزمایشی با ناچ‌های کوچکتر را نیز تولید کرده که هنوز مشخص نیست در محصول نهایی شاهد کدام جهت‌گیری خواهیم بود.

در همین گزارش آمده است که اپل بار دیگر بحث برای به کارگیری پورت یو اس بی تایپ سی و حذف پورت لایتنینگ بر روی آیفون های ۲۰۱۹ خود را از سر گرفته است. در طول چند هفته‌ی گذشته، نمونه‌های آزمایشی از هر دو نوع پورت دیده شده و به نظر می‌رسد که اپل هنوز در تصمیم خود مردد است که به سراغ پورت رایج در بازار برود یا از همان پورت لایتنینگ محبوب کاربران استفاده کند.

گزینه های رنگی و قیمت آیفون های 2019 اپل

آیفون های 2019 اپل ممکن است به پورت یو اس بی تایپ سی مجهز شوند!

گویا نسل بعدی آیفون ایکس آر قرار است با یک گزینه رنگ سبز نیز عرضه شود که البته این گزینه‌ی جدید قرار است جایگزین یکی از رنگ‌های قبلی شود. هنوز مشخص نیست که از میان رنگ‌های سیاه، سفید، زرد، مرجانی، قرمز و آبی، کدام یک قربانی رنگ جدید می‌شود. همچنین نسل بعدی آیفون ایکس اس مکس نیز یک سیستم دوربین سه گانه را بر روی پنل پشتی ارائه می‌دهد اما مدل بعدی آیفون ایکس آر تنها دو دوربین بر روی پنل پشتی خواهد داشت.

قیمت‌گذاری آیفون های ۲۰۱۹ اپل تقریبا مشابه سال گذشته انجام می‌گیرد و مدل پایه آیفون ایکس آر با قیمتی در حدود ۷۴۹ دلار به فروش خواهد رسید. نسل بعدی آیفون ایکس اس احتمالا قیمتی معادل ۹۹۹ دلار خواهد داشت و ارزان‌ترین مدل از آیفون ایکس اس مکس نیز با ۱۰۹۹ دلار در بازار دیده خواهد شد؛ البته توجه داشته باشید که تمام این اطلاعات شایعاتی هستند که هیچکدام توسط اپل تایید نشده‌اند و تا ماه سپتامبر که حوالی شهریور سال آینده می‌شود، فرصت زیادی برای این کمپانی باقی مانده تا نظرات و تصمیمات خود را تغییر دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. یه پورت تاندربولت چندمنظوره بگذار خودتو راحت کن!

  2. از اپل ابی گرم نمیشه