دانلود قسمت دهم برنامه گرند تور

دانلود قسمت دهم برنامه گرند تور با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم

جمعه دیگری آمد و با قسمت دهم برنامه گرند تور (The Grand Tour) در خدمت شما هستیم. در زیر می‌توانید این نسخه را با لینک مستقیم و اختصاصی گجت نیوز همراه با زیرنویس فارسی دانلود کنید.

نسخه 1080p اضافه شد

زیرنویس فارسی اضافه شد

در قسمت نهم برنامه گرند تور جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می به اشتوتگارد آلمان رفتند. بدون شک حضور این سه مجری محبوب در مهد خودروسازان بزرگی نظیر بنز و بی ام و می‌تواند برای عاشقان دنیای اتومبیل‌ها جذاب باشد. در قسمت قبلی جیمز می همراه با یک اتومبیل هوندا ان اس ایکس (Honda NSX) به پیست اختصاصی این برنامه به نام ابولادروم می‌رود. علاوه بر این جرمی کلارکسون نوع جدیدی از خودروهای SUV را خودش اختراع می‌کند و یچارد هموند نیز می‌خواهد با ساخت یک اتومبیل مقاوم، همه را شگفت زده کند.

تریلر قسمت دهم برنامه گرند تور

اما این گروه در قسمت دهم برنامه گرند تور به نشویل ایالات متحده می‌روند و استودیو داخل چادرشان را در این شهر بنا می‌کنند. این گروه برای ماجراجویی خود نیز باربادوس، کشوری جزیره ای واقع شده در میان دریای کارائیب و شمال شرقی ونزوئلا را انتخاب می‌کنند.

دانلود قسمت دهم برنامه گرند تور

همانطور که در تریلر قابل مشاهده است و احتمالا انتظار داشتید، در این قسمت با تصادف و نابودی همراه خواهد بود. ما ریچارد را می‌بینیم که از یک قایق آویزان شده، شاید این به عنوان یک مجازات بعد از به بار آوردن خرابی و انفجار است که برای او در نظر گرفته شده است. در قسمت دهم برنامه گرند تور ، جرمی کلارکسون ارادت خودش به آلفارومئو، یک خودرو با موتور 500 اسب بخار و چهار درب نشان می‌دهد و آن را به ابولادروم می‌برد. همانطور که در تصویر می‌بینید  او در هنگام رانندگی با این اتومبیل، داخل گوش‌هایش دستمال کاغذی گذاشته است. به نظر شما چرا این کار را کرده است؟ دعوت می‌کنیم تا خودتان آن را در تازه‌ترین قسمت برنامه گرند تور ببینید.

  • دانلود قسمت دهم برنامه گرند تور

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. سلام،من زیرنویسو دان کردم ولی وقتی تو برنامه mx player فولدری که فایل زیرنویس توشه رو میارم خالیه و فایل زیرنویسو پیدا نمیکنه، چی کار باید بکنم؟

  2. ای جوووووووووووون من تاپ گیر دوس دارم، دانلود میکنم روزی اینارو حتما

  3. میشه لطف کنید زیر نویس قسمت 10 هم بزارید

  4. با سلام مجددا به خاطر زحماتتون بابت ارائه این برنامه و همچنین ترجمه کردن این برنامه از صمیم قلب ازتون تشکر میکنم

    خسته نباشید

  5. سلام اگر 1080 را تا فردا صبح که دانلود رایگان است قرار دهید . ممنون می شوم

  6. من شنیدم فقط 10 قسمت اولش رایگان بود! قسمتای بعدیشم میذارین واسه دانلود؟ رایگان؟

  7. سلام و خسته نباشید. سپاس فراوان برای گذاشتن قسمت 10.عالیی