گوشی هوشمند موتو زد فردا معرفی می‌شود

رویداد معرفی شرکت موتورولا در تاریخ 9 ژانویه برابر با 20 خرداد ماه، یعنی فردا برگزار می‌شود. آنطور که پیدا است این شرکت رویداد بزرگی را برگزار می‌کند و قصد معرفی یک پرچم‌دار جدید اندرویدی را دارد. انتظار می‌رود دستگاهی که قرار است معرفی شود، گوشی هوشمند موتو زد ( Moto Z ) با طراحی ماژولار باشد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

همانطور که لحظه به لحظه به رویداد اعلام شده نزدیک‌تر می‌شویم، انتظار این را داریم که جزئیات بیشتری از گوشی هوشمند موتو زد به نمایش گذاشته شود، اکنون این دستگاه در قالب یک تیزر منتشر شده که برخی از جزئیات را به نمایش گذاشته است. تصویر تیزر منتشر شده در اصل یک رندر از نیمرخ این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد، اگرچه چندان واضح نیست، اما به اندازه کافی دستگاه را به نمایش گذاشته است. طراحی زیبای دکمه‌های سمت راست و همچنین برآمدگی دوربین در تیز منتشر شده پیدا است.

گوشی هوشمند موتو زد

علاوه بر این لایه‌های رنگ در تصویر نسبتا شفاف گوشی هوشمند موتو زد دیده می‌شود که خبر از تنوع رنگ در این گوشی هوشمند می‌دهد، همچنین در انتهای تصویر تیزر به تاریخ دقیق برگزاری مراسم یعنی 6 ژانویه 2016 برابر با فردا اشاره شده است. به هر حال چند طیف رنگ مانند نقره‌ای طلایی، مشکی و صورتی در آن دیده می‌شود و شاید هم دارای طراحی منحنی باشد.

در هر صورت شرکت موتورولا قرار است که دستگاه جدید اندرویدی خود را روز پنجشنبه به‌صورت رسمی معرفی کند، البته جزئیات چندانی درباره مشخصات این دستگاه مشخص نشده و فقط اطلاعات اندکی را از طراحی دستگاه فوق داریم. در جمع‌بندی نگاه مختصر به این تیزر درمی‌یابیم که گوشی هوشمند موتو زد دارای دوربین باکیفیتی و همچنین این احتمال وجود دارد که صفحه‌نمایش آن دارای انحنا باشد، البته منحنی زیبایی در طرفین دستگاه پیدا است. حال باید منتظر برگزاری رویداد رسمی موتورولا باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*