ویوو ایکس پلی 6

ویوو ایکس پلی 6 مجهز به صفحه خمیده، چیپست اسنپدراگون 820 و 6 گیگابایت رم رونمایی شد

پس از گوشی‌های خانواده ایکس 9، اینک نوبت به آن رسید تا شاهد رونمایی از گوشی جدید ویوو ایکس پلی 6 باشیم. این گوشی اندرویدی ساخت شرکت ویوو از مشخصات سخت افزاری جذابی نظیر صفحه نمایش دو لبه خمیده، دوربین دوگانه پشتی، رم 6 گیگابایتی، چیپست اسنپدراگون 820 و ضخامت بدنه‌ی فوق باریک 5.92 میلی‌متری برخوردار است و با قیمت 655 دلار به فروش خواهد رسید.

حتی همین چند روز پیش بود که کمپانی چینی ویوو از یک گوشی اندرویدی سلفی محور به نام ویوو وی 5 رونمایی کرد و اینک نوبت به آن رسیده تا با محصول دیگری از این شرکت تولیدکننده آشنا شویم.

تولیدکنندگان چینی به سرعت در حال رساندن خودشان به بازارهای جهانی هستند و هر روزی که می‌گذرد، شاهد گسترش چشمگیری در مخاطبین گوشی های موبایل عرضه شده از خاک چین هستیم. ویوو، یکی از این شرکت‌های در حال اوج گرفتن است و می‌تواند در آینده‌ای نزدیک حتی برای هواوی و دیگر سازندگان چینی نیز خطرساز باشد. بر همین اساس آن‌ها چند روز پس از معرفی یک گوشی میان رده، تصمیم گرفته‌اند تا از یک گوشی بالارده نوظهور نیز رونمایی کنند.

صفحه نمایش 5.46 اینچی با وضوح 2K

این کمپانی امروز نیز میزبان یک کنفرانس خبری دیگر بود که طی آن از گوشی هوشمند قدرتمند خود با نام ویوو ایکس پلی 6 (Vivo Xplay 6) رونمایی کرد. این گوشی موبایل چینی دارای یک صفحه نمایش دو لبه خمیده (به سبک گلکسی اس 7 اج سامسونگ) 5.46 اینچی با وضوح قابل تقدیر 1440×2560 پیکسل است.

ویوو ایکس پلی 6 (Vivo Xplay 6) در زیر قاب خود از یک چیپست قدرتمند اسنپدراگون 820 همراه با یک پردازنده 4 هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی آدرنو 530 برخوردار است تا ما این گوشی هوشمند را تا به این جای کار هم رده‌ی بزرگانی همچون گلکسی اس 7 اج بدانیم. جالب اینجاست، رم این گوشی  دارای ظرفیت 6 گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن نیز به صورت پیش‌فرض 128 گیگابایت خواهد بود.

ویوو ایکس پلی 6

دوربین دوگانه با لنزهای 12 + 5 مگاپیکسلی در قسمت پشتی

در قاب پشتی این گوشی، به سبک اکثر تلفن‌های سال 2016 میلادی شاهد حضور یک ستاپ دوربین دوگانه هستیم. دو لنز اصلی این گوشی از یک لنز 12 مگاپیکسلی همراه با سنسور IMX362 شرکت سونی، تثبیت کننده تصویر نوری 4 محور همراه با اپرچر f/1.7 بهره می‌برد. بر روی قاب جلویی ویوو ایکس پلی 6 (Vivo Xplay 6) نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی قدرتمند دیده می‌شود که می‌تواند به مکالمات ویدیویی و تصاویر سلفی گرفته شده توسط این گوشی، رنگ و جان تازه‌ای ببخشد.

ویوو ایکس پلی 6

در انتها باید به یک باتری با ظرفیت 4.080 میلی‌آمپر ساعت در زیر قاب زیبای این گوشی اشاره کرد. این باتری از سیستم شارژ سریعی برخوردار بوده و می‌تواند در مدت زمان کمی برای استفاده روزانه شما شارژ شود. جالب اینجاست این گوشی حتی با استفاده از یک باتری با ظرفیتی غول آسا، همچنان در ضخامتی حدود 5.92 میلی‌متر، یک گوشی بسیار باریک و نازک به حساب می‌آید.

بنا بر گفته‌های شرکت ویو، گوشی ویوو ایکس پلی 6 از تاریخ 22 آذرماه با قیمت پایه 655 دلار به فروش خواهد رسید.

