سنسور تشخیص اثر انگشت چند حالته در گوشی هواوی Mate 7S

شواهد موجود نشان می دهد که هواوی اسمارت فون جالبی را به IFA 2015 خواهد آورد.محصولی که با توجه به اخبار و اطلاعات منتشر شده از نوآوری های جدیدی در آن استفاده شده است.همین دو روز پیش بود که هواوی دو تیزر تبلیغاتی در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر کرد که در یکی از آنها به ویژگی جدیدی با نام Incredible Touch اشاره شده بود و در دیگری به قابلیتی شبیه به فورس تاچ (Force Touch) آیفون  پرداخته بود که احتمالا هواوی نیز قرار است از آن در گوشی  جدید خود ( Mate 7S ) از آن استفاده کند.امروز تیزر جدیدی از این کمپانی منتشر شده که نشان می دهد گوشی Mate 7s شرکت هوآوی از سنسور تشخیص اثر انگشت چند حالته استفاده خواهد کرد.

شرکت هوآوی در تاریخ ۱۱ شهریور ماه و قبل از مراسم IFA یک کنفرانس خبری برگزار می‌کند. تا این لحظه شایعات زیادی درباره‌ی گوشی Mate 7s یا Mate S منتشر شده و به همین دلیل احتمال می‌رود که این گوشی نقش پررنگی در برنامه هوآوی داشته باشد.

امروز شرکت هوآوی در صفحه‌ی مخصوص خودش در سایت چینی Weibo یک سامانه شماره معکوس را راه‌اندازی کرده است. در کنار این سامانه‌ی شمارش معکوس تصاویر مختلفی هم به‌نمایش می‌آیند. در یکی از تصاویر منتشر شده ۵ انگشت مشاهده می‌شوند که به پنج روز زمان باقی مانده به برگزاری مراسم هوآوی اشاره می‌کنند. احتمالا این ۵ انگشت نمادی از یک سنسور تشخیص اثر انگشت پنج حالته در Mate 7s یا Mate S به حساب می‌آیند. این پنج انگشت به یک نقطه اشاره می‌کنند که به احتمال زیاد همان سنسور تشخیص اثر انگشت جدید است.

در حالی که هنوز درباره‌ی قابلیت‌های این سنسور چیزی منتشر نشده، احتمال دارد قابلیت بازکردن قفل گوشی یکی از امکانات آن باشد. امکان پرداخت خریدهای موبایلی هم می‌تواند به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های این سنسور شناخته شود. شایعات مختلف به این موضوع اشاره کرده‌اند این سنسور می‌تواند برای  قفل کردن قسمت‌های مختلفی مانند فیلم، عکس، لیست مخاطب‌ها و پیام‌های کوتاه مورد استفاده قرار بگیرد. برای باخبر شدن ار قابلیت‌های مختلف این گوشی جدید هوآوی باید چند روز دیگر منتظر بمانیم.

مدتی پیش تصاویر مختلفی از گوشی Mate 7s به‌بیرون درز کرده بودند. در گذشته بنچمارک این گوشی هم منتشر شده بود. گوشی Mate 7s در بنچمارک AnTuTu امتیاز ۴۶۷۷۶ را به‌دست آورده که در مقایسه با رکورد گوشی‌های ساخته شده توسط شرکت‌های دیگر، چندان شگفت‌انگیز نبوده است. باتوجه به اطلاعات منتشر شده از بنچمارک این گوشی، یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p برای آن در نظر گرفته شده است.

همچنین یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم در جلوی این گوشی دیده می‌شود. ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی‌های این محصول به‌حساب می‌آیند. شرکت هوآوی برای Mate 7s از چیپ‌ست‌های Kirin 935 استفاده کرده که یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ۲.۱ گیگاهرتز در آن وجود دارد. همچنین یک پردازنده گرافیکی Mali-T628MP4 برای این گوشی در نظر گرفته شده است. به احتمال زیاد این محصول از اندروید ۵ استفاده می‌کند.

منبع : GSMarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*