تبلت هواوی مدیاپد M5

مشخصات فنی به همراه تصاویر تبلت هواوی مدیاپد M5 به بیرون درز کرد

تبلت هواوی مدیاپد M5 یکی از محصولاتی است که این شرکت چینی محبوب به همراه خود به نمایشگاه MWC 2018 می‌آورد. به تازگی چندین تصویر جدید از تبلت هواوی مدیاپد ام 5 (Huawei Mediapad M5) مشاهده کرده و اطلاعات بیشتری درباره مشخصات فنی آن به دست آورده‌ایم.

بعد از این که تبلت هواوی مدیاپد M5 با مشخصات بالارده تاییدیه FCC را دریافت کرد، شاهد انتشار تصاویر رندر هواوی مدیاپد ام 5 بودیم که نشان می‌داد همانند همیشه با یک تبلت زیبا رو به رو خواهیم بود. با گذشت زمانی کوتاه، به تازگی تصاویری جدیدتر از این دستگاه فاش شده است. علاوه بر آن شاهد لو رفتن بخشی از مشخصات فنی تبلت هواوی مدیاپد M5 هستیم.

تبلت هواوی مدیاپد M5

در یکی از عکس‌های فاش شده تبلت را متصل به یک کیبورد می‌بینیم. دستگاه دارای یک دوربین سلفی، یک دکمه فیزیکی هوم و اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در کناره بدنه خواهد بود. متاسفانه دوربین اصلی تک سنسور تبلت هواوی مدیاپد M5، فاقد فلاش LED است. طبق گفته‌های منتشرکننده این تصاویر، جدیدترین تبلت هواوی دارای یک قلم ویژه بوده و از شبکه موبایل LTE پشتیبانی خواهد کرد.

تبلت هواوی مدیاپد M5

تبلت هواوی مدیاپد M5 به تراشه قدرتمند کایرین 960 مجهز می‌شود

به عنوان دیگر ویژگی‌های تبلت هواوی مدیاپد ام 5 می‌توان به بدنه تمام فلزی، نمایشگر 10 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل، 4 گیگابایت رم و 32 / 64 گیگابایت ظرفیت داخلی اشاره کرد. اگرچه تراشه به کار رفته در دستگاه هنوز مشخص نیست، اما از آنجایی که می‌دانیم مدیاپد ام 5 یک تبلت رده بالا و قدرتمند است، پیش‌بینی می‌کنیم هواوی از تراشه کارین 960 در آن استفاده کند. تمامی سخت افزارهای یاده شده از یک باتری 4980 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کنند. تبلت هواوی مدیاپد M5 به صورت پیش‌فرض با اندروید 8 اوریو عرضه شده و قیمت حدودی آن 520 یورو خواهد بود.

 

تبلت هواوی مدیاپد M5