اینستاگرام ویندوز 10

اجرای اینستاگرام در ویندوز بدون نیاز به برنامه جانبی

امروز شبکه‌های اجتماعی بسیار زیادی در دنیای اینترنت یافت می‌شوند که البته بیشتر آن‌ها تنها در مناطقی خاص محبوبیت دارند. به عنوان بهترین نمونه می‌توان به تلگرام اشاره کرد که بیش از هشتاد درصد کاربران آن ایرانی هستند. از طرفی دیگر محبوبیت جهانی واتساپ بر کسی پوشیده نیست، پیام‌رسانی که در مقایسه با آمار جهانی، کمتر توسط کاربران ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این میان اینستاگرام را باید جزو معدود شبکه‌های اجتماعی دانست که در جای جای دنیا محبوبیت داشته و اگرچه در ابتدا تحت موبایل استفاده می‌شد، رفته رفته به کاربران دسکتاپ آن نیز افزوده می‌شود. این دسته از کاربران تا پیش از این مجبور به استفاده از ابزار تحت وب این شبکه اجتماعی بودند، اما نرم افزار رسمی اینستاگرام ویندوز 10 خیال همه کاربران را راحت کرده است.

اگر تنها چند بار در زمان عدم دسترسی به اینترنت موبایل، با استفاده از ابزار تحت وب اینستاگرام در آدرس اینترنتی www.instagram.com به حساب کاربری خود لاگین کرده باشید، از امکانات بسیار ضعیف آن اطلاع دارید. در زمان ورود به حساب کاربری از طریق این بستر، پیش از هر چیزی از استفاده از جدیدترین و محبوب‌ترین ویژگی اینستاگرام یعنی استوریز آن محروم هستید، به این معنی که امکان ارسال و همچنین مشاهده استوریز بقیه کاربران وجود ندارد. از طرفی اگرچه اینستاگرام یک نرم افزار پیام‌رسان نیست، اما بسیاری از کاربران به صورت دایرکت در این شبکه اجتماعی به گفتگو با یکدیگر پرداخته و ویدیوها و عکس‌های خود را در قالب گروه‌های چند نفری به اشتراک می‌گذارند. متاسفانه امکان استفاده از این قابلیت نیز در زمان لاگین به اپلیکیشن تحت وب آن وجود ندارد. در همین زمان است که امکانات فوق‌العاده نرم افزار اینستاگرام ویندوز 10 خودنمایی می‌کنند.

در زمان ورود به حساب کاربری از طریق آدرس دامنه اینستاگرام، تنها می‌توان ویدیوها و عکس‌های بقیه کاربران را مشاهده کرده و برای آن‌ها لایک و همچنین نظر گذاشت. دیگر قابلیت‌های این ابزار به مشاهده دنبال‌کنندگان و دنبال‌شوندگان و ویرایش پروفایل کاربری ختم می‌شوند. گفتنی است عده دیگری از کاربران تنها به منظور داشتن امکانات اپلیکیشن موبایل این شبکه اجتماعی، اقدام به نصب شبیه‌ساز اندروید بر روی سیستم کامپیوتری خود می‌کنند که این کار نیز مشکلات خاص خود را در پی دارد.

اینستاگرام ویندوز 10خوشبختانه مایکروسافت با ارائه نرم افزار اینستاگرام ویندوز 10 خیال کاربران پرکار این شبکه اجتماعی را راحت کرده است. همانطور که تاکنون متوجه شده‌اید، این ابزار مختص آخرین نسخه سیستم عامل مایکروسافت است و چنانچه به استفاده از این نرم افزار اصرار دارید، باید به ویندوز 10 مهاجرت کنید. گفتنی است فایل نصبی این نرم افزار هیچ جای اینترنت در دسترس نیست و تنها راه نصب آن، مراجعه به وب سایت مایکروسافت است.

در ابتدا بر روی این لینک کلیک کرده و به صفحه اینستاگرام ویندوز 10 در فروشگاه مایکروسافت وارد شوید. با کلیک بر روی عبارت Get the app یک پنجره پاپ آپ در مقابلتان باز می‌شود. اگر از قبل در مایکروسافت حساب کاربری دارید، اطلاعات آن را در همینجا وارد کنید، در غیر این صورت این کار را بعد از صرف زمان کافی و ایجاد یک حساب کاربری جدید انجام دهید.

اینستاگرام ویندوز 10بقیه مراحل نصب برنامه اینستاگرام ویندوز 10 در نرم افزار فروشگاه (Store) مایکروسافت، که به صورت پیشفرض به همراه سیستم عامل نصب می‌شود، ادامه پیدا می‌کنند. در ادامه می‌بایست بعد از زدن دکمه دریافت نرم افزار، تا اتمام دانلود و نصب آن منتظر بمانید. در اینجا به دلیل نصب نرم افزار از قبل، به جای دکمه دانلود با عبارت ورود روبه‌رو هستیم.

اینستاگرام ویندوز 10بعد از نصب نرم افزار اینستاگرام ویندوز 10 می‌توانید برای دسترسی سریع به آن در مواقع دیگر، آن را در نوار ابزار و یا منوی استارت قرار دهید. برای اینکار در قسمت جستجوی ویندوز نام Instagram را نوشته و بعد از کلیک راست کردن بر روی نام آن، گزینه Pin to start / taskbar را انتخاب کنید.

اینستاگرام ویندوز 10با کلیک بر روی آن، به صفحه ورود هدایت می‌شوید. همانند زمان استفاده از اپلیکیشن موبایل، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

اینستاگرام ویندوز 10

متاسفانه در نرم افزار اینستاگرام ویندوز 10 امکان ارسال مستقیم پست وجود ندارد

پیش از اینکه به عنوان یک کاربر بسیار فعال، با باز کردن نرم افزار اینستاگرام ویندوز 10 ذوق زده شوید، باید بگوییم که در این ابزار به استثنای امکان ارسال پست، تمامی قابلیت‌های دیگر در دسترس خواهند بود. در هر صورت همچنان برای ارسال ویدیو و عکس به صورت مستقیم، نیازمند استفاده از اپلیکیشن موبایل هستید، هر چند با استفاده از نرم افزار اینستاگرام ویندوز 10 می‌توانید استوری ارسال کرده و استوری‌های دیگر کاربران را ببینید. همانطور که در تصویر پایین مشخص است، تمامی دکمه‌ها به استثنای ارسال پست جدید وجود دارند.

اینستاگرام ویندوز 10بسیاری از کاربران از زمان ارائه قابلیت استوریز در اینستاگرام، فعالیت خود در این شبکه اجتماعی را دائمی کرده و همواره به ارسال پست‌های موقت می‌پردازند. خبر خوش اینجاست که اکنون می‌توان استوری دیگر کاربران را مشاهده و یا پست موقت مورد نظر خود را ارسال کرد.

اینستاگرام ویندوز 10

دیگری امکانی که شدیدا جای خالی آن در ابزار تحت وب مشاهده می‌شد، قابلیت ارسال پیام به دیگر کاربران و مشاهده گروه‌ها بود، مشکلی که اکنون به لطف نرم افزار اینستاگرام ویندوز 10 رفع شده است. با گشت و گذار در قسمت‌های مختلف این نرم افزار بیشتر در جریان امکانات آن قرار خواهید گرفت.

اینستاگرام ویندوز 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

24 دیدگاه

  1. سلام توروخدا جواب بدین.ویس های فرستاده شده برام نمیاد و نمیتونم ویس بدم ویندوزم 10 هست با تشکر

  2. سلام میشه بگین تو ویندوز ۱۰ بخوابم Gtv در اینستا ببینم چیکار کنم؟ هقچ ویدوی پست اینستارو باز نمیکنه؟؟؟ لطفا راهنمایی کنین

  3. با سلام
    از اینستای ویندوز 10 استفاده می کنم اما نمیشه صفحاترو ورق زد، کسی راه حلی بلده؟

  4. سلام.ببخشید من وقتی میوام اینستاگرام ویندوز10را نصب کنم ارورx803FB005میده چه کار کنم؟

  5. ورق زدن با دو انگشت روی پد به چپ و راست انجام میشه . ممنون از راهنمایی دوستان

  6. سلام تروخدا کمک کنید من مخوام از برنامه انیستاگرام pcتوی کامپیوتر 5تا داشته باشم هر کدومش با یک اکانت باشه چکار باید بکنم توگوشی بلدم ولی تو pcنه کمک کنید

  7. سلام. برای ارسال پست با سیستم‌هایی که دکمۀ + ندارن، میتونید روی آیکون اینستاگرام راست کلیک کنید و از گزینۀ New Post استفاده کنید.
    برای ورق زدن با موس راه حلی پیدا نکردم 😐

  8. چجوری میرن دایرکت با لپتاپ

  9. سلام من همه مراحل رو طی میکنم ولی برنامه نصب نمیشه و ارور System Requirements میده
    ولی همه رو چک میکنم مشکلی نداره

  10. سلام میشه یکی یاد بده توی گوگل که میزنی اینستاگرام بعد زده ورود تلفن رو میزنم و پسورد هم میزنم ولی میزنه اشتباه هست هرکی بلد هست میشه یاد بده؟

  11. سلام اونایی که مشکل ورق زدن در اینستاگرام ویندوز 10 دارن اگه سیستمشون لپ تاپ هست از تاچ پد استفاده کنن با دو انگشت به سمت راست یا چپ میتونن پست رو ورق بزنن…
    با موس من نتونستم راهکاری پیدا کنم…
    شاید با تنظیمات اسکرال به راست و چپ موس بشه موشکل رو حل کرد…

  12. نمیشد لینک مستقیم بذارید؟

  13. سلام. دوستام اینستاگرام ویندوز نصب کردند و قابلیت کامل رو داره یعنب میتونه براحتی باهاش پست هم بذاره و دکمه + پایینش قرار داره.
    مشکل چیه بنظرتون که بعضی سیستمها قابلیت پست گذاشتن داره بعضی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  14. سلام
    چطوری میشه استوری گذاشت؟
    دسترسی به فایل ها رو از کدوم قسمت باید فعال کرد؟

  15. سلام چجوری میشه عکس های چند تایی رو تو اینستا ورق زد ؟؟؟؟

  16. سلام
    من اینیستا رو تو کامپیوتر نصب میکنم ولی نمیاد لطفاا کمکم کنین

  17. عالی بود عالی
    ویندوز 10 هوم دارم ولی نمیدونم چرا سرعتش انقدر بد شده!!! اینستا که نصب میکنم کلی هنگ میکنه
    خیلی ممنون از سایت گجت نیوز اگه کسی میدونه مشکل از کرک ویندوزمه یا سخت افزار بهم بگه!
    و بازم ممنون هیچجا اموزش نصب اینستا روی ویندوزو ندیده بودم!

  18. چطور باید از این برنامه در ویندوز 10 بهره ببریم

    حتما باید نسخه اورجینال باشه و آیا نمیشه در نسخه کرک شده از آن استفاده کرد ؟؟؟؟

  19. اصلا دانلود نمیشه

  20. حتما هم نیاز نیست ویندوز 10 داشته باشیم نرم افزاری مثل اینستا گریل هم با امکانات کمتر میتونه چیز مفیدی باشه…

    یه سوال دارم ..یه مشکل خاصی برام پیش اومده توی اینستا که هیچ نوتیفیکیشنی از کامنتای من برای کسی ارسال نمیشه ..و مطمنم ریپورت نیستم..این مشکل رو بارها و بارها از قسمت help داخل برنامه براشون ایمیل کردم ولی دریغ از یه جواب که حتی پیام من خونده شده یا نه..
    میخواستم بدونم راهی به نظرتون میرسه که پیگیری کنم؟(اطلاعات اکانتم برام مهمه ،نمیخوام پاکشون کنم از نو بسازم)