تصویر جدیدی از هواوی پی 10 با نمایشگر خمیده منتشر شد

تصویر جدیدی از هواوی پی 10 با نمایشگر خمیده منتشر شد

دقایقی پیش تصویری جدید از هواوی پی 10 (Huawei P10) منتشر شده است که پرچمدار جدید این برند چینی را با بدنه‌ای بسیار زیبا نمایش می‌دهد. در نگاه اول مشخص است که این گوشی دارای طراحی مشابهی با هواوی میت ۹ است که در اواخر سال میلادی گذشته توسط هواوی معرفی شد و دارای دکمه‌ی هوم فیزیکی و نمایشگری خمیده بود.

این تصویر جدید از هواوی پی 10 البته کاملا مطابق با رندر سه بعدی قبلی است که در ماه نوامبر منتشر شده بود و چنین طراحی جذابی را نوید می‌داد. بدنه‌ی این اسمارت فون دارای یک طراحی مدرن است که شباهت زیادی نیز به سری گوشی‌های گلکسی اس ۷ اج سامسونگ دارد. نمایشگر دارای خمیدگی‌هایی از هر دو طرف است و علاوه بر نام هواوی که در قسمت بالایی تاچ اسکرین قرار گرفته، دکمه‌ی هوم فیزیکی نیز در پایین نمایشگر قابل تشخیص است.

البته این بار برخلاف آن رندرهای قبلی، تصویر تنها پنل جلویی هواوی پی 10 را نشان می‌دهد، اما گویا این کمپانی چینی دیگر قصد ندارد سنسور اسکنر اثر انگشت را بر روی دکمه‌ی هوم تعبیه کند و این سنسور بر روی پنل پشتی و در قسمتی که دوربین‌ها قرار می‌گیرند، در اختیار کاربران گذاشته خواهد شد؛ حالا که صحبت از دوربین شد، بهتر است که در ادامه درباره‌ی دوربین‌های پرچمدار جدید هواوی نیز صحبت کنیم.

تصویر جدیدی از هواوی پی 10 با نمایشگر خمیده منتشر شد

هواوی پی 10 احتمالا به دوربینی با ساختار لنزهای دوگانه مجهز خواهد شد تا این گوشی نیز دارای شباهت هایی به هواوی پی ۹، پی ۹ پلاس و هواوی میت ۹ باشد. درست مانند نسل قبلی سری پرچمداران پی هواوی، دوربین این مدل نیز دارای لنزهای تولید شده توسط Leica خواهد بود و سیستم عامل اندروید نوقا به طور پیش‌فرض بر روی آن نصب می‌شود؛ البته رابط کاربری اختصاصی هواوی تحت عنوان Emotion UI 5.0، به عنوان رابط بین کاربران و هسته‌ی سیستم عامل این اسمارت فون ایفای نقش خواهد کرد.

هواوی پی 10 احتمالا به جذاب ترین گوشی در تاریخ هواوی تبدیل خواهد شد

ریچارد یو (Richard Yu)، نایب رئیس هواوی که با نام یو چندونگ (Yu Chengdong) نیز شناخته می‌شود، ماه گذشته تایید کرد که دو اسمارت فون هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس در ماه آوریل یا ماه مارس عرضه خواهند شد تا لقب پرچمداران جدید این برند چینی را به خود اختصاص دهند. پیشبینی می‌شود که دستیار صوتی هوشمند آمازون الکسا در هر جفت این گوشی‌ها قرار داده شود و پشتیبانی از پلتفرم واقعیت مجازی daydream گوگل نیز یکی از قابلیت های جذاب آنها به شمار خواهد رفت.

نایب رئیس هواوی نیز برخورداری از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای پی ۱۰ (و مدل پلاس آن) تایید کرده است و شاید برایتان جالب باشد که بدانید از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای هواوی Kirin ۹۶۰ که دارای معماری ۶۴ بیتی است، در کنار ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و نمایشگر دارای رزولوشن کواد اچ دی (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) نیز به عنوان دیگر مشخصات مهم این گوشی هوشمند نام برده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*