سونی هنوز در حال برطرف کردن مشکل آپدیت اندروید نوقا برای اکسپریا زد 5 و دیگر گوشی های خود است

سونی هنوز در حال برطرف کردن مشکل آپدیت اندروید نوقا برای اکسپریا زد 5 و دیگر گوشی های خود است

سونی آپدیت اندروید نوقا (اندروید 7) را هفته‌ی گذشته برای تعداد زیادی از محصولات سری اکسپریای خود منتشر کرد تا به یکی از اولین برندهای اندرویدی تبدیل شود که گستره‌ی وسیعی از محصولات خود را تحت پوشش جدیدترین‌ به‌روزرسانی پلتفرم موبایلی گوگل قرار می‌دهد. اما در کمال تعجب تنها ساعاتی پس از عرضه‌ی آپدیت، اعلام شد که به دلیل مشکلاتی که برای تعداد زیادی از کاربران پیش آمده است، این به‌روزرسانی دیگر قابل استفاده نخواهد بود و آپدیت از روی سرورهای سونی حذف شد.

یکی از مشکلاتی که تعداد زیادی از کاربران بعد از این آپدیت به آن دچار شده بودند، مصرف عجیب و بسیار بالای باتری بود که موجب شد سونی هفته‌ی گذشته و بعد از بالا گرفتن شکایت‌ها، امکان دریافت آپدیت اندروید نوقا برای اکسپریا زد 5 و تعدادی دیگر از محصولات خود را غیر فعال کند. تا به امروز هیچ گزارش جدیدی از سوی سونی مبنی بر عرضه‌ی مجدد آپدیت و زمان انتشار آن منتشر نشده بود، اما حالا پیامی از سوی سونی برای کاربران ارسال شده است که کمی امیدواری‌ها را بالاتر می‌برد.

در این پیام مسئولان سونی اعلام کرده‌اند که در حال کار بر روی رفع مشکل هستند و این موضوع در اولویت‌های اصلی و ثابت آنها قرار دارد. در بخشی از این پیام آمده است که مهندسان سونی هنوز در حال کار برای رفع مشکلات و ناسازگاری‌های آپدیت اندروید نوقا بر روی اکسپریا زد 5، اکسپریا زد 3 پلاس و تبلت اکسپریا زد 4 هستند.

تاریخ دقیقی برای انتشار مجدد آپدیت اندروید نوقا اعلام نشده است

طبق گفته‌ی سونی، راحتی و یک تجربه‌ی کاربری بدون نقص، در اولویت‌های اصلی آنها قرار دارد و ما هم بر همین مبنا امیدواریم که با عرضه‌ی مجدد اندروید نوقا برای کاربران دیوایس های این برند ژاپنی، دیگر شاهد وجود آن باگ‌های آزاردهنده در ورژن قبلی نباشیم و کاربران بتوانند از امکانات جذاب و جدید سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا به طور کامل بهره ببرند.

گفتنی است که هنوز زمان عرضه‌ی مجدد این آپدیت اعلام نشده است و با توجه به انتشار این پیام سونی، انتظار می‌رود که طی روزهای آینده شاهد این اتفاق مهم باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*