مشخصات ویوو ایکس پلی 6

ویوو ایکس پلی 65.46 اینچی
1440×2560 پیکسل
ویوو ایکس پلی 612+5 مگاپیکسل
16 مگاپیکسل (جلویی)
ویوو ایکس پلی 6اسنپدراگون 820
4 هسته‌ای
رم: 6 گیگابایتویوو ایکس پلی 6
باتری: 4.080 میلی‌آمپر
حافظه: 128 گیگابایت
قابلیت‌ها

صفحه نمایش خمیده، دوربین دوگانه پشتی، ضخامت 5.92 میلی‌متر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. من خریدم دو میلیون و سیصد. قبلش سامسونگ و اچ تی سی زیاد داشتم.
    این گوشی فووووق العادست. اگر پولشو داری واقعا یک لحظه هم درنگ نکن

  2. سلام روستا ن گلم من این گوشی خریدم
    بخدا فقط برات بگم چه گوشی هست قیمت بالاست ۴ میلیون ولی خدایی گوشی هست دستشان درد نکنه این همه کار کردن رو این گوشی بچه ها بخرید

  3. سلام خسته نباشید

    میخواستم بدونم الان واسه لوازم جانبی یا خدمات تعمیری باید چیکار کرد
    اگه خریدیاری کنیم ازین لحاظ ساپورت میشه؟؟؟؟

    • دوست عزیز این گوشی تو بخر دوسال برات کار میکنه بعد فراوان میشه من خریدم تا خراب بشه یک سال میشه بعد تمام بازار پر هست زد آب خراب نمیشه من میگم این از همه گوشی بهتر هست همه گوشی خریدم ولی این حرف اول میزنه بخدا

  4. کاشکی‌ یکی پیدا بشه نمایندگی این گوشیایی چینی رو تو ایران بزنه.‌خدا وکیلی حیفه همچنین گوشی هایی با کلی‌ مکافات برسه دسته مشتری. هرچی تعداد این گوشیا بیشتر باشه به نفعه مشتریه

    • درود بر شما
      قطعا اگه استقبال کاربرای ایرانی خوب باشه، خود این شرکتا برای زدن نمایندگی تو ایران اقدام میکنن

    • همین الانشم میشه اینا روخرید .. ازخارج سفارش گرفت تابیاد..اتفاقا ویوو مشهوره به برتر بودن درکیفیت صدا که کمتر میکن تواین سایت واون سایت،کیفیت کارش هم مشخصه..میبینید که vivo oppo هردو از شیاومی و لنوو فروششون در این ششماهه جلو افتاده و الان مارکهای برترند بعد از اپل و سامسونگ درخو دچین.

  5. نوآوری در طراحی = کپی برابر اصل سامسونگ s7 edge و هواوی mate 9 pro حالم بد شد 😐

    • صفحه خمیده دست سامسونگه،اولین شرکت که تونست حق استفادشو بخره این شرکت بود واولین گوشی با رم 6 گی رو در سری قبلیش x5play داد. خیلی قبل تر از mate9 بود و پس باید بگیم اون کپیه؟؟؟ بعدشم میدونی دکمه دار کردن نوار پایینو شرکت چینی ابداع کرد(ازحالت لمسی) پس باید بگیم الان همه گوشیها کپی اونن..اه اه؟؟!!!..شما گوشی vivo روبگیر که زمانی به این برند میگفتن عروس چین،میفهمی چه شاخیه..کیفیت صداشو هیچ برندی نداره..کیفیت تصویرشم خب آملود انتخاب کرده که بهترینه..شما رام funtouch رو دیدی؟؟ خب درونشم ببین فرق داره یانه..تلویزیونها هم عین همند..وقتی اینکاره باشی،تفاوتها میاد وسط وگرنه سامسونگ همش عین هم هست اینهمه مدل گوشی فقط اره تند تند میده بیرون..حیف اینهمه هزینه که میتونست بجای دلهره واقعی از ازدست دادن بازار،بزاره رو کارهای متفاوت و خاص..از شر دکمه جلوشم راحت میشه و سبکشو عوض میکرد(وروش فلششم هم عوض میشد)..ولی کمترین خلاقیت رو درسامسونگ میبینیم اتفاقا…بجزاج سامسونگ،خلاقیت خاصی نداشته…دوربین و پردازشگر و صفحه نمایش و… عالی هست وکاش برمیگشت تمرکزش به اینچیزا چون نشون داده میتونه و گوشی رو میذاشت بعهده کساینیکه خلاقیت میارن(قربون همسایش LG) ولی سودهنگفتی داره نصیبش میشه…دیر و زود داره سوخت و سوز نداره اگه بخاد تنوع نیاره،باوجود این برندهای جدید، کم کم سامسونگ هم میره کنار،بزار خدمات تعمیری و فیره در چین و همه جا بالابره، سام خیلی ضربه میخوره چون بین انتخاب اپل و سام صحبت قیمت همیشه بوده که خب برندهای دیگه دارن این برتری رو ازش روز به روز با جذب مشتریهاش میگیرن.