ویل.آی.ام با یک ساعت هوشمند جدید باز خواهد گشت !

ویلیام آدامز، موسیقی دان کاریزماتیکی است که بیشتر با عنوان Will.i.am شناخته میشود .وی در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند جدید است، ویلیام که قبلا جز یک گروه معروف رپ بوده، در زمینه تکنولوژی نیز فعالیت هایی داشته که از آن جمله میتوان به ساخت قاب های مختلف برای آیفون و عرضه نوعی مچ بند به نام Puls اشاره نمود . با وجود اینکه هیچ کدام از این محصولات نتوانستند به موفقیت زیادی دست یابند، اما او دست از کار نکشیده و دوباره سراغ طراحی ساعت جدیدی به نام Dial رفته است .

Dial دستگاهی مستقل بوده و قابلیت پشتیبانی از سیمکارت را نیز دارد و بطور انحصاری توسط کمپانی Three در کشور انگلستان عرضه خواهد شد .
این ساعت هوشمند نیز مانند محصول قبلی یعنی پالس، دارای یک بند پهن است و شباهت چندانی به ساعت های متداول در بازار ندارد . صفحه نمایش مربعی شکل در مرکز دستگاه قرار گرفته و کاربر میتواند به کمک دستیار صوتی با نام AneedA با Dial در ارتباط باشد .

شما میتوانید در هنگام حرکت، کارهایی از قبیل تماس، ارسال پیام و ایمیل، گوش دادن به آهنگ و … را بصورت کاملا مستقل و فقط با استفاده از همین گجت انجام دهید .

این ساعت هوشمند در دو رنگ سیاه و سفید عرضه میگردد و همانند رقبای مشابه دیگر، مجموعه ای از ابزارهای سلامتی از جمله قدم شمار و امکان دنبال کردن فعالیت های ورزشی را داراست .

اطلاعات چندانی در مورد جزئیات این دستگاه در دسترس نیست اما ظاهرا Dial از پردازنده کوالکام و یک دوربین جلو بهره میبرد .نرم افزار این گجت نیز کماکان مورد بحث میباشد زیرا از پلتفرم های معمولی مانند آندروید ویر استفاده نخواهد کرد .

کمپانی Three انگلستان از بهار امسال فروش آنلاین این محصول را آغاز میکند و کاربران باید فرم سفارش را برای دریافت آن تکمیل نمایند .بر طبق گفته های وب سایت تلگراف، مشتری باید قراردادی ۲ ماهه را با قیمت ماهیانه ۲۰ پوند امضا کند .

Dial برای موفقیت نیاز به یک پیشرفت چشم گیر نسبت به Puls دارد، زیرا پالس با مشکلات بزرگی مواجه بود و به عنوان کابوس پوشیدنی نامیده
میشد !!!

منبع: engadget.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*