اینستاگرام

اینستاگرام در کدام کشورها بیشترین تعداد کاربر را دارد؟ ایران در بین 10 کشور اول دنیا

فهرست کشورهایی که بیشترین تعداد کاربران اینستاگرام را در جهان دارند، منتشر شد. ایران نیز یکی از کشورهایی است که کاربران زیادی در Instagram دارد و جزو 10 کشور اول دنیا در این زمینه محسوب می‌شود.

به تازگی فهرستی از کشورهایی که بیشترین تعداد کاربران اینستاگرامی را در جهان دارند منتشر شده که نام ایران نیز در آن به چشم می‌خورد. وب سایت Statista آمار ماهانه ماه ژانویه 2018 را در مورد تعداد کاربران Instagram در کشورهای مختلف جهان منتشر کرده که بر اساس آن، آمریکایی‌ها بیشتر از مردم هر کشور دیگری در دنیا از این شبکه اجتماعی محبوب استفاده می‌کنند. همچنین کاربران ایرانی به طور قابل ملاحظه‌ای از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند و نام ایران در رده هفتم بیشترین تعداد کاربران اینستاگرام قرار گرفته است.

بیشترین تعداد کاربران اینستاگرام در ماه ژانویه 2018

رتبهکشورتعداد کاربران
1ایالات متحده آمریکا110 میلیون
2برزیل57 میلیون
3اندونزی53 میلیون
4هند52 میلیون
5ترکیه33 میلیون
6روسیه29 میلیون
7ایران24 میلیون
8ژاپن22 میلیون
9بریتانیا21 میلیون
10مکزیک20 میلیون

همان‌طور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، ایران با 24 میلیون کاربر اینستاگرام در رده هفتم از نظر استفاده از این شبکه اجتماعی قرار گرفته است. این آمار از این نظر قابل توجه است که کشورهایی مانند آمریکا، برزیل، هند و روسیه که بالاتر از ایران قرار گرفته‌اند، جمعیت بسیاری بیشتری از کشور ما دارند و اگر درصد کاربران اینستاگرامی نسبت به جمعیت کل را در نظر بگیریم می‌بینیم که درصد قابل ملاحظه‌ای از مردم ما وقت خود را با این شبکه اجتماعی سپری می‌کنند.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان است که نسل جوان و نوجوان، بیشتر از همه از آن استقبال می‌کنند. این شبکه اجتماعی در ماه سپتامبر 2017 با بیش از 800 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان به رکورد شگفت‌انگیزی دست پیدا کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. یعنی ایالات متحده آمریکا با چندتا کشور دیگه طرفدار سرسخت سلناگومزن خخخ

  2. اینستا عالیه والا هرکسم بدش میاد اقا اکانت نساز مجبوریی؟؟

  3. این افتخار داره یه مشت دیوانه ریختن تو اینستا

    • فقط اونی که رتبش 7 خرابش کرده وگنره کشورای دیگه درست استفاده میکنن ازش توی ایران همه یا مدلینگن یا عکاس یه سریام هستن دقلک بازی در میارن معروف میشن

  4. چرت ترین شبکه اجتماعیی جهان همینه و ماهم خوب عاشق چرت بودنیم

  5. از لحاظ فساد محتوا اولین کشوریم تو اینستا بخدا

  6. تو ایران که همه دنبال صیغه و فعل و مفعولن اصلا نمیدونن هدف این برنامه چیه هرچی بیاد قشنگ برای تست میشه تو ایران ازش استفاده کرد که ببینی بدترین استفاده ممکن ار هرچیزی رو چطور میشه انجام داد بعد به همه مردم دنیا بگن اینکارو نکنید به همین راحتی مشکلشون حل میشه

  7. این لیستو که من چند روز پیش منتشر کردم