نشست خبری هواوی در الکامپ 2016 (6)

آخرین روز الکامپ 2016 و نشست خبری هواوی : هوآوی نوا پلاس در الکامپ رونمایی شد!

نشست خبری هواوی موبایل در آخرین روز نمایشگاه الکامپ 2016، با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.در این نشست، هواوی به صورت رسمی از ورود جدیدترین محصول خود یعنی هواوی نوا پلاس (Nova Plus) به بازار ایران خبر داد. با گجت نیوز همراه باشید…

بر اساس این گزارش، بنیامین دارمی مدیر بازرگانی شرکت هواوی با بیان این که گوشی‌ نوا پلاس به عنوان سری جدید و میان رده هواوی طی هفته آینده وارد ایران خواهد شد.اظهار داشت:

این سری جدید گوشی‌های هواوی با بدنه فلزی خمیده و رنگ‌های طلایی، خاکستری تیتانیومی و نقره‌ای روانه‌ی بازار خواهد شد. وی افزود: قیمتی که ما برای ورود به بازار پیشنهاد داده ایم در مقایسه با رقیبان، بسیار اقتصادی خواهد بود.

در ادامه این نشست میثم حاصلی مدیر آموزش هواوی نیز به بررسی تخصصی این محصول پرداخت و اظهار داشت:

گوشی نوا پلاس با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Full HD به بازار خواهد آمد. مدل نوا، بدنه خمیده و ابعاد کوچکی دارد و کاربر می تواند به راحتی با یک دست با این گوشی کار کند. مدل نوا و نوا پلاس به ترتیب از دوربین ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار خواهند بود و همچنین دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی این سری با قابلیت عکاسی در نور کم به شما اجازه می‌دهد که در هر ساعت از شبانه روز عکس سلفی ثبت کنید.

وی افزود:

از دیگر ویژگی های دوربین نوا می‌توان به ویژگی Makeup 2.0 و Beautiful Skin 3.0 نام برد، که با افکت‌های آرایشی و فیلترینگ پوست عکس‌های زیبایی از شما به یادگار خواهد گذاشت.

مدیر آموزش هواوی در ادامه گفت:

سری نوا به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵، مجهز خواهد بود که این پردازنده با فناوری ساخت ۱۴ نانومتری، کارایی دستگاه را افزایش و مصرف انرژی را کاهش خواهد داد. مدل نوا به باتری ۳۰۲۰ و نواپلاس به باتری ۳۴۴۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهند بود. از دیگر وِیژگی‌های سری nova می‌توان به پورت USB-C و حسگر اثر انگشت D3  اشاره کرد که این حسگر  با قابلیت آنلاک ۳۶۰ درجه، سریع‌تر و دقیق‌تر از نسل های قبل، عمل خواهد کرد.

در ادامه این نشست که در ستاد خبری نمایشگاه الکامپ برگزار شد، حمید شاهرخ نیا مدیر گارانتی هواوی نیز در خصوص گارنتی یکپارچه این شرکت در ایران توضیحاتی داد. او از همکاری هواوی و مدیا پردازش خبر داد. وی ابراز داشت:

از ژانویه 2016 استراتژی هواوی در بازار ایران، وجود یک گارانتی یکپارچه بوده است. به دلیل اینکه تعدد گارانتی‌ها برای برندهای موبایل، بازار و قیمت‌های موجود را تحت شعاع قرار می دهد و از طرفی بر استانداردهای خدمات پس از فروش نیز، تاثیر منفی می گذارد؛ وجود یک گارانتی معتبر با خدماتی یکپارچه می توانست راه‌گشا باشد. شاهرخ نیا در پایان صحبتهای خود از خدمات پس از فروش جذاب سخن گفت و اظهار داشت: گارانتی تعویض صفحه نمایش شکسته در 3 ماه پس از خرید و همچنین برگزاری کمپین‌های تعمیرات رایگان از تسهیلاتی است که ما برای مشتریان هواوی درنظر گرفته‌ایم.

پس از پایان صحبت مدیران هواوی، خبرنگاران، سوالات خود را مطرح کردند که در این بین، اطلاعات جذابی به دست آمد. یکی از خبرنگاران در مورد قیمت گوشی تازه وارد هواوی، یعنی هواوی نوا پلاس پرسید؛ که دارمی، قیمت این گوشی را یک میلیون و 190 هزار تومان اعلام کرد. وی همچنین، قیمت پرچم دار جدید هواوی، یعنی میت 9 را دو میلیون و 350 هزار تومان، اعلام کرد که پنج شنبه همین هفته عرضه خواهد شد. دارمی اعلام کرد امکان پیش خرید 99 عدد از این گوشی پرچم دار از طریق وب‌سایت بامیلو امکان پذیر است که در صورت پیش خرید از این سایت، کاربران هدایای جذابی، دریافت خواهند کرد.

چگونگی همکاری هواوی با برند پورش، سوال دیگری بود که از سوی خبرنگاران مطرح شد. دارمی در پاسخ به این سوال اظهار داشت، برند هواوی به سوی لاکچری بودن، گام برمی دارد. از طرفی حاصلی، مدیر آموزش هواوی بیان کرد که برند هواوی حالا می‌تواند شانه به شانه برترین کمپانی‌های دنیای موبایل، رقابت کند. سال‌های گذشته هواوی به عنوان یک برند ارزان و مقرون به صرفه، شناخته می‌شد، اما حالا هواوی می‌تواند به نیاز کاربران سطح بالا هم پاسخ دهد.

در ادامه دعوت میکنم چند تصویری که از تجربه در دست گرفتن هواوی نوا پلاس داشتم را تماشا کنید:

درباره این نویسنده

ناهید سادات ریاحی ، زاده ی اردیبهشت ۶۹ و دانشجوی دکترای شیمی کوانتوم محاسباتی در دانشگاه شهید بهشتی است. او علاقمند به دنیای کوانتوم، تکنولوژی و موسیقی (رپ/راک) بوده و علاوه بر سردبیری دیپ لوک، به طراحی وب و نویسندگی در گجت نیوز، بیگ تم و ماهنامه جیبی GSM مشغول است. ( لینکداین/ اینستاگرام )

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*