ایرفون JBL Reflect Fit

ایرفون JBL Reflect Fit ضربان قلب شما را هم اندازه می‌گیرد!

جی بی ال طی رویدادی در نمایشگاه IFA 2017 از ایرفون JBL Reflect Fit خود رونمایی کرد. این هدفون تو گوشی می‌تواند ضربان قلب شما را نیز اندازه بگیرد!

شرکت JBL زیرمجموعه هارمن همواره به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان لوازم صوتی در جهان شناخته می‌شود. این کمپانی با حضور در نمایشگاه ایفا 2017 برلین از تازه‌ترین دستاوردهای خود در این صنعت پرده برداری کرد. شاید یکی از جذاب‌ترین محصولات رونمایی شده توسط آن‌ها، ایرفون JBL Reflect Fit آن هم به جهت قابلیتی بود که هیچ ایرفون دیگری در جهان از آن بهره نمی‌برد.

به جای آن که یک دستگاه را به دور مچ دست خود بپیچید و یا یک مانیتور ضربان قلب را به قفسه سینه خود بچسبانید، چرا همه این محصولات را رها نمی‌کنید و تنها با یک هدفون به بیرون نمی‌روید تا با خیال آسوده تمرین کنید؟ این دقیقا ایده‌ای است که پشت ساخت محصولات جدید سری رفلکت جی بی ال، ایرفون JBL Reflect Fit قرار داشته است؛ ایرفونی بلوتوثی که حتی می‌تواند ضربان قلب شما را نیز به نمایش بگذارد. یک ردیاب ضربان قلب توگوشی درست در داخل گوشی‌های این ایرفون قرار گرفته است که می‌تواند با تحلیل نور منعکس شده از رگه‌های خونی داخل گوش، اقدام به اندازه‌گیری ضربان قلب کند.

ایرفون JBL Reflect Fit

خلاصه قابلیت‌های ایرفون JBL Reflect Fit

  • اتصال بی سیم بلوتوثی
  • تاییدیه مقاومت IPX5
  • ردیاب ضربان قلب تو گوشی

با استفاده از یکی از گوشی‌ها و قرار دادنشان در داخل گوش، سپس ضربه بر روی یک کلید کوچک روند تجزیه و تحلیل آغاز می‌شود. پس از آن که کالیبره انجام گرفت، شما هر زمانی که خواستید می‌توانید بر روی دکمه ضربان قلب ضربه بزنید تا اندازه ضربان قلبتان را بشنوید. این اعلام می‌تواند همزمان با گوش دادن شما به موسیقی نیز انجام شود و دیگر نیازی نیست موسیقی را قطع کرده به عقب بازگشته و بار دیگر موسیقی را پخش کنید.

ایرفون JBL Reflect Fit

من در حالی که می‌پریدم و می‌دویدم ایرفون JBL Reflect Fit را امتحان کردم. جایگاه آن‌ها در گوش شما محکم است و بسیار سخت خواهد بود در حال تحرک باشید و آن‌ها از گوش شما کنده شوند. البته نگران نباشید اگر آن‌ها از گوشتان جدا شوند نیز، هنوز به یک پایه پشت گردنی متصل هستند تا شما نگران خراب شدن آن‌ها نباشید.

قیمت ایرفون JBL Reflect Fit

هدفون تو گوشی جدید JBL قادر به ارائه عمر باتری 10 ساعته است و از تاییدیه مقاومت IPX5 بهره می‌برد. فروش آن نیز از ماه اکتبر و با قیمتی در حدود 155 دلار آغاز خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*