پرواز مستقیم و ارزان ایرآسیا به تایلند فقط با ۶۹۳ هزار تومان

شرکت هواپیمایی ایرآسیا به تازگی فعالیت خود را در ایران از سر گرفته است. اگر قصد سفر به تایلند را دارید می‌توانید با پرواز مستقیم تهران-بانکوک به این کشور زیبا سفر کنید. فقط تا ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد) فرصت دارید تا بلیط رفت و برگشت خود را با قیمت فوق‌العاده ۱ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان رزرو کنید. پس فرصت را از دست ندهید و از این تخفیف استثنایی استفاده کنید.

ایرآسیا ایکس مدتی است که در ایران دوباره فعال شده و پروازهای منظمی به مقاصد بانکوک و کوالالامپور دارد. این شرکت هواپیمایی خدماتی با استاندارد بین‌المللی را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه ارائه می‌کند و از این نظر می‌تواند یک گزینه عالی برای افرادی باشد که می‌خواهند تابستان امسال به تایلند سفر کنند.

در کمپین ویژه ایرآسیا تا ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد) فرصت دارید تا با دفتر مرکزی این شرکت در تهران به شماره ۲۶۲۰۰۶۸۶ تماس بگیرید و بلیط پرواز خود را خریداری کنید. قیمت بلیط رفت در این بازه زمانی ۶۹۳هزار تومان است و بلیط رفت و برگشت را می‌توانید تنها با ۱میلیون و ۴۱۰ هزار تومان خریداری کنید. برای استفاده از این سرویس نیز تا ۳۱ آگوست، یعنی ۱۰ شهریور ماه فرصت دارید.

پس وقت را غنیمت بشمارید و تابستان امسال با ارزان‌ترین نرخ به تایلند سفر کنید

2ylfscik

اگر کارت اعتباری بین المللی دارید، نیازی نیست به دفتر ایرآسیا مراجعه کنید و از طریق وب‌سایت ایرآسیا می‌توانید اقدام به خرید بلیط کنید.در صورتی که می‌خواهید از پکیج‌های تور تایلند که شامل این سرویس پرواز هستند استفاده کنید، به الی گشت و گیتی رزمراجعه کنید.

نکته: توجه کنید که برای استفاده از این تخفیف باید تا تاریخ ۲۴ مرداد ماه عملیات رزرو بلیط را انجام دهید. این فرصت تمدید نخواهد شد.

ایرآسیا ایکس در حال حاضر تقریبا ۲۰۰ هواپیما دارد. این شرکت فقط از دو مدل هواپیما استفاده می‌کند؛ یکی ایرباس ۳۲۰ است که تقریبا ۱۷۲ تا از کل هواپیماهای این شرکت از این نوع است و مابقی آنها ایرباس ۳۳۰ هستند. در سال ۵۷ میلیون مسافر با این ۲۰۰ هواپیما جابجا می‌شوند.

ایرآسیاامسال برای هشتمین سال پیاپی به عنوان برترین ایرلاین اقتصادی دنیا از سوی Skytraxبرگزیده شد.

پایان رپورتاژ آگهی/

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هواپیمایی های داخلی که قیمتشون ارزونتره!
    این برای کسانی هست که از قیمت ها اطلاعی ندارن!