مقایسه و رای گیری : HTC One (M8) for Windows در مقابل نوکیا لومیا 930

دیروز بود که اچ تی سی نسخه ویندوزفون پرچم دار خوش آب رنگ خود را رسما معرفی نمود تا حضور قدرتمند خود در دنیای ویندوزفونی ها را با سریع ترین اسمارت فون ویندوزفونی جهان به رخ رقبا بکشد.امروز میخواهیم این تازه وارد ویندوزفونی را در کنار یکی از رقبای سرختش در این پلتفرم یعنی Lumia 930 قرار دهیم تا ببینیم  آیا HTC One M8 For Windows phone خطری جدی برای مایکروسافت به حساب می آید یا خیر.

هیچ شکی نیست که HTC One M8 یکی از خوش ساخت ترین اسمارت فون های بازار است که به لطف طراحی دل نشین و بدنه فلزی خود جایگاه مناسبی را در بازار به خود اختصاص داده است.حال نسخه ویندوزفونی آن معرفی شده که از لحاظ طراحی و جنس بدنه در موقعیت بهتری نسبت به لومیا 930 قرار دارد.البته نباید فراموش کنیم که استفاده از پلاستیک فشرده و رنگ های مختلف در لومیا 930 نیز نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهد کرد.

در بخش دوربین اما لومیا 930 به لطف سنسور بزرگتر و استفاده از فناوری Pureview  در وضعیت بهتری نسبت به وان ام 8 قرار دارد.هرچند که نمی توان ویژگی Duo Camera و dual LED را در One M8 فراموش کنیم.

در بخش باتری ، میتوان One M8 را برنده این جدال نامید.چرا که این اسمارت فون به لطف باتری بزرگتری که دارد ، می تواند عمر بیشتری نسبت به لومیا 930 داشته باشد.

نمایشگر این دو محصول از بهترین نمایشگر های موجود در دنیای اسمارت فون ها است.وان ام 8 با یکی از بهترین نمایشگر های LCD بازار و در آن طرف لومیا 930 با نمایشگری آمولد و مجهز به فناوری  Clear Black نوکیا .در بخش حافظه رم و پردازنده هم این دو محصول تفاوت های چندانی با هم ندارند.

سایر ویژگی های این دو محصول را هم می توانید در جدول زیر با هم مقایسه کنید :

htc-one-2014-vs-lumia-930-1

نظر شما چیست ؟ به کدام محصول رای می دهید ؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من در مورد هر دو تا حدودی تحقیقاتی کردم. نوکیا فقط دو نقطه ضعف داره ۱ وقتی باهاش کار میکنید زیر دوربین عقبش کمی داغ میشود ۲ کارت حافظه نمیخوره.اما از جهات متفاوت دیگه اچ تی سی یا کم میاره یا با هم مساوی هستن

  2. من ازشون استفاده نکردم ولی بنظرم لومیا ۹۳۰ بهترباشه و خوشگلتر و خوش ساختتر بخاطر صفحه ی نمایش و دوربین فوق العادش که واسه اچ تی سی وان(ام ۸) چهار اولترا پیکسله که همه ازش ناراضین-فکر نکنم نوکیا یه مدتی گوشی بهتر از این بزنه این گوشی بی عیب و نقصه نمیشه بهش ایراد گرفت-اگه کسی ایرادی میبینه بگه-
    سایتتونم عالیه